بازدید 2033

ژاوی بعداز بردن رئال: الکلاسیکوی دوستانه نداریم

کد خبر: ۱۱۸۵۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 30 July 2023

ژاوی، سرمربی بارسلونا معتقد است تقابل با رئال مادرید بازی برابری بوده و تیم مادریدی عملکرد خوبی داشته است.

بارسلونا در دیدار ال کلاسیکوی دوستانه در تور پیش فصل آمریکا، رئال مادرید را با نتیجه 3-0 شکست داد.

فرمین لوپز، بازیکن لاماسیا یکی از ستارگان این دیدار بود. ژاوی در کنفرانس خبری بعد بازی در مورد ال کلاسیکو و لوپز گفت: اول از همه در مورد بازی باید بگویم که بازی برابری بود. لحظاتی از همه چیز وجود داشت. لحظات صبر، مالکیت های طولانی و... لحظات صبوری مقابل تیمی بسیار قدرتمند از لحاظ جسمانی. آن ها قوی ترین تیم از نظر جسمانی در دنیا هستند. ما امشب نه خیلی خوب بازی کردیم و نه خیلی بد. از نحوه رقابت کردنمان خوشحالیم. این یک ال کلاسیکو است و معمولاً ال کلاسیکوها دوستانه نیستند. نتیجه خیلی قاطع به نظر می رسد اما به این معنا نیست که عملکردی عالی داشتیم. رئال مادرید ترکیب بسیار وسیع تری از ما دارد. آن ها احتمالات زیادی دارند. چیزهای زیادی هست که باید بهبود دهیم. فکر می کنم رئال مادرید بازی خوبی انجام داد.

فرمین لوپز؟

 در مورد فرمین لوپز، او آخرین پاس را ارسال می کند، چیزی که در فصل قبل کم داشتیم. او یک گل از پشت محوطه نیز به ثمر رساند که این مسئله را نیز در فصل گذشته کم دیدیم. فرمین بازیکنی بااستعداد است که با هر دو پای خود عملکرد خوبی دارد. او می تواند در راست، چپ، یا به عنوان وینگری آزاد بازی کند. شخصیت بزرگی در او می بینم. او جاه طلب و مصمم است. وقتی تمرین کردنش را می بینم، فکر می کنم باید به او فرصت دهم. اگر این کار را کردم به این علت است که لیاقتش را داشت. حضور فرمین در تیم اصلی به خودش بستگی دارد. همیشه به بازیکنان جوان می گویم که همه چیز به ذهنیت خودشان بستگی دارد. چیزی که در فرمین لوپز می بینم را دوست دارم. او امروز تفاوت ها را رقم زد. او با پای چپ گل زد و با پای راست پاس گل داد. فکر می کنیم او می تواند در طول فصل به ما کمک کند. او به صورت قرضی از تیم جدا نخواهد شد و در طول فصل تیم اصلی را همراهی می کند.

عثمان دمبله؟

 بارها این را گفته ام که برای من او پتانسیل بهترین بودن در پست خود در دنیا را دارد. در معارفه خود این را گفتم و امشب دوباره می گویم، او برای من مهم است. به او اعتماد زیادی دارم و او این اعتماد را به من بر می گرداند. ما نمی توانیم نقل و انتقالات را کنترل کنیم. یک سری بندها وجود دارند و تصمیم بازیکن نیز مهم است. به نظرم دمبله در بارسلونا خوشحال است و او باید تصمیم بگیرد. اگر چیزی باشد به ما خواهد گفت. فعلاً او اینجاست و خوشحال است.

چه چیزی کم است؟

 حس می کنم باید خریدهایی داشته باشیم. باید کمی بیشتر خودمان را تقویت کنیم. رئیس و هیئت مدیره این مسئله را می دانند. برای رقابت کردن باید ترکیب را تقویت کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی