بازدید 1893

گزارش کیهان از افزایش ۸۰ درصدی فقر در یمن

شعله جنگ در یمن اگرچه این روزها کم‌فروغ شده و آتش جنگ در حال خاموش شدن است، اما فقر و بحران انسانی همچنان دامن‌گیر مردم یمن است.
کد خبر: ۱۱۸۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳ 22 July 2023

به گزارش تابناک، کیهان نوشت: «واعد باذیب»، وزیر برنامه‌ریزی و همکاری بین‌الملل دولت مستعفی یمن در یک نشست سیاسی بلندپایه در شهر نیویورک آمریکا، از جامعه بین‌الملل خواست از یمن در مسیر استقرار صلح و اجرای برنامه‌ای فراگیر جهت بازسازی و تحقق اهداف توسعه پایدار حمایت کنند. وی عنوان کرد:


«یمن با بحران شدیدی در تمام زمینه‌ها روبه‌رو است، به‌طوری که علاوه‌بر آوارگی حدود ۴.۳ میلیون یمنی که فاقد خدمات اولیه هستند، درصد ناامنی غذایی به ۶۰ درصد جمعیت رسیده و ۸۰ درصد مردم به کمک‌های بشردوستانه نیاز دارند.» این اظهارات عضو دولت مستعفی یمن در حالی عنوان شده که او هیچ اشاره‌ای به نقش محاصره ائتلاف عربی علیه مردم یمن در گسترش فقر و بحران انسانی کشورش نکرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۰
احتمالا کیهان قصد نداره گزارشی از فقر در ایران ارائه بده؟!!!!
آفای شریعتمداری شما اصالتا اهل کدوم کشور هستی؟ چون سوخت لبنان تموم شد از رئیس جمهورش دستپاچه تر بودی براشون سوخت ارسال بشه الان هم دل‌مشغولی مردم یمن هستن اما هیچ وقت در مورد فقر ما ایرانی ها یا نردم مظلوم بلوچ چیزی ننوشتی؟!!!
کیهان گزارشی از فقر در ایران سریعا منتشر کن ، چقدر دوست دارم کیهان ....
رسانه های حکمرانی عادت کردن که فرافکنی کنند. فقر در ایران بسیار زیاد است اما کدام رسانه خبر می‌دهد. در اقصی نقاط کشور ثروت خیز مان فقر بیداد می کند. روزنامه کیهان بهتر است یک مسافرتی به دور ایران برود تا بفهمد که ایران هم دست کمی از یمن نداره. لطفا فرافکنی نکنید.!!!
خدا نبخشد و نیامرزد مسولینی را که صدای شکستن استخوانهای هموطن خود را زیر بار گرانی و فقر میشنوند و دم نمی زنند ولی همچنان از اندوه لبنان و یمن و فلسطین و سوریه ناله سر می دهند. شما ایرانی نیستی جناب شریعت مداری؟؟
کیهان اخبارش و مدیرمسئولش مفت گرونند.
جناب کیهان نویسان:
از فقر و فلاکت و نداری و بیچارگی در پنجمین کشور ثروتمند جهان چه خبر؟
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است!
کیهان میشه به جای گیر دادن به کشورهای فقیر و مقایسه ما با اونا
به کشورهای ثروتمند گیر بدی و ایرانو با اونا مقایسه کنی
ممنون
کیهان و شریعتمداری ظاهرا ایرانی نیستند و کوچکترین غیرت اقتصادی روی این کشور و ملت ندارن
زمانی که چین و روسیه پای اون تفاهم نامه کشورهای عربی رو امضا کردن کاملا در سکوت بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی