بازدید 4234

انفجار موشک سوریه در سرزمین‌های اشغالی

رسانه‌ها و کاربران صهیونیست و ساکنان کشورهای عربی ویدئویی را منتشر کردند که وحشت و سردرگمی در سرزمین‌ های اشغالی را به دنبال سقوط یک موشک ارتش سوریه در "رهط" در منطقه "النقب" در جنوب اسرائیل را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۸۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۷ 02 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای شبکه "روسیا الیوم"، این موشک درحالی در سرزمین‌های اشغالی سقوط کرده که سامانه آژیر خطر اسرائیل نتوانسته آن را رصد کند.

برخی از پایگاه‌های خبری در صحت روایت رژیم صهیونیستی ابراز تردید کردند که موشک ضد هواپیمای روسیه از سوریه شلیک شده باشد و هدف خود را اشتباه گرفته و در اسرائیل سقوط کرده است.

این پایگاه‌ها گمانه زنی کردند که سوریه به حمله اسرائیل فورا بدون اعلام رسمی دمشق و به سبکی که اسرائیل در بیشتر مواقف خاک سوریه را هدف قرار می‌دهد و اعلام نمی‌کند، هدف قرار داده است.

صدای انفجارموشک در سراسر فلسطین اشغالی به ویژه در قدس اشغالی شنیده شد ، بطوری که منابع محلی گفته اند که چندین انفجار به گوش رسیده است.

همچنین در این فیلم ده‌ها آمبولانس، خودروهای امنیتی و ارتش رژیم صهیونیستی در یک منطقه که مشخص نیست کجاست، دیده می شود.

از سوی دیگر رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که علل ناکامی سامانه آژیر خطر در اطلاع دادن به ورود موشک سوری به حریم اسرائیل درحال بررسی است.

این منابع صهیونیست اذعان کردند که فعال نشدن آژیرهای خطر، اگر تنها یک موشک در یک منطقه مسکونی سقوط کند، فاجعه به کار خواهد آورد.

ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که شنبه شب یک موشک از سامانه پدافندی سوریه شلیک و در منطقه رهط در نقب سقوط کرد، این درحالی است که رسانه‌های سوری از مقابله سامانه پدافندی ارتش این کشور در برابر حملات متخاصم در حومه حمص در مرکز این کشور خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی در حساب توئیتری خود مدعی شد: به نظر می رسد که موشکی در آسمان بر فراز اسرائیل منفجر شده است.

پیش از این منابع سوری تایید کردند ۲ موشک شلیک شده از پدافند هوایی ارتش سوریه وارد آسمان فلسطین اشغالی شده است.

براساس این گزارش، یک موشک در نزدیکی غزه و در صحرای نقب و موشک دیگر برفراز دریای مدیترانه در نزدیکی ساحل فلسطین اشغالی منفجر شده است.

منابع غیر رسمی نیز از انفجار یک موشک در جولان اشغالی خبر می‌دهند که تاکنون صحت آن تأیید نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار