بازدید 2271

قربانیان باران‌های موسمی در پاکستان به ۴۳ نفر رسید

بارش باران‌های موسمی طی دو هفته اخیر در مناطق مختلفی از پاکستان جان 43 نفر را گرفت.
کد خبر: ۱۱۸۲۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸ 07 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، مقامات دولتی پاکستان با انتشار آماری شمار قربانیانی که بر اثر بارش باران‌های موسمی طی دو هفته اخیر، جان خود را ازدست داده‌اند را ۴۳ نفر اعلام کردند.

شبکه تلویزیونی « EBC New» آمریکا در گزارشی با انتشار آمار جدیدی از شمار قربانیان سیلاب دو هفته اخیر در پاکستان با جان باختن دست‌کم ۴ تن دیگر در شهر لاهور در شرق پاکستان، شمار قربانیان ناشی از طغیان رودخانه‌ها و سیلاب در این کشور را ۴۳ نفر اعلام کرد

به گزارش رسانه‌های خبری، طی ساعات گذشته، میزان بارش‌ها در شهر لاهور شدید گزارش شده است که به دنبال آن، شماری از خیابان‌ها و معابر اصلی شهر زیر آب رفته‌اند و ادامه زندگی شهروندان با مختل روبه‌رو کرده است.

مقامات محلی لاهور دیروز (چهارشنبه) در آماری تعداد قربانیان را ۱۱ نفر در جریان بارش‌ها و ریزش سقف خانه‌ها و اصابت آذرخش به برق محلی خبر دادند.

همچنین سازمان هواشناسی و مقامات پاکستانی نسبت به طغیان رودخانه‌های جهلم و چناب و تشدید بارش در شهر لاهور طی روزهای آینده هشدار داده‌اند.

سازمان حوادث غیرمترقبه پاکستان با هشدار مجدد به شهروندان پاکستانی از احتمال بارش‌های شدید موسمی و طغیان مجدد رودخانه‌های اصلی در ایالت‌های پنجاب، جیلوم و چیناب خبر داد.

گفتنی است پاکستان هر سال در دوره بین ماه‌های ژوئن تا سپتامبر به دلیل باران‌های موسمی دچار خسارات سنگین می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم