بازدید 3612
۲

زخمی شدن پسر ۹ ساله در گروگانگیری مسلحانه پدر

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از زخمی شدن پسر ۹ ساله در گروگانگیری مسلحانه خبر داد و گفت: گروگانگیر مسلح در پی عملیات پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۸۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲ 08 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری خانوادگی منجر به تیراندازی در یکی از محلات شهر کرمانشاه، تیمی از مأموران انتظامی شهرستان به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور مأموران انتظامی مشخص شد فردی به علت اختلافات خانوادگی به سمت همسر و یکی از بستگانش با استفاده از سلاح گرم شلیک و آنها را مجروح نموده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به متواری شدن عامل تیراندازی، تصریح کرد: این فرد در ادامه به خاطر انتقام گیری از خانواده خود، اقدام به گروگان گرفتن پسر ۹ ساله اش کرد و مأموران نیز با انجام اقدامات فنی، کارهای اطلاعاتی و اشراف بالای خود موفق به شناسایی مخفیگاه این فرد شده و محل را به محاصره خود درآوردند.

وی ادامه داد: به دنبال این اقدام، بلافاصله یگان تخصصی رهایی گروگان (نوپو) به محل گروگانگیری اعزام و با فرد گروگانگیر وارد مذاکره شده و پس از یک ساعت تلاش برای اقناع سازی و تسلیم شدن، فرد گروگانگیر به علت خشونت بالا و عدم تعادل روحی اقدام به شلیک یک گلوله به فرزند خود که گروگانش بوده، می‌کند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه ادامه داد: مأموران با مشاهده این صحنه به سرعت وارد عمل شده و ضمن انتقال فوری پسربچه مجروح به بیمارستان، در عملیاتی مقتدرانه و برق آسا نسبت به خلع سلاح و دستگیری فرد گروگانگیر اقدام کردند.

وی همچنین با اشاره به زخمی شدن عامل گروگانگیری، از انتقال وی نیز به مراکز درمانی خبر داد و گفت: کار مداوا توسط کادر درمانی روی مجروحین ادامه دارد.

سرهنگ دلیری خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه فرد گروگانگیر یک قبضه اسلحه کلت کمری، ۲ تیغه خشاب و ۲۱ عدد فشنگ جنگی کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص خبر داد و گفت: خبرهای تکمیلی متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
مقتدرانه و برق آسا
قشنگ مثل فیلم هندیا
کسی که این خبر رو تنظیم کرده قصدش شوخی با خوانندگان بود .... یا ایتکه تیزر یه فیلم سینمایی قبل انقلابه .... اشراف کامل اطلاعاتی ...عملیاتی مقتدرانه و برق آسا ....فشنگ جنگی .... خبرهای تکمیلی ... بیمار روانی .... اقناع ....
اینا چیه آخه !!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی