اخبار مهم کدال یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲

امروز یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۱۸۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷ 30 July 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

افشای معاملات موضوع ماده ۱۲۹ سایر اشخاص وابسته شرکت کی بی سی

قرارداد بین شرکت کی بی سی و شرکت پخش دایا دارو به مبلغ مورد معامله‌ی ۷۹۷,۵۰۲ میلیون ریال از تاریخ ۱/۱۰/۱۴۰۱ تا ۳۱/۳/۱۴۰۲ انجام شد.

دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات خموتور

بر اساس مذاکرات بعمل آمده با مشتری عمده و تصویب هیئت مدیره، نرخ‌های فروش محصولات (۴۸۱,۳۷۳,۶۴۹ ریال به ۶۲۵,۷۸۵,۷۴۴ ریال) شرکت خموتور به طور میانگین به میزان ۳۰ درصد افزایش می‌یابد.

تعلیق نماد معاملاتی فوکا

به استناد بند ۷ ماده ۱۳ مکرر ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران به اطلاع می‌رساند؛ با توجه به نیاز به بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی فوکا، این نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۱ تعلیق می‌گردد.

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره خرینگ

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی رهیافت و همکاران) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۳ هیئت مدیرة شرکت خرینگ مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۴۴۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد از شرکت در پیوست کدال ارائه می‌گردد. انجام افزایش سرمایة یاد شده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می‌باشد.

موافقت سهامدارعمده با افزایش سرمایه محل سود انباشته غبشهر

هیات مدیره شرکت غبشهر (مصوبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۸) پیشنهاد افزایش سرمایه از محل سود انباشته به مبلغ حدودی ۵,۵۰۰ میلیارد ریال را ارائه نموده است. لازم به ذکر است گزارش بازرس قانونی و طرح توجیهی مربوطه طی یک ماه آتی جهت اطلاع سهامداران محترم و ادامه روند دریافت تاییدات باقیمانده در سامانه کدال بارگذاری خواهد گردید.

عملکرد ۳ ماهه وبانک

شرکت وبانک در ۳ ماه منتهی به ۳۱/۳/۱۴۰۲؛ سود خالص هر سهم ۵۶ ریال که نسبت به مدت مشابه ۱۶۷ درصد افزایش داشته است. جمع درآمد‌های عملیاتی با افزایش ۱۶۵ درصدی ۱,۷۱۴,۹۷۸ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۱,۵۱۲,۷۰۴ میلیون ریال رسید.

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت استقلال

جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده راس ساعت ۹ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۵/۹ در محل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران به آدرس: تهران-خیابان سعادت آباد – خیابان علامه جنوبی- خیابان ۳۸ غربی پلاک ۷ به منظور انتخاب اعضاء و ترمیم هیات مدیره تشکیل می‌گردد.

  • اخبار مهم کدال هر روز راس ساعت ۱۸ منتشر خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست