بازدید 3726

واکنش فدراسیون وزنه‌برداری به دوپینگ هاشمی

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری گفت: قبل از اینکه از علی هاشمی و دیگر وزنه‌برداران حاضر در اردو تست دوپینگ بگیریم، هیچ مکملی به آنها نداده بودیم.
کد خبر: ۱۱۸۵۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹ 26 July 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، وحید ربیعی در گفت‌وگویی در مورد مثبت شدن تست دوپینگ علی هاشمی بیان کرد: علی هاشمی از قهرمانان با تجربه و با اخلاق ما است و حساب ویژه روی او داشتیم. روال کار کادرفنی این بود با ورود وزنه‌برداران به اردو و قبل از هر مسابقه با همکاری نادو تست دوپینگ گرفته می شد. ۱۵ فروردین نادو به اردوی تیم ملی آمد و از وزنه‌برداران تست دوپینگ گرفت. تست علی هاشمی مثبت شد و او به قهرمانی آسیا اعزام نشد.

مربی پیشین تیم ملی در مورد علت مثبت شدن تست دوپینگ علی هاشمی تاکید کرد: اشتباهی از سمت تیم ملی و فدراسیون نبود چون قبل از اینکه تست دوپینگ گرفته شود، هیچ گونه مکمل به ورزشکاران نداده بودیم تا ابتدا تست دوپینگ گرفته شود. همه ورزشکاران هم از یک نوع غذا استفاده کردند.

او افزود: شاید مکملی که خود آقای هاشمی قبل از ورود به اردو یا دادن تست دوپینگ استفاده کرده، آلوده بوده است. ما بیشتر از ورزشکار ناراحت شدیم چون یک ورزشکار خوب خود را از دست دادیم. او کم‌تجربه نیست و سال های سال در اردو بوده و تست های زیادی داده است و می‌داند نباید اشتباهی کند. امیدوارم تمرینات خود را ادامه دهد و سه سال دیگر با قدرت برگردد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست