بازدید 16885

روش خرید ساعت رایگان از سایت ایران تایمر

هدیه گرفتن یا خرید ساعت مچی با تخفیف زیاد برای همه ما دلچسب است، اما اینکه با روش‌هایی بتوانیم ساعت دلخواهمان را از بزرگترین سایت اینترنتی ساعت مچی در ایران، بصورت رایگان بخریم، قطعا دلچسب‌تر است. کاری که جناب آقای "محمودی" از مشتریان سایت ایران تایمر موفق به انجام آن شد. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید چطور این اتفاق افتاد، پس در ادامه همراه ما باشید.
کد خبر: ۱۱۸۲۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 13 July 2023

شناخت سایت اینترنتی و فروشگاه ایران تایمر

قبل از اینکه بخواهیم ترفند آقای محمودی را به شما بگوییم اول باید با سایت ایران تایمر شما را آشنا کنیم. گرچه محال ممکن است اگر ساعت باز هستید یا به دنیای ساعت مچی برند علاقه دارید این سایت را نشناسید. مجموعه ایران تایمر از سال 1389 با هدف معرفی و فروش ساعت اورجینال از برند‌های مطرح جهانی شروع به کار کرد. هم اکنون ایران تایمر به عنوان سایت مرجع ساعت مچی اصل داخل ایران شناخته می‌شود که بیش از یک دهه تجربه حرفه‌ای دارد. در حال حاضر ایران تایمر نمایندگی بیش از 300 برند مطرح جهانی و تنوع محصولاتی بالغ بر 2000 مدل را دارد. با درک این موضوع که ممکن است مشتریان با وجود این تنوع سردرگم شوند، از بهترین مشاوران و متخصصان استفاده کرده تا با مشاوره دقیق و صادقانه از ابتدا تا انتهای یک خرید مطمئن همراه شما باشد. همچنین ایران تایمر دارای خدمات ویژه‌ای است که توضیح آنها از حوصله این مقاله خارج است. اما پیشنهاد میکنیم حتما به سایت ایران تایمر سر بزنید تا متوجه تفاوت‌های زیاد این مجموعه با هر سایت اینترنتی دیگری که دیده‌اید بشوید.

روش خرید ساعت رایگان از سایت ایران تایمر

باشگاه مشتریان ایران تایمر، فرصت ایده آل

ایجاد و راه اندازی باشگاه مشتریان در ایران تایمر بهترین فرصت برای مشتریان این مجموعه به خصوص آقای محمودی بود. با اینکه سال پیش یعنی 1401 باشگاه مشتریان ایران تایمر راه اندازی شد، اما آقای محمودی خیلی زود توانست به راه کاری برای جمع آوری امتیاز و خرید ساعت رایگان دست پیدا کند. در باشگاه مشتریان ایران تایمر هر شخص می‌تواند از این طریق امتیاز کسب کنید (امتیازات در ایران تایمر معادل وجه به تومان می‌باشد):

  • کسب امتیاز از خرید محصول: با خرید هر محصول داخل سایت ایران تایمر یک امتیاز i-club در نظر گرفته شده که بعد از مهلت 30 روز مهلت بازگشت کالا، اگر خریدار محصول را تعویض یا بازگشت نداد آن امتیاز به حساب کاربری شخص واریز می‌شود.
  • دعوت از دوستان: با معرفی دوستان‌تان به ایران تایمر از طریق لینک اختصاصی که در حساب i-club هر شخص متفاوت است امتیاز دریافت می‌کنید. همچنین با خرید اول شخصی که معرفی کردید، مجددا یک امتیاز دیگر به شما داده می‌شود.
  • نظر دهی محصولات: مانند هر سایت اینترنتی دیگری شما میتوانید محصولات داخل ایران تایمر را در قسمت نظرات آن محصول نقد کنید. اگر قبلا از طریق ایران تایمر آن محصول را خریداری کرده باشید و نظری ثبت کنید امتیاز بیشتری نیز دریافت می‌کنید.
  • نظر دهی درباره مقالات و ویدئو‌ها: از آنجایی که ایران تایمر یک سایت حرفه‌ای و مرجع در زمینه ساعت مچی و اکسسوری‌هاست، مقالات تخصصی و ویدئوهای آموزشی زیادی برای مخاطبانش فراهم کرده. با نظر دادن درباره مقالات و ویدئوها نیز می‌توانید امتیاز کسب کنید.

جمع امتیاز در باشگاه مشتریان (i-club) چه سودی دارد؟

همانطور که گفتیم امتیازات i-club معادل وجه نقد است و به نوعی برای شما پس انداز می‌شود. به مرور می‌توانید از این پس انداز برای خرید هدایای داخل باشگاه مشتریان ایران تایمر یا خرید یک محصول رایگان استفاده کنید. کاری که آقای محمدی کردند، از طریق مختلف امتیازات را کسب کرده و به جای خرید هدایای داخل باشگاه، تصمیم گرفتند یک محصول خریداری کنند.

روش خرید ساعت رایگان از سایت ایران تایمر

خرید ساعت کاسیو رایگان از ایران تایمر

حالا برسیم به این موضوع که مشتری ایران تایمر از چه طریقی موفق به خرید ساعت کاسیو رایگان شد؟

  • آقای محمودی با شناختی که از قبل از ایران تایمر داشت با راه اندازی باشگاه مشتریان، 3 تا از دوستان‌شان را با لینک اختصاصی دعوت کردن و با خریدی که آنها انجام دادند، مجموعا 93 امتیاز دریافت کردند.
  • همزمان با دعوت و خرید دوستانشان شروع کردند به نظر دهی درباره مقالات و ویدئو‌های سایت که در یک ماه حداکثر امتیاز، یعنی 60 امتیاز i-club را دریافت کردند.
  • در جشنواره عید فطر ایران تایمر که شرایط ویژه‌ای داشت، یک محصول به مبلغ 2 میلیون تومان خریداری کردند که به تنهایی 20 امتیاز i-club از محصول دریافت کردند و به خاطر شرایط ویژه جشنواره، 30% از وجه‌شان به عنوان i-club به ایشان برگشت داده شد. در واقع استفاده از موقعیت جشنواره بهترین سودرسانی را برای آقای محمودی داشت. با برگشت 30% از وجه پرداختی، 600 امتیاز آی-کلاب دریافت کردند و با مجموع امتیاز محصول 620 امتیاز حاصل شد.
  • در ماه بعد مجدد شروع به نظر دهی مقالات و ویدیو‌ها کردند که این بار 44 امتیاز دریافت کردند و با نظردهی درباره محصولی که خریداری کرده بودند 7 امتیاز دیگر به i-club ایشان اضافه شد.

مجموع امتیازات آقای محمودی تا اینجا، 824 امتیاز معادل 824.000 تومان بود. با توجه به اینکه بعد از هر خرید یک کد 5%تخفیف برای شخص خریدار ارسال می‌شود، آقای محمودی اقدام به خرید یک ساعت مچی کاسیو به مبلغ 860.000 تومان کردند.

با استفاده از کد 5% تخفیف مبلغ 860.000 تومان به 817.000 تومان کاهش پیدا کرد و با توجه به اینکه امتیازات آی-کلاب‌ایشان 824 بود توانستند این ساعت کاسیو را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای خریداری کنند و حتی 7 امتیاز برایشان باقی ماند.

سخن پایانی:

در نتیجه، در باشگاه مشتریان ایران تایمر به راحتی می‌توانید با کسب امتیاز به نوعی پس انداز کنید. این امتیازات پس انداز شده معادل مبلغی است که در هر خرید می‌توانید از مبلغ کل سفارش کم و سپس خرید را نهایی کنید. نظر شما درباره باشگاه مشتریان ایران تایمر چیست؟

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست