بازدید 18294

قتل زن بی‌عاطفه در صحنه اعتراف به خیانت

کد خبر: ۱۱۸۲۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵ 09 July 2023

مردی که در جنایتی خونین همسرش را که به او خیانت کرده بود، با چاقو به قتل رسانده و با فرزند ۴ماهه‌اش متواری شده بود، بازداشت شد.

 کارآگاهان جنایی اسلامشهر این قاتل فراری در حالی که قصد خروج از کشور را داشت، دستگیر کردند.

به گزارش ایران، سرهنگ محمدرضا علیزاده گفت: شامگاه 15 تیرماه سال‌جاری در تماسی تلفنی با مرکز 110 مرگ مشکوک زن جوانی در خانه‌اش به پلیس گزارش شد.
خیلی زود مأموران کلانتری 15 امامزاده عقیل برای بررسی موضوع به محل جنایت رفتند. وقتی پلیس در صحنه جنایت حضور یافت با جسد زن 27 ساله‌ای روبه‌رو شد که به وسیله چاقو به قتل رسیده بود. در نخستین گام جسد زن جوان به دستور بازپرس کشیک قتل به پزشکی قانونی منتقل شد.

ردیابی قاتل فراری

در ادامه با بررسی‌های اولیه پلیس و تحقیقات میدانی صورت گرفته، کارآگاهان دریافتند همسر مقتول، به‌دلیل داشتن اختلافات خانوادگی با او درگیر شده و همسرش را به قتل رسانده و با فرزند۴ ماهه خود از محل جنایت متواری شده است.

مأموران انتظامی با انجام فعالیت‌های اطلاعاتی، سرنخی از حضور متهم در شهر تهران به دست آوردند و با هماهنگی پلیس راه‌آهن و بررسی شواهد، در عملیاتی متهم را قبل خروج از کشور دستگیر کردند.

این گزارش حاکی است، متهم دراظهاراتش مدعی شد که وقتی فهمیدم همسرم به من خیانت کرده مرد غریبه را پیدا کردم و دست وپایش را بستم و در خانه زندانی کردم اما بعد او را رها کردم تا اتفاق ناگواری نیفتد چون همسرم را دوست داشتم و به او گفتم به خاطر علاقه‌ای که به تو دارم تو را می‌بخشم اما همسرم در مقابل این جمله گفت که به من علاقه‌ای ندارد و آن مرد غریبه را دوست دارد. من این حرف‌ها را که شنیدم خون جلوی چشمانم را گرفت و در یک چشم برهم زدن با چاقو به جان او افتادم و بعد از کشتن‌اش با فرزند ۴ماهه‌ام پابه فرار گذاشتم.

سرهنگ علیزاده با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی قاتل فراری به مرجع قضایی، به شهروندان توصیه کرد: متأسفانه درگیری‌های ساده و از روی تعصب‌های بیجا، تاکنون بسیاری از خانواده‌ها را عزادار کرده و تعداد زیادی نیز به خاطر نداشتن کنترل مناسب بر رفتار خود در زندان به سر می‌برند و بسیاری از قتل‌ها بدون برنامه‌ریزی قبلی و به وسیله سلاح سرد رخ می‌دهد و برای متهمان جز پشیمانی، حبس و انتظار برای قصاص چیز دیگری به همراه ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی