بازدید 3001

«لطف‌الهی» قائم مقام سازمان حسابرسی شد

وزیر امور اقتصادی و دارایی طی احکام جداگانه ای قائم مقام و سه عضو دیگر هیئت عامل سازمان حسابرسی را منصوب کرد.
کد خبر: ۱۱۸۴۳۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸ 22 July 2023


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، بنا بر احکام صادره از سوی سید احسان خاندوزی، "فرج لطف الهی" به مدت سه سال به سمت قائم مقام و عضو هیئت عامل سازمان حسابرسی منصوب شد. بر این مبنا، "حبیب شمس ناتری"، "مرتضی اسدی" و "محمود پیوندی" نیز در احکام جداگانه ای برای مدت سه سال به عنوان عضو هیئت عامل سازمان حسابرسی منصوب شدند.

در حکم صادره برای نامبردگان می خوانیم: نظر به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی و با عنایت به مصوبه مورخ 17 خرداد 1402 مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سازمان حسابرسی، به موجب این حکم به سمت عضو هیئت عامل سازمان حسابرسی به مدت سه سال منصوب می شوید.

امیدوارم در سایه عنایت پروردگار بلند مرتبه، با همفکری و همدلی کارکنان کوشای سازمان حسابرسی و همکاری با نهاد های تخصصی مرتبط، در نیل به اهداف و برنامه های آن سازمان و پیشرفت و تعالی همه جانبه مادی و معنوی کشور، پیروز و سربلند باشید.

همکاری، همدلی و همراهی در این مأموریت دسته جمعی پیش شرط موفقیت است. امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاکدستی، فساد ستیزی و قانون مداری در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات مجدانه بکوشید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی