بازدید 2141

بزرگترین توزیع کننده برق آمریکا اعلام وضع اضطراری کرد

شرکت «پی‌جی‌ام اینترکانکشن» (PJM Interconnection LLC) بزرگترین شبکه توزیع برق در آمریکا که ۱۳ ایالت و در مجموع ۶۵ میلیون نفر را در شرق این کشور تحت پوشش خود دارد، به علت ادامه شدت گرما، وضعیت فوق العاده در کلیه خطوط خود اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳ 27 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، تارنمای خبری بلومبرگ با انتشار این خبر نوشت: شرکت توزیع برق «پی جی ام» برای روز ۲۷ ژوئیه (امروز ۵ امردادماه ) به تمامی واحدهای توزیع و نیروگاه های برق خود با اعلام وضعیت هشدار خواست با توجه به افزایش و ادامه شدت دما و بالا رفتن میزان مصرف برق از سوی مشترکین، درحالت آماده باش به سر برده و نیروگاه را با تمامی توان به کار گیرند.

این هشدار که اواخر روز گذشته به وقت محلی (چهارشنبه) صادر شد نگرانی از استفاده بیش از اندازه مصرف کنندگان این شبکه توزیع برق در امریکا است و تلاش می شود تا توزیع و انتقال برق در این بخش از آمریکا با بحران مواجه نشود.

بنابراین گزارش شرکت پی جی ام بیش از ۶۵ میلیون نفر از ساکنان در شرق آمریکا را تحت پوشش برق رسانی خود داشته و طی روزهای اخیر با شدت گرفتن دما، نسبت به توان تولید و توزیع برق هشدار داده و خواستار آمادگی هرچه بیشتر ژنراتورها در شبکه خود شده است.

این شرکت مسئول تامین برق ایالت هایی همچون دلاویر، ایلینوی، ایندیانا، کنتاکی، مریلند، میشیگان، نیوجرسی، کارولینای شمالی، اوهایو، پنسیلوانیا، تنسی، ویرجینیا، ویریرجینیای غربی و همچینین بخش هایی از پایتخت آمریکا می باشد.

گسترش موج گرما در آمریکا

به گزارش ایرنا از نیویورک، موج گرما برای هفته ها بخش‌های زیادی از آمریکا را فرا گرفته است. رسانه های آمریکایی روز سوم امرداد ماه ۱۴۰۲ در این زمینه گزارش دادند هر چه مدت زمان این موج گرمای شدیدبیشتر باشد، تلفات انسانی و اقتصادی آن بیشتر خواهد بود. بر اساس داده های سازمان هواشناسی آمریکا، فونیکس مرکز ایالت آریزونا در راه تبدیل شدن به اولین شهر بزرگ آمریکا با میانگین دمای بیش از ۱۰۰ درجه فارنهایت برای یک ماه کامل است؛ در همین حال رکورد شاخص گرمای میامی با دمای بیش از ۱۰۰ درجه فارنهایت برای چهل و سومین روز متوالی ادامه یافت و رکورد قبلی را با اختلاف ۱۱ روز شکست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست