بازدید 2273

سی‌ویکمین هفته تظاهرات سراسری علیه نتانیاهو

اعتراضات در سرزمین‌های اشغالی در حالی وارد سی و یکمین هفته خود شد که منابع خبری از خشونت شدید پلیس در برخورد با معترضان خبر دادند.
کد خبر: ۱۱۸۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 06 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از شبکه تلویزیونی الجزیره، معترضان در سرزمین‌های اشغالی امروز شنبه بار دیگر در اعتراض به اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو در مناطق مختلف اراضی اشغالی به خیابان‌ها آمدند.

گفته می‌شود دادگاه عالی رژیم صهیونیستی به دادخواست‌های ارائه شده علیه اصلاحیه قانون اساسی کابینه نتانیاهو و اعلام ناتوانی نخست وزیر این رژیم در اداره کابینه رسیدگی کرده است.

کنست اصلاحیه قانونی قضایی را در ماه مارس با ۶۱ رای موافق در مقابل ۴۷ رای موافق به تصویب رساند. دادخواست ارائه شده به دادگاه رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند تصویب اصلاحات قضایی می‌تواند برای آینده رژیم صهیونیستی خطرناک باشد و این رژیم را با چالش امنیتی جدی مواجه کند.

این اعتراضات در حالی برگزار می‌شود که نظرسنجی منتشر شده در یک کانال تلویزیونی رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که یک‌سوم شهرک‌نشینان در اندیشه خارج شدن از فلسطین اشغالی و فرار از شرایط بحرانی کنونی هستند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، با انتشار یک نظرسنجی از «افزایش سطح اضطراب و نگرانی موجودیتی» شهرک‌نشینان صهیونیست به دلیل تشدید بحران‌ها خبر داد و اعلام کرد که ۳۳ درصد از شهرک‌نشینان به خارج شدن از فلسطین اشغالی می‌اندیشند و ۳۱ درصد از آن‌ها، نگران جنگ داخلی در آینده هستند.

بنا بر این نظرسنجی که شرکت‌کنندگان در آن، به صورت تصادفی انتخاب شده‌اند، موضوعی که بسیاری از صهیونیست‌ها از آن نگران هستند، آغاز جنگ داخلی در فلسطین اشغالی در سایه افزایش دامنه تظاهرات‌ها و اعتراضات است.

این نظرسنجی که در روز جمعه منتشر شد، نشان می‌دهد که در صورت پافشاری «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر تصویب تغییرات قضایی، یک سوم صهیونیست‌ها به فکر ترک «اسرائیل» هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی