بازدید 5668
۶

تلگرام در عراق مسدود شد

وزارت ارتباطات عراق با اشاره به نگرانی‌ها درباره امنیت ملی و حفاظت از داده‌ها، اعلام کرد که سرویس پیام‎رسان تلگرام در این کشور مسدود خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۸۶۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷ 06 August 2023

به گزارش تابناک به نقل از میزان - وزارت ارتباطات عراق روز یکشنبه ضمن اشاره به مسدود شدن برنامه پیام‎رسان تلگرام در این کشور، اعلام کرد که دلیل این اقدام نگرانی درباره امنیت ملی و حفاظت از داده‌ها و اطلاعات است.

این وزارتخانه عراق می‎گوید: مسدود کردن تلگرام به منظور حفظ اطلاعات شخصی شهروندان که این پیام‎رسان یکپارچگی برخورد با آن را نقض کرده است، انجام می‌شود.

بیانیه مذکور ضمن اشاره به این موضوع که نهاد‌های دولتی ذی‎ربط بار‌ها از شرکت مربوطه برای مدیریت نرم‎ افزار و همکاری در مسدود کردن سکوهایی که باعث درز اطلاعات نهاد‌های رسمی دولتی و اطلاعات شخصی شهروندان می‌شود، درخواست کرده بودند، می‎افزاید: افشای اطلاعات نهاد‌های رسمی دولتی، امنیت ملی و صلح اجتماعی عراق را تهدید می‌کند، اما این شرکت به هیچ یک از این درخواست‌ها پاسخ نداده یا با آن‌ها تعاملی نداشته است.

وزارت ارتباطات عراق تاکید کرده که این وزارتخانه احترام خود را به حقوق شهروندان برای آزادی بیان و ارتباطات، بدون لطمه به امنیت دولت و نهاد‌های آن، تأیید می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۶
نزدیک اربعین شد و زوار ایرانی و ....
از ما یاد گرفتن.
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
نه جانم " فیاتر شکن فروش های ایران" دارند یه بازار دیگه برای خودشون درست میکنند. بالاخره اونها هم آقازاده دارند و مرتب تولید آقازاده میکنند. باید یه فکری برای آینده شون بکنند دیگه
واااای
الان سلبریتی های عراقی اعتراض میکنن
برای تلگرام مهم نیست که کشور عقب مانده ای مثل عراق باشد یا نباشد !
یعنی در تلگرام شدن مثل شما! هورا
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی