بازدید 2165

۲۰ خانوار سیل‌زده خراسان‌شمالی امدادرسانی شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: امدادگران این جمعیت از عصر روز گذشته(شنبه) تاکنون به ۲۰ خانوار سیل زده و آسیب دیده از باران شهرستان شیروان امدادرسانی کردند.
کد خبر: ۱۱۸۶۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹ 06 August 2023

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، ابوالفضل محبان روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم های امدادرسانی شامل ۲ تیم لجستیکی، یک تیم امدادی از ستاد استان و ۶ تیم امدادی از شعبه شیروان در روستای "مشهد طرقی" حاضر شدند و نسبت به امدادرسانی و تخلیه آب منازل اقدام کردند.

وی تصریح کرد: ۲۶ امدادگر و نجاتگر و نیروی عملیاتی در این عملیات مشارکت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با اشاره به وقوع سیل در روستای تبریان شیروان گفت: راه دسترسی روستای ۶۰ خانواری تبریان به شیروان بر اثر سیل مسدود و امدادگران برای توزیع بسته های غذایی به صورت پیاده مسیر را طی کردند که در این روستا حدود ۷۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته میان سیل‌زدگان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز امدادرسانی و کمک به سیل زدگان از سر گرفته شده است.

۲ زن قربانی سیل

براساس این گزارش سیل در روستای مشهد طرقی علیا و سفلی سبب خساراتی به مزارع و باغ ها شد و در این حادثه طبیعی، ۲ زن که در خانه باغ بودند جان خود را از دست دادند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی هم در این باره گفت: در ساعات اولیه وقوع سیل، برق، آب و گاز روستای مشهد طرقی قطع شد که با حضور به موقع نیروهای خدمات رسان، برق و گاز وصل شد و آبرسانی به اهالی به وسیله تانکر انجام می شود.

غلامرضا شفیق اظهار کرد: در روستای تبریان هم بارندگی شدید سبب تحمیل خسارت زیاد به منازل مسکونی، ادوات و ماشین آلات کشاورزی و باغ ها شد.

وی تصریح کرد: با توجه به انباشت رسوب و سنگ و درخت در مسیر جاده، رفت و آمد به روستا میسر نیست که در این زمینه یک دستگاه گریدر ولودر در محل مستقر شدند.

براساس این گزارش بارندگی ها از عصر دیروز در مناطق مختلف خراسان شمالی سبب وقوع سیل شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی