بازدید 2800

آیت‌الله جنتی: نباید حقی از مردم و داوطلبان ضایع شود

دبیر شورای نگهبان گفت: مسئولان دفاتر نظارت و بازرسی‌ استان‌ها باید وظایف‌شان را به درستی و با دقت انجام بدهند و در این رابطه مراقبت لازم داشته باشند تا حقی از مردم و داوطلبان ضایع نشود.
کد خبر: ۱۱۸۱۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ 03 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در آیین افتتاحیه همایش «قانون انتخابات، برنامه‌ریزی و راهبردها» که صبح روز دوشنبه (۱۲ تیر ۱۴۰۲) باحضور مسئولان دفاتر نظارت و بازرسی استان‌ها در تهران برگزار شد، در ابتدا ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن عید غدیرخم، به بیان دو توصیه اخلاقی و دینی پرداخت و گفت: همه ما باید رعایت کنیم تا غیبت و بدگویی نکنیم و یکی از وجوه امر به معروف و نهی از منکر این است که همدیگر را از غیبت بازداریم. نماز را نیز در اول وقت بخوانیم؛ نماز اول وقت مورد رضایت خداوند متعال است و نمازی که در آخر وقت خوانده شود، خداوند از آن می‌گذرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از خداوند بخواهیم به ما توفیق دهد تا به آنچه می‌گوییم، عمل کنیم. خداوند انسان‌ها را مورد عتاب قرار داده است که چرا به سخنی که می‌گویید عمل نمی‌کنید؛ اگر عدالت و صداقت خوب است باید بدان عمل کرد. غضب خداوند شامل حال کسانی است که درباره یک صفت نیک سخن می‌گویند اما بدان عمل نمی‌کنند.

آیت‌الله جنتی همچنین اظهار داشت: خداوند، قادرِ متعال است و بر همه چیز تواناست. خداوند بسیاری از چیزها در جهان را تسلیم انسان قرار داده است. اگر به قدرت خداوند ایمان و باور داشته باشیم و در همه حال به یاد او باشیم و از او کمک بخواهیم، لطفش شامل حال ما خواهد شد و به پیش خواهیم رفت.

دبیر شورای نگهبان در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که روز ۱۱ اسفند برگزار خواهد شد، ابتدا از مسئولان دفاتر نظارت و بازرسی‌ استان‌ها خواست تا وظایف‌شان را به درستی و با دقت انجام بدهند و در این رابطه مراقبت لازم داشته باشند تا حقی از مردم و داوطلبان ضایع نشود.

وی همچنین با اشاره به راهبردهای اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب برای انتخابات ۱۴۰۲ مبنی بر «سلامت»، «امنیت»، «رقابت» و «مشارکت» گفت: لازم است که همه مسئولان به این راهبردها توجه داشته باشند تا انتخابات به درستی و پرشور برگزار شود.

آیت‌الله جنتی در پایان ابراز امیدواری کرد که از لطف و شفاعت ائمه معصومین (ع) بهره‌مند شویم و عامل به سخنان و حرف‌های نیک باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی