بازدید 16625
بازگشت مرد همیشه جنجالی به جمع آبی‌ها

ماجدی نپذیرفت، معرف استراماچونی و مشاور تاج سرپرست باشگاه استقلال شد / قانون سقف بودجه علیه صاحبش!

از میان گزینه‌های مدیریت باشگاه استقلال دکتر قریب و میرشاد ماجدی مسوولیت قبول نکردند و خطیر بر سعید آذری ترجیح داده شد! سرپرست جدید آبی‌ها، اکنون مشاور مهدی تاج است، کسی که هواداران روزهای اخیر تصویرش را پاره کردند! خطیر معرف استراماچونی در استقلال بود
کد خبر: ۱۱۸۲۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸ 08 July 2023

علی خطیر مشاور رئیس فدراسیون فوتبال، به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، اعضای هیات مدیره استقلال در نشست غروب امروز ضمن پذیرش استعفای حجت کریمی، علی خطیر را به عنوان سرپرست موقت باشگاه استقلال انتخاب کردند.

این انتخاب در حالی رخ داد که میرشاد ماجدی عضو فعلی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و سرپرست پیشین فدراسیون، صندلی مدیرعاملی باشگاه استقلال را نپذیرفت. سعید آذری گزینه مورد علاقه وزارت ورزش و جوانان نیز با وجود سابقه مدیریتی، وجاهت و کارنامه مثبت، مورد پسند هیات مدیره باشگاه قرار نگرفتند.

برخی رقبای موجود در لیست گزینه‌های سرپرستی آبی‌ها همچون نظری جویباری، در حد و اندازه این پست نبودند. بعضی گزینه‌ها همچون دکتر محمدحسین قریب هم مشخص بود که پیشنهاد مدیرعاملی استقلال را نمی پذیرند و طرح نام آنها برای بازی با افکار عمومی است.

شنیده می‌شود خطیر گزینه قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی بود و وزارت ورزش روی چند گزینه دیگر نظر داشت. او کسی است که آندره‌آ استراماچونی ایتالیایی را به باشگاه معرفی کرد که سرانجام به شکایت مالی، بدهی نجومی و حذف تاریخی استقلال از لیگ قهرمانان آسیا بدل شد!

خطیر سابقه حضور در باشگاه استقلال به عنوان معاون ورزشی و فدراسیون فوتبال به عنوان معاون دبیرکل را دارد. او هم اکنون مشاور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال است و در کارگروه تدوین سقف بودجه لیگ هم نقش ویژه‌ای داشته است.

نخستین چالش خطیر، همین قانون سقف بودجه است که با مشارکت شخص او مصوب شد و حالا باید تیم درهم ریخته استقلال را در نقل و انتقالات نجات دهد.

خطیر که پیش از این در هیات مدیره باشگاه تراکتور با زنوزی همکاری کرده و نماینده این باشگاه تبریزی در مجمع فدراسیون فوتبال بود، در دوره ریاست عزیزی خادم بر فدراسیون فوتبال جنجال بزرگی بر سر دبیرکلی‌اش ایجاد شد.

خطیر دارای تحصیلات تخصصی حوزه فوتبال از سوئیس است و گفته می‌شود اعضای خانواده‌اش هم در این کشور زندگی کرده‌اند. 

در پرونده علی خطیر جنجال بزرگ دعوای النصر عربستان و پرسپولیس هم دیده می‌شود که بسیاری از هواداران سرخ مدعی بودند او به سعودی‌ها برای محرومیت و محکومیت تیمشان در لیگ قهرمانان آسیا، اطلاعات داده است!

ناگفته نماند علی خطیر چند مورد دعوا و خشونت نیز در حافظ۶ فوتبال ایران دارد و یک بار به حکم کمیته اخلاق از فعالیت در فوتبال محروم شده بود که اطلاع دقیقی از نحوه بخشش و عفو یا تجدیدنظر در رای او به دست تابناک نرسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۴
بخاطر اخم یحیس گلمحمدی خطیر انتخاب شد
بازم سپردن کارهای بزرگ به آدم‌های کوچک و طی مسیر نزولی باشگاه استقلال،
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
تاحالااگه یه مدیری باتوجه به شایستگی ولیاقت برای استقلال انتخاب شده همین آقای خطیر هست
اینا اگه مدیر خوبی بودند چرا برکنار شدند
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
چون برخلاف خواسته ی مافیای سرخ میخواست پرونده ی قراردادجعلی طارمی روبه فیفا بکشونه وهمچنین میخواست مربی ای بزرگترازاستراماچونی رو جایگزینش کنه واین یعنی موفقیت استقلال که کسی ازوزارت سلطانی فر موافق نبود
چرا تيمهاي استقلال و پرسپوليس به بخش خصوصي واگذار نميشود؟؟!! مردم خوب ميدانند كه اگر اين دو تيم به بخش خصوصي واگذار شود منافع عده اي به خطر مي افتد.متاسفانه فقط دنبال شعار و عوامفريبي بوده و دنبال صرفه جويي در بيت المال نيست و دروغ ميگويد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
ما که راضی نیستیم خیر نبینه هر کی نمی ذاره این باشگاه‌هاز دولتی خصوصی بشوند آخه این حق مردم مظلوم ایران رو ک
باید بگیره
ایشون معرف ویلموتس بودن ، یک دفعه هم با علیرضا حقیقی کتک کاری کرده بود. خلاصه معجون مدیریت هستش ایشون ، واقعا کسی نیست دلش دلسوز این مردم باشه
در دنیا قحط الرجال است بریدن در امریکا ، مکرون در فرانس بروی جانسون در انگلیس ،جناب رئیسی در ایران
جناب تاج در فدراسیون فوتبال خدا را شکر ما در ایران از این قلبیل مدیران هزاران داریم
به اندازه کافی برای استقلال مشکل ایجاد کردید دیگه جرا از اول دارید خط میدید که به خطیر حمله بشه.
سلام اوقات بخیر، آخه چرا با اعصاب و روان جوان های عاشق فوتبال بازی می کنید ، اگر طرف واجد صلاحیت است ، چرا سرپرست موقت، اگر نیست چرا وارد بازی می کنید، چقدر آزمون و خطا ، اول برنامه این آقا کو، زمان بندی مشخص داره، اگر نتیجه نگرفت چه کسی پاسخگوست؟
لطفا تکلیف فرد منتصب را مشخص کنید، تا مردم بدونن که این فرد چه نقشی را برعهده گرفته، خداوند عاقبت همه مارو ختم بخیر کند.
مطمئن باشید مدیر موفقی خواهد بود
قراربود استقلال پرسپولیس خصوصی شوند وسهام وداران از جیب نارنین برای این باشگاهها خرج کنند ونه ازجیب مردم
باسوادترین وکاربلدترین مدیر ورزشی ایران همین آقای خطیرهست، هم مدرک مربیگری ازاروپاداره، هم مدرک تحصیلی عالی ازصنعتی شریف، مضافا"هم جنم داره هم جوان هست ودردرجه ی اول یه استقلالی دوآتیشه هست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست