بازدید 5217
۱

مشروبات الکلی در بهارستان جان ۲ نفر را گرفت

دادستان عمومی و انقلاب بهارستان از فوت دو نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی خبر داد و گفت: دو نفر دیگر نیز در این خصوص بینایی خود را از دست داده اند.
کد خبر: ۱۱۸۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 28 June 2023

به گزارش «تابناک»، سید امیر احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، از فوت دو تن از شهروندان بهارستانی بر اثر مصرف مشروبات الکلی خبر داد و اظهار داشت: باید اعلام کنیم که دو نفر دیگر نیز در این رابطه بینایی خود را از دست داده‌اند.

احمدی با بیان اینکه تحقیقات و بررسی‌های لازم در این خصوص آغاز شده و ادامه دارد گفت: طی اقدامات صورت گرفته تاکنون چهار نفر از عاملان مسمومیت الکلی در بهارستان دستگیر شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب بهارستان عنوان داشت: تحقیقات در رابطه با مسمومیت الکلی و فروش مشروبات الکلی تا رسیدن به نتایج کامل ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: جوانان باید به این آگاهی برسند که مصرف مشروبات الکلی ممکن است که به قیمت جان آنها تمام شود لذا از همه افراد می‌خواهیم توجه جدی و لازم را در این زمینه داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۱
عقل سلیم میگه وقتی پای یک کارگاه محلی یا یک انتقال غیر قانونی الکل از یک تولیدی لوازم آرایشی در اشتهارد در کار باشه مشکل منطقه ای و یا بر حسب احتمال در چند نقطه خواهد بود. اما زمانی که مشکل همزمان در نقاط مختلف کشور بوجود می آید باید به مسائل مهمتر و جایگاهی بالاتر فکر کرد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار