بازدید 1505

قیمت طلای جهانی منتظر تصمیم نهایی

قیمت طلا امروز در حالی که معامله‌گران منتظر تصمیم سیاست‌گذاری فدرال رزرو آمریکا هستند برای جهت‌گیری تلاش می‌کند.
کد خبر: ۱۱۸۵۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹ 26 July 2023

قیمت طلا امروز (چهارشنبه) در حالی که معامله‌گران منتظر تصمیم سیاست‌گذاری فدرال رزرو آمریکا هستند برای جهت‌گیری تلاش می‌کند.

به گزارش تابناک اقتصادی، بهای هر اونس طلا تا ساعت ۱۰ و ۵۵ دقیقه صبح به وقت شرقی با ۴ درصد افزایش به ۱۹۶۸ دلار و ۵۰ سنت رسید و قیمت طلای آمریکا نیز با ۰.۲درصد افزایش به ۱۹۶۹ دلار و ۵۰ سنت رسید.

ییپ جان رانگ، استراتژیست بازار در IG اظهار کرد که بازار به دنبال توقف طولانی‌مدت نرخ در بقیه سال هستند، در حالی که مقامات فدرال رزرو می‌توانند برای یک افزایش بیشتر در سپتامبر یا نوامبر، عقب‌نشینی کنند.

بر اساس ابزار Fedwatch CME، در حالی که اکثر معامله‌گران نرخ‌ها را در محدوده ۵.۲۵ تا ۵.۵ درصد در سال ۲۰۲۳ نگه می‌دارند، ۳۵ درصد فرصتی برای افزایش ۲۵ واحد دیگر در ماه نوامبر می‌بینند. طلا نسبت به افزایش نرخ‌های بهره بسیار حساس است زیرا این نرخ‌ها هزینه فرصت نگهداری شمش‌های بدون بازده را افزایش می‌دهند.

ییپ گفت، فلز زرد در میان‌مدت، همچنان می‌تواند روند صعودی خود را حفظ کند زیرا ما در مرحله نهایی چرخه انقباض فدرال رزرو هستیم. بازدهی دلار و خزانه داری آمریکا از روز سه شنبه به بالاترین حد دو هفته اخیر خود نزدیک شد و طلای بدون بهره را تحت تاثیر قرار داد.

بر اساس گزارش رویترز، معامله‌گران همچنین منتظر آمار تولید ناخالص داخلی سه ماهه دوم ایالات‌متحده هستند که در روز پنجشنبه منتشر می‌شود. پیش‌بینی می‌شد اقتصاد ایالات‌متحده در ماه آوریل تا ژوئن ۱.۸ درصد رشد داشته باشد در حالی که در سه ماهه اول ۲ درصد رشد داشته است.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، نقره با ۰.۴ درصد کاهش به ۲۴.۶دلار در هر اونس رسید، پلاتین ۰.۱ درصد افزایش یافت و به ۹۶۵ دلار و ۹۹ سنت رسید در حالی که پالادیوم تغییر چندانی نداشت و به ۱۲۸۳ دلار و ۸۹ سنت رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست