بازدید 4145

درگیری مسلحانه اعضای منافقین در آلبانی

تارنمای "آلبانین دیلی نیوز" اعلام کرد که امروز (سه‌شنبه) درگیری داخلی در کمپ گروهک تروریستی منافقین با دخالت پلیس ایالتی آلبانی روبرو و منجر به آتش گشودن به سمت ماموران پلیس شده است.
کد خبر: ۱۱۷۹۹۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶ 20 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از آلبانین دیلی نیوز، وزارت کشور آلبانی امروز نسبت به درگیری داخلی رخ داده در اردوگاه گروهک تروریستی منافقین واقع در مانزه (Manzë) واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، پلیس آلبانی روز سه‌شنبه هشداری مبنی بر درگیری بین اعضای این گروهک تروریستی دریافت کرده است.

به گفته وزارت کشور آلبانی، پلیس ایالتی این کشور با همکاری دادستان ویژه مبارزه با فساد و جرایم سازمان یافته، مامور رسیدگی به وضعیت اعضای گروهک تروریستی منافقین شده اند.

در بیانیه وزارت کشور آلبانی همچنین روی این مسئله تاکید شده است که اعضای گروهک تروریستی منافقین به شروط تعیین شده از سوی مقامات این کشور عمل نکرده و اقدام به جنایت و درگیری کرده‌اند.

در همین پیوند دادستان آلبانی اعلام کرده است: اقدامات و فعالیت‌های منافقین در خاک آلبانی بر خلاف توافق‌های صورت گرفته بین دولت و این گروهک صورت گرفته است.

بر اساس گزارش‌های رسیده از آلبانی، اعضای گروهک تروریستی منافقین مقابل نیروهای پلیس این کشور برخورد مسلحانه انجام داده‌اند. در این حادثه تلفات جانی گزارش نشده و وزارت کشور آلبانی در حالی بررسی موضوع است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار