بازدید 2981
۶

بازداشت دو کارمند شهرداری رودهن به اتهام فساد مالی

دادستان رودهن از بازداشت دو تن از پرسنل شهرداری رودهن خبر داد و گفت: این افراد به اتهام فساد مالی و ارتشا دستگیر شده اند.
کد خبر: ۱۱۸۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 02 August 2023

به گزارش «تابناک»، زیداله خدایاری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام خبر بازداشت تعدادی از پرسنل شهرداری رودهن اظهار داشت: دو تن از پرسنل شهرداری رودهن به دلیل ارتشا دستگیر شده اند.

رئیس حوزه قضائی رودهن بیان داشت: مدیر املاک و مسئول اجراییات شهرداری رودهن به اتهام فساد مالی و ارتشاء در یوم جاری دستگیر و بازداشت شده اند.

دادستان رودهن افزود: دستگاه قضا مبارزه با فساد اداری را جز اولویت‌های کاری خود قرار داده و در چند سال اخیر مردم عزیز شاهد این برخوردها در نهادهای اداری خصوصاً شهرداری پر حاشیه رودهن بوده اند و این برخوردها و محاکمات همچنان ادامه خواهد یافت.

خدایاری در ادامه اظهار داشت: پروسه قضائی یک موضوع تخصصی است ولی متأسفانه گاهاً دیده می‌شود برخی از مسئولین غیر قضائی در جلسات یا تریبون‌های عمومی بدون داشتن تخصص یا اطلاعات کافی از پرونده، اظهار نظر می‌کنند که شایسته شأن و جایگاه آن مسئول نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۶
افتادن بجان افراد خورد بزرگ بزرگا دارن به مردم میخندن طبری و زنجانی و....
دو تن از کارمندان خدوم
چهار تا آفتابه دزد رو میگیرن
بهتره یک سری به بیمه رودهن و اداره مالیات پرديس بزنید و گزارش رو کامل کنید
واقعا تمام دستگاه های اداری و دولتی رودهن به دلیل حس بومی پرستی که دارند مدام باید زیر نظر گرفته شود. تمام تخلفات را به لطف نسبت های قو م و خویشی و نوع اعتقاداتی که دارند را پوشش می دهند
با وثیقه ازاد میشن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست