اخبار مهم کدال یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲

تا یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۱۸۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶ 03 July 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تا یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه فسرب

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی شرکت فسرب که در ساعت ۱۴:۳۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۱ در استان تهران، شهر تهران به آدرس آدرس خیابان شیخ بهایی جنوبی–شهرک والفجر–انت‌های خیابان ایرانشناسی- میدان شهدای دانشجو-خیابان نهم پلاک ۶ مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سالن پویش) برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

تمدید مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه چکارن

با عنایت به اتمام مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۲ و موافقت سازمان بورس واوراق بهادار مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه شرکت چکارن به مدت ۳۰ روز و تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۸ تمدید گردید.

شفاف سازی سصفها

پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش نرخ گاز خوراک و سوخت در سال ۱۴۰۲ به استحضار می‌رساند تا این تاریخ بابت موضوع تغییر نرخ گاز هیچگونه ابلاغ رسمی به این شرکت صورت نگرفته، بدیهی است در صورت ابلاغ هرگونه تغییر مذکور از سوی نهاد‌های ذیربط طبق دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس، آثار مالی با اهمیت بر نتایج عملکرد شرکت به نحو مقتضی افشا خواهد گردید.

صدور مجوز افزایش سرمایه خدیزل

اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴) تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت خدیزل (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه به مبلغ ۱۴,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.

صدور مجوز افزایش سرمایه کرماشا

دراجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴) تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت کرماشا (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه به مبلغ ۷,۰۵۸,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور تکمیل طرح فاز ۲ شرکت، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.

پرداخت سود نقدی فرابورس ایران

سود سهامداران شرکت فرابورس ایران منتهی به سال مالی ۲۹/۱۲/۱۴۰۲ بدین قرار واریز می‌گردد: سود سهامداران حقیقی از تاریخ ۱/۷/۱۴۰۲ و سود سهامداران حقوقی از تاریخ ۱/۸/۱۴۰۲ از طریق سجام واریز خواهد شد.

عملکرد ۱۲ ماهه شفارس

شرکت شفارس در ۱۲ ماه منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۱؛ سود خالص هر سهم ۳۷ ریال که نسبت به مدت مشابه ۱۳۱ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۵۱ درصدی ۱,۰۴۰,۱۳۸ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۴۴۶,۵۸۵ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۱۲ ماهه نیان

شرکت نیان در ۱۲ ماه منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۱؛ سود خالص هر سهم ۴۵۶۱ ریال که نسبت به مدت مشابه یک درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۱۵ درصدی ۱,۶۱۶,۰۰۰ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۱,۲۱۷,۳۷۹ میلیون ریال رسید.

  • اخبار مهم کدال هر روز راس ساعت ۱۸ منتشر خواهد شد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست