بازدید 2228

آغاز همایش انتخاباتی دفاتر نظارتی شورای نگهبان

همایش «قانون انتخابات، برنامه‌ریزی و راهبردها» صبح امروز دوشنبه باحضور مسئولان دفاتر نظارت و بازرسی استان‌های شورای نگهبان در تهران آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۸۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴ 03 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، همایش «قانون انتخابات، برنامه‌ریزی و راهبردها» صبح امروز (دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲) باحضور مسئولان دفاتر نظارت و بازرسی استان‌های شورای نگهبان در تهران آغاز شد.

آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان در آیین افتتاحیه این همایش ضمن بیان توصیه‌های اخلاقی به ارائه نکاتی درباره وظایف مسئولان دفاتر برای امر نظارت بر انتخابات کرد.

دکتر سیامک ره‌پیک قائم مقام دبیر شورای نگهبان نیز به طور مشروح به بیان رویکرد‌ها و توصیه‌های انتخاباتی پرداخت و در این باره گفت: هدف‌گیری اصلی شورای نگهبان در این دوره از انتخابات «اعتمادزایی» و «اطمینان‌بخشی» است.

دکتر محمدحسن صادقی‌مقدم معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان هم ابراز امیدواری کرد که انتخابات ۱۴۰۲ با تحقق راهبرد‌های مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت برگزار شود.

همچنین دکتر امین‌الله زمانی مدیرکل انتخابات شورای نگهبان به ارائه آموزش‌ها و دستورالعمل‌های لازم پرداخت.

هدف از برگزاری این همایش ۲ روزه که فردا به پایان خواهد رسید و در آیین اختتامیه نیز افراد دیگری از اعضای شورای نگهبان به سخنرانی خواهند پرداخت، ایجاد هماهنگی و فراهم‌سازی مقدمات برای نظارت بر انتخابات است.

گفتنی است؛ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

مشروح این همایش متعاقبا منتشر خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست