بازدید 2297

حمله مرگبار به بازاری در مکزیک

به گفته مقامات محلی، گروهی از مردان نقابدار شامگاه دوشنبه در یک حمله مرگبار به بازار بزرگی در شهر تولوکا در مرکز مکزیک، کسبه و مردم عادی را به گلوله بستند و محل را به آتش کشیدند.
کد خبر: ۱۱۸۲۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶ 11 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از الجزیره، مقامات محلی اعلام کردند که این حادثه خشونت‌بار در شهر تولوکا در نزدیکی پایتخت مکزیک احتمالاً با درگیری‌های تجاری مرتبط است.

در بیانیه دادستان ایالت مکزیک آمده است: در این حادثه ۹ نفر کشته شدند که هشت نفر از آنها در محل و یک نفر نیز در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

این بیانیه می‌افزاید: تاکنون هیچ‌کس مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است و هنوز هیچ مظنون یا مظنونان احتمالی در ارتباط با این حمله دستگیر نشده‌اند.

ریموندو مارتینز شهردار تولوکا هم به روزنامه «میلنیو» گفت که این حادثه و آتش‌سوزی که پس از آن ایجاد شد، احتمالاً نتیجه اختلافات بین فروشندگان و صاحبان اماکن در این بازار بوده است.

به نوشته الجزیره، بازار مورد حمله قرار گرفته در تولوکا، دومین بازار بزرگ مکزیک است و روزانه حدود ۲۶ هزار نفر برای تهیه مایحتاج خود به آنجا مراجعه می‌کنند.

تولوکا شهری با جمعیت حدود یک میلیون نفر بخشی از منطقه شهری پایتخت مکزیک محسوب می‌شود و برخی از ساکنان آن برای کار به مکزیکوسیتی می‌روند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست