بازدید 25918

ترفندهای خرید بلیط هواپیما الی گشت

در این مقاله در مورد ترفندها و راهکارهای خرید بلیط هواپیما اطلاعات مفید و جذابی را در اختیار شما می‌گذاریم تا با استفاده از این نکات کاربردی بتوانید بلیط مناسب را برای سفر هوایی خود تهیه کنید و با بهترین پرواز عازم سفر شوید. با ترفندهایی که در این مقاله با شما به اشتراک می‌گذاریم، خرید بلیط هواپیما برای شما بسیار مقرون به صرفه و لذت بخش تر از قبل خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۸۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴ 21 June 2023

خرید بلیط هواپیما به صورت حضوری و اینترنتی از دفاتر و یا سایت‌ آژانس‌های مسافرتی معتبر مانند الی گشت امکان پذیر است، اما یکی از مزیت‌های خرید اینترنتی بلیط هواپیما امکان مقایسه شرایط و قیمت‌ها قبل از خرید بلیط در سایت‌های مختلف می‌باشد که باعث شده مسافران بتوانند در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانند بلیط سفر هوایی خود را در هر ساعتی از شبانه روز که به بلیط نیاز داشتند، برای سفر هوایی تهیه کنند.

ترفندهای خرید بلیط هواپیما الی گشت

خرید بلیط هواپیما اکونومی برای صرفه جویی در هزینه‌های سفر هوایی

مسافران با استفاده از هواپیما در کوتاه ‌ترین زمان ممکن می‌توانند خود را به مقصد مورد نظر برسانند ولی قیمت بالای بلیط هواپیما مانعی بر سر راه مسافرانی است که بودجه سفر آنها محدود می‌باشد. یکی از نکاتی که به کاهش هزینه‌های سفر هوایی کمک می‌کند، انتخاب کلاس پروازی اکونومی برای سفرهای داخلی است. معمولا مدت زمان پرواز در سفرهای داخلی کوتاه می‌باشد و مسافران برای این سفر کوتاه می‌توانند از بلیط‌های کلاس اکونومی که خدمات محدودتری دارند برای کاهش هزینه‌های سفر خود استفاده کنند، قیمت بلیط بیزینس و فرست کلاس در مقایسه با بلیط اکونومی بسیار بیشتر است و به همین دلیل در سفرهای کمتر از 3 ساعت خرید بلیط کلاس پروازی اکونومی مقرون به صرفه می‌باشد و خیلی هم به جیب شما فشار نمی‌آورد.

بلیط چارتری بخرید، بدون برنامه ریزی سفر کنید!

اگر اهل سفرهای بدون برنامه ریزی هستید، بلیط هواپیما چارتری انتخابی ارزان و مناسب برای شما است. احتمالا شما هم در زمان خرید بلیط هواپیما از سایت‌های فروش آنلاین بلیط و یا به صورت حضوری از دفاتر آژانس‌های مسافرتی متوجه تفاوت نرخ بلیط شده‌اید، چارتری و یا سیستمی بودن بلیط هواپیما و کلاس پروازی بلیط از جمله عوامل موثر بر قیمت بلیط پرواز است که مسافران باید بر اساس شرایط خود بهترین بلیط برای سفر هوایی انتخاب کنند. قیمت بلیط سیستمی براساس نرخ مصوب تعیین می‌شود و معمولا در یک بازه زمانی طولانی ثابت است، اما قیمت بلیط چارتری را شرکت‌های چارترکننده بر اساس تقاضایی که در بازار برای خرید بلیط هواپیما وجود دارد به صورت شناور تعیین می‌کنند.

بلیط هواپیما با یک توقف ارزان تر از بلیط های مستقیم

هواپیما همیشه در لیست محبوب‌ترین وسایل نقلیه برای سفر قرار دارد و مسافران به راحتی می‌توانند برای سفرهای داخلی و خارجی خود به صورت حضوری و یا اینترنتی بلیط هواپیما تهیه کنند. انواع بلیط هواپیما را می‌توانید به صورت بلیط یک طرفه، دو طرفه و یا با یک توقف در مسیر پرواز به مقصد مورد نظر خریداری کنید. بلیط‌هایی که در طول مسیر توقف دارند، معمولا به لحاظ هزینه مقرون به صرفه تر از بلیط‌های پرواز مستقیم است و مسافران برای صرفه جویی در هزینه‌های سفر خود می‌توانند به سراغ این بلیط‌ها بروند. یکی از نکات منفی در زمان خرید بلیط توقف دار، مربوط به زمانی است که شما باید در فرودگاه منتظر پرواز بعدی بمانید. این بلیط‌ها برای مسافران کهنسال، کسانی که کودک خردسال همراه خود دارند و یا مسافرانی که برنامه سفر آنها با محدودیت زمانی روبه رو است، گزینه مناسبی نمی‌باشد و این افراد باید بلیط پرواز مستقیم برای سفر هوایی خود تهیه کنند.

ترفندهای خرید بلیط هواپیما الی گشت

خرید بلیط هواپیما انفرادی برای سفرهای گروهی ارزان تر است!

اگر به صورت گروهی عازم سفر هستید، حتما قیمت خرید بلیط هواپیما را هم به صورت گروهی و هم به صورت انفرادی بررسی کنید و سپس برای خود و همسفرانتان بلیط هواپیما تهیه نمایید، زیرا احتمال دارد قیمت بلیط‌های تکی ارزان تر از بلیط‌های گروهی باشد و شما می‌توانید هزینه کمتری برای سفر بپردازید. برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما در سفرهای انفرادی و گروهی می‌توانید به سایت‌های معتبر همچون eligasht.com مراجعه کنید.

هزینه‌های سفر خود را با خرید بلیط هواپیما دوطرفه مدیریت کنید!

خرید بلیط هواپیما به صورت رفت و برگشت یا همان دو طرفه معمولا تاثیر زیادی در کاهش قیمت بلیط پرواز دارد. در گذشته خرید بلیط هواپیما به صورت یک طرفه مقرون به صرفه تر بود، اما در سال‌های اخیر با افزایش تقاضا برای خرید این بلیط‌ها، قیمت بلیط یک طرفه گران تر از بلیط‌ها دو طرفه شده است. ایرلاین‌ها و شرکت‌های چارتر کننده بلیط‌های دو طرفه خود را با تخفیف عرضه می‌کنند تا مسافرانی که برنامه سفر آنها مشخص است، از این بلیط‌ها برای مدیریت هزینه‌های سفر خود استفاده کنند.

با عضویت در خبرنامه ها و شبکه های اجتماعی زودتر از دیگران از تخفیف بلیط پرواز مطلع شوید

با رونق گرفتن خرید اینترنتی بلیط هواپیما، بسیاری از سایت‌های معتبر فروش بلیط معمولا اخبار مربوط به تخفیف‌ها را ابتدا در خبرنامه‌های سایت خود منتشر می‌کنند. با عضویت در این خبرنامه‌ها و یا دنبال کردن صفحه آژانس‌های مسافرتی در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید زودتر از تخفیف‌ها و پیشنهادهای شگفت انگیز با خبر شوید و جز اولین نفرات استفاده کننده از آن تخفیف‌ها باشید.

بلیط هواپیما ارزان برای مسافران سحرخیز!

اگر به دنبال بلیط پرواز ارزان قیمت برای سفر هوایی خود هستید، باید ساعت پرواز خود را برای صبح زود و یا ساعت‌های پایانی شب انتخاب کنید. معمولا قیمت بلیط‌ هواپیما برای این ساعت‌ها کمتر از سایر زمان‌ها است و مسافران با این ترفند می‌توانند هزینه‌های سفر خود را کاهش دهند. همچنین اگر برنامه سفر شما انعطاف پذیر باشد، خرید بلیط هواپیما برای روزهای میانی هفته معمولا کم هزینه‌تر از خرید بلیط پرواز برای روزهای تعطیل و یا آخر هفته‌ها است.

ترفندهای خرید بلیط هواپیما الی گشت

بار کمتر، بلیط هواپیما ارزان تر

به صورت معمول روی بلیط هواپیما میزان بار مجاز برای هر مسافر اعلام شده است، این عدد بر اساس مسافت پرواز، نرخ بلیط، کلاس پروازی و قوانین ایرلاین تعیین می‌شود. برخی از ایرلاین‌ها برای کاهش قیمت بلیط و ترغیب مسافران به خرید بلیط از آن ایرلاین، دست به اقدامات جالبی همچون کاهش میزان بار مجاز برای هر مسافر زده‌اند.

مدیریت هزینه‌ های سفر، با رزرو بلیط هواپیما لحظه آخری

رزرو بلیط هواپیما برای بلیط‌های سیستمی از چند ماه قبل از سفر هم امکان پذیر است، اما اگر محدودیتی در برنامه سفر خود ندارید تا چند ساعت و یا چند روز مانده به پرواز برای رزرو بلیط هواپیما صبر کنید، زیرا در اغلب موارد قیمت بلیط‌های لحظه آخری هواپیما کمتر از بلیط‌ های عادی است. در خرید غیر حضوری بلیط هواپیما می‌توانید بلیط‌های چارتری و یا لحظه آخری را با تخفیف‌های باورنکردنی خریداری کنید و با صرفه جویی در هزینه‌ها از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

ترفندهای خرید بلیط هواپیما الی گشت

مزایای خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و تور از الی گشت

یکی از وسایل مهم حمل و نقل برای مسافرت‌ هواپیما است. بسیاری از افراد معمولا برای سفر هوایی خود به دنبال آژانس و یا وب سایت معتبر برای گرفتن بلیط هواپیما هستند. در دنیا سایت‌های بسیار بزرگ، معروف و پرطرفدار فروش بلیط هواپیما، رزرو هتل و رزرو تور مسافرتی مانند بوکینگ (booking.com)، اکسپدیا (expedia.com)، کایاک (kayak.com) و بسیاری دیگر وجود دارند که در جای جای دنیا به فعالیت پرداخته‌اند و در ایران هم سایت الی گشت (www.eligasht.com) امکان فروش بلیط هواپیما، رزرو آنلاین تور، رزرو آنلاین هتل و خرید بیمه مسافرتی را برای تمامی نقاط دنیا به ارمغان آورده است. الی گشت برای خرید اینترنتی بلیط قطار هم در تمامی نقاط ایران پیشگام است. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده که چرا باید از الی گشت بلیط هواپیما بخریم؟ آژانس مسافرتی الی گشت یکی از مجرب‌ترین مجموعه‌های فروش آنلاین بلیط هواپیما است که همواره توانسته رضایت و اعتماد مشتریان خود را جلب کند. الی گشت قدیمی ترین وب سایت خرید بلیط هواپیما است و طی این سال‌های فعالیت توانسته اعتماد بالایی از سمت مسافران و مشتریانش کسب کند.

برخی از مزایای خرید بلیط هواپیما از الی گشت عبارتند از:

  1. امکان خرید بلیط پرواز داخلی و خارجی به اقصی نقاط ایران و جهان.
  2. امکان خرید بلیط هواپیما ارزان از الی گشت
  3. امکان خرید بلیط هواپیما لحظه آخری از الی گشت.
  4. امکان بلیط هواپیما چارتر از الی گشت.
  5. امکان بلیط هواپیما سیستمی از الی گشت.
  6. امکان رزرو اینترنتی بلیط با تنوع بیش از 900 ایرلاین.
  7. امکان خرید خدمات سفر به همراه بلیط هواپیما همچون ترانسفر فرودگاهی و اخذ ویزا.
  8. امکان انتخاب کلاس پروازی.
  9. امکان تعیین تعداد توقف در طول مسیر.
  10. امکان استفاده از خدمات پشتیبانی الی گشت.
  11. امکان استفاده از یک تقویم قیمتی بسیار دقیق برای خرید بلیط.
  12. امکان رزرو آنلاین تورهای مسافرتی در جای جای دنیا.
  13. امکان رزرو هتل به صورت آنلاین در تمامی نقاط جهان.
  14. امکان خرید آنلاین بلیط قطار برای تمامی نقاط ریلی ایران.
  15. ارائه خدمات کامل بیمه مسافرتی
  16. وجود یک مجله گردشگری کامل که برای هر موضوع و مکان و زمانی برای مسافرت و گردشگری مطالب بسیاری دارد. گفتنی است که مجله گردشگری الی گشت به مرجع و منبع اطلاعات گردشگری و سفر ایران تبدیل شده است و روزانه بازدید کنندگان بسیاری برای دریافت اطلاعات و یادگیری از آن استفاده می‌کنند.

ترفندهای خرید بلیط هواپیما الی گشت

به نقل از الی گشت: رزرو آنلاین بلیط هواپیما از بهترین ایرلاین های هواپیمایی یکی از بخش‌های مهم خرید بلیط هواپیما برای سفر هوایی است. معمولا وقتی که مبدا، مقصد و تاریخ سفرتان را در الی گشت مشخص می‌کنید، تمامی پروازهایی که در آن تاریخ در مسیر مورد نظر شما وجود دارد به شما نشان داده می‌شود ولی قیمت‌ها برای مسیر یکسان می‌تواند با هم متفاوت باشد، دلیل این تفاوت به نوع سیستمی یا چارتری بودن بلیط و ایرلاینی که پرواز با آن انجام می‌شود به شدت وابسته است. رزرو آنلاین بلیط هواپیما از بهترین ایرلاین‌های هواپیمایی را می‌توانید برای سفرهای خود از طریق سایت یا موبایل به‌راحتی انجام دهید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست