اخبار مهم کدال تا یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲

تا یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۱۸۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴ 17 July 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تا یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

برگزاری مناقصه ثامید

شرکت ثامید جهت ساخت و ساز در قالب قرارداد مشارکت در ساخت بر روی یک قطعه زمین واقع در احمدآباد کرج از کلیه سرمایه گذاران توانمند و متخصص در امر ساختمان دعوت به همکاری می‌نماید. متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۵ لغایت ۸/۵/۱۴۰۲ (به غیر از ایام تعطیل و پنجشنبه ها) طی ساعات اداری جهت خرید اسناد مناقصه به آدرس: تهران، میدان آرژانتین، خیابان شهید احمدقصیر، خیابان هشتم پلاک ۲۰ مراجعه نمایند.

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره شگستر

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ هیئت مدیرة شرکت شگستر مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۴۰,۹۸۴,۴۶۹,۲۰۹,۳۷۶ ریال از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور تکمیل و بهره برداری دو طرح احداث کارخانه تولید بیواتانول سوختی در دو شهر کرمانشاه و باشت ارائه می‌گردد. انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می‌باشد و در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه وخارزم

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۱۸,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته، سایر اندوخته‌ها به منظور سرمایه گذاری در بازار سرمایه با هدف سودآوری، جبران مخارج سرمایه گذاری‌های انجام شده، اصلاح ساختار مالی که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۵ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، در پیوست کدال ارائه می‌گردد. انجام افزایش سرمایة یاد شده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می‌باشد.

شفاف سازی سصوفی

پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش نرخ گاز مصرفی، براساس مکاتبه شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، قبض دریافتی از شرکت گاز و با عنایت به مصوبه هیات وزیران، نرخ گاز بهای مصرفی شرکت سصوفی از مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۹ به ازای هر متر مکعب ۱۰.۰۰۰ ریال (با احتساب مالیات بر ارزش افزوده و عوارض ۱۲.۵۰۰ ریال) محاسبه می‌گردد. با توجه به برآورد مصرف گاز این شرکت از تاریخ افزایش نرخ لغایت پایان اسفند سال ۱۴۰۲ افزایش در بهای تمام شده محصولات به میزان ۴۹۵ میلیارد ریال خواهد بود.

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده آلومینا

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی شرکت آلومینا که در ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ در استان تهران، شهر تهران به آدرس خیابان سپهبد قرنی، نرسیده به خیابان سمیه، نبش خیابان شریف، پلاک ۳۹ سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

عملکرد ۶ ماهه ومدیر

شرکت ومدیر در ۶ ماه منتهی به ۳۱/۳/۱۴۰۲؛ سود خالص هر سهم ۳۱ ریال که نسبت به مدت مشابه ۶۱ درصد کاهش داشته است. جمع درآمد‌های عملیاتی با کاهش ۵۵ درصدی ۴۳۶,۵۳۲ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۳۳۲,۲۳۰ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۳ ماهه دامین

شرکت دامین در ۳ ماه منتهی به ۳۱/۳/۱۴۰۲؛ سود خالص هر سهم ۱۱۳ ریال که نسبت به مدت مشابه ۱۶۹ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۱۳۲ درصدی ۱,۳۴۱,۱۲۵ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۶۲۱,۶۵۵ میلیون ریال رسید.

پرداخت سود نقدی مبین

برنامه زمانبندی پرداخت سود نقدی سهام شرکت مبین منتهی به سال مالی ۲۹/۱۲/۱۴۰۲ بدین صورت است که: سهامداران حقیقی، صندوق‌های سرمایه گذاری و سبدگردان‌های سجامی از تاریخ ۲۱/۸/۱۴۰۲ و غیرسجامی آن‌ها از تاریخ ۲۱/۸/۱۴۰۲ از طریق بانک تجارت سود دریافت نمایند. سود سهامداران حقوقی سجامی نیز از تاریخ ۲۱/۸/۱۴۰۲ واریز خواهد شد.

  • اخبار مهم کدال هر روز راس ساعت ۱۸ منتشر خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست