بازدید 22226
سه هزار و سیصد و هشتاد و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

توصیه محسن رضایی به اصولگرایان درباره پرهیز از بروز اختلاف‌ها / وزارت صمت سند تایید مدارک تحصیلی وزیر جدید را منتشر کرد / معاون سازمان تبلیغات: کسی که روسری از سر تو برداشته، عمامه را از سر من می‌پراند

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند علم‌الهدی: در حوزه اقتصادی در حال پیشرفت هستیم؛ مردم هم این را لمس می‌کنند / ‌امام جمعه اردبیل: ایران هیچ مشکلی با راه ارتباطی آذربایجان و نخجوان از خاک ارمنستان ندارد  / قالیباف از تصمیم‌گیری در حداقل زمان با خردجمعی درباره لایحه عفاف و حجاب خبر داد /نوری قزلجه، نماینده مجلس: این گونه پیش برود، در مجلس بعد ۵۰ تن ممنوع‌النطق هستند و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۷۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰ 16 June 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

‌امام جمعه اردبیل: ایران هیچ مشکلی با راه ارتباطی آذربایجان و نخجوان از خاک ارمنستان ندارد 
حجت الاسلام سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردبیل، در بخش‌های دیگر خطبه خطاب به ملت جمهوری آذربایجان تصریح کرد: اهالی محترم آذربایجان و نخجوان توجه کنند ایران هیچ مشکلی با راه ارتباطی آذربایجان و نخجوان از خاک ارمنستان ندارد؛ نشان به این نشان که ایران بیش از بیست سال خاک خود را در اختیار آذربایجان قرار داد تا اهالی آذربایجان و نخجوان در دوران جنگ و اشغال از طریق بیله سوار و جلفا تردد کنند. الان هم این جاده به روی خودروهای آذری باز است.

خطیب جمعه اردبیل تاکید کرد: ایران حتی حاضر است در صورت امتناع ارمنستان از دادن جاده، بهترین جاده را جهت اتصال آذربایجان به نخجوان از خاک ایران احداث کند. دولت ترکیه که در این خصوص اخیراً اظهار نگرانی کرده، اصلا جای نگرانی نیست ایران هم با جاده مواصلاتی از طریق خاک ارمنستان موافق است و هم خود ایران حاضر به احداث جاده از خاک ایران برای اتصال آذربایجان و نخجوان و ترکیه است؛ از هر دو طریق دولت ترکیه به راحتی می‌توانند کالاهای خود را به آسیای میانه و آسیای مرکزی برساند؛ اما اینکه گفته شود ما راه نمی خواهیم بلکه مالکیت می‌خواهیم، این نه با قواعد بین‌المللی جور درمی‌آید و نه با حاکمیت ملی ملت‌ها و دولت‌ها. اگر کسی از دولت‌هایی که دنبال مالکیت خاک دیگران و انسداد مرزی کشور ما هستند، بخواهد یک وجب از خاک خودتان را به ملکیت ما دربیاورد، قطعاً این کار را نمی‌کنند؛ پس آنچه برای خود روا نمی‌دانند برای دیگران هم روا ندانند.

معاون سازمان تبلیغات: کسی که روسری از سر تو برداشته، عمامه را از سر من می‌پراند
حجت‌الاسلام و المسلمین رضا عزت زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اگر آن دختری که حجاب از سر برداشته، به این باور برسانیم که دشمن مشترک داریم و آن کسی که روسری از سر تو برداشته، عمامه را از سر من می‌پراند، خیلی از مسائل حل می‌شود. نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌های مختلف افراد متدین هستند و در ذهن همه آن‌ها درک و فهم لزوم حجاب در کشور وجود دارد. امیدواریم با گفت‌وگو و رفت و برگشت لایحه عفاف و حجاب به راه‌هایی برسیم، که در عین حفظ پیوند اجتماعی بین مردم، ذهنیت‌ها را اصلاح کند.

۱۴ کشته و ۸۸ مسموم در اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی در کرج
خبرگزاری دولت ـ یک منبع آگاه گفت: ۸۸ تن از ساکنان منطقه اسلام آباد و حصارک شهرستان کرج به دلیل مصرف مشروبات الکی دچار مسمومیت شدید شده و به بیمارستان منتقل شدند. براساس گزارش‌های دریافتی، تاکنون چند تن از این تعداد به دلیل شدت مسمومیت جان خود را از دست داده‌اند. این حادثه شب گذشته اتفاق افتاده است و مسمومان به  بیمارستان‌های کوثر، البرز، رجایی و کسری شهر کرج مراجعه کرده‌اند. منابع غیر رسمی از فوت ۱۴ نفر خبر می‌دهند اما مقامات رسمی اعلام دقیق تعداد فوتی‌ها را منوط به گردآوری اطلاعات تا دقایقی دیگر دانستند.

صدیقی: پول ملی در حال پیدا کردن اعتبارات جدید است 
صدیقی امام جمعه موقت تهران، با بیان اینکه پول ملی در حال پیدا کردن اعتبارات جدید است، خاطرنشان کرد: بخشی از این مربوط به احیای کارگاه‌های تعطیل و نیمه‌تعطیل بود و دوم، از جانب دپیلماسی اقتصادی است که نتیجه سیاست دولت درباره همسایگان و سایر کشورهاست.

قالیباف از تصمیم‌گیری در حداقل زمان با خردجمعی درباره لایحه عفاف و حجاب خبر داد
دومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی بررسی لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب با حضور جمعی از نخبگان و صاحب نظران حوزه خانواده و مطالعات زنان و رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد. محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در این نشست ضمن تاکید بر بررسی دیدگاه‌های مختلف درخصوص لایحه عفاف و حجاب گفت: باید بدانیم ناگزیریم در حداقل زمان، دقیق‌ترین تصمیم‌گیری ممکن را با خرد جمعی از طریق جمع سپاری انجام دهیم.

نوری قزلجه، نماینده مجلس: این گونه پیش برود در مجلس بعد ۵۰ نفر ممنوع‌النطق هستند
نماینده مردم بستان آباد مجلس شورای اسلامی درباره ممنوع‌النطق کردن یک نماینده گفت: در گذشته این گونه بود که از بیرون مجلس را تضعیف می‌کردند یک شورای عالی می‌آمد یک قانونی را وضع می‌کرد. این دفعه مجلس، خود در زدن خودش پیشگام شده است و این بسیار عجیب است. نوری قزلجه تاکید کرد: این بدعت خطرناکی در مجلس است و فردا به هر بهانه‌ای در مجلس می‌گویند فلانی صحبت نکند، فلانی ممنوع النطق است یعنی این گونه پیش برود در مجلس بعد و دو مجلس بعد مشاهده می‌کنیم ۵۰ تن ممنوع‌النطق هستند و فقط می‌نشینند چای می‌خورند و این به نظر می‌آید در راستای همان حرکتی است که مجلس را تضعیف می‌کند. خصوصا در این دوره بسیار احساس می‌شود مجلس در حال تضعیف است.

ضرغامی: حکم تعلیق شش ماهه برای مدیر حافظیه شکسته شد
وزیر میراث فرهنگی ‌گفت: خوشبختانه با همراهی مسئول دفتر رئیس جمهور و مقامات قضایی، حکم تعلیق شش ماهه برای خانم ادهمی بعد از اعتراض ما نقض شد و‌ ما الان‌ هیچ مشکل قضایی در حافظیه نداریم. عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه دومین نکوداشت چهره های ماندگار میراث فرهنگی با حضور در جمع خبرنگاران درباره پلمب ها و بازداشت های اخیر در حوزه میراث و گردشگری گفت: در چند روز آینده، آقای محسنی اژه ای، رئیس قوه قضائیه در وزارت میراث مهمان ما خواهند بود. وی افزود: مجموعه ای از مسائل در حوزه قضایی داریم که مطرح می کنیم و می دانم ایشان نگاه مثبتی دارند و‌ اگر مسائلی لاینحل مانده باشد، حل می‌کنند. ضرغامی تصریح کرد: عمده مسائل حوزه مأموریت ما باید در دستگاه قضایی شعبه ویژه داشته باشد، چون هر قاضی ای نمی تواند با استناد به قوانین عمومی در مورد برخی تحلفات در این حوزه قضاوت کند، ممکن است همین حرف من مورد انتقاد قرار گیرد که من در حوزه قضایی دخالت می کنم اما من با احترام کامل به دستگاه قضایی پیشنهاد می دهم مجموعه ای تخصصی باید در مورد تخلفات حوزه میراث و گردشگری حکم دهد، همانطور که در رسانه یا برای روحانیت دادگاه ویژه داریم.

امام جمعه قم: برخی با سلیقه‌های شخصی، به دنبال معاندسازی علیه نظام هستند
سعیدی نماینده ولی فقیه در قم با تاکید بر اینکه باید نقش حضور در صحنه مردم را جدی بگیرید، گفت: خط اصلی این انقلاب خط مقام معظم رهبری است و نباید به حرف‌هایی که برخی از روی سلیقه شخصی می زنند و به دنبال معاندسازی هستند توجه کنیم.

واکنش فدراسیون اتومبیل‌رانی به اتفاقات همایش خودروهای کلاسیک: شلوغ شد، غافلگیر شدیم
دبیر فدراسیون اتومبیلرانی گفت: ناهنجاری‌های همایش بزرگ کلاسیک قطعا مورد تایید فدراسیون و خانواده بزرگ این رشته نیست و برای این موضوع از همه عذرخواهی می‌کنیم. وی افزود: ضمن تشکر از زحمات مجموعه حراست ورزش و همیاران حراست با اینکه ۵۰ همیار حراست در مراسم حضور داشتند، حضور این حجم از جمعیت همه را غافلگیر کرد.

طعنه سنگین عبدی به استفاده از هوش مصنوعی برای شناسایی زنان بدون حجاب
عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب نوشت: توسعه نیافتگی یعنی این که پیشرفته‌ترین لپ‌تاپ مک بوک پرو را از آمریکا بخری بیاری اینجا با آن فیلم‌های کارتونی ببینی. یا بنز آخرین مدل بخری و اینجا با آن آجر جابجا کنی. مثل استفاده از هوش مصنوعی برای شناسایی زنانی که در خیابان هستند و خود را پوشیده هم نمی‌کنند.

کنایه گنجی به افرادی که سفر‌های رئیسی را مسخره می‌کنند
عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای در توئیتی نوشت:
رئیسی رفت روسیه عده‌ای میز متر می‌کردند.
رفت چین مسخره کردند.
رفت آسیای میانه (شانگهای) مسخره کردند.
رفت سوریه مسخره کردند.
رفت اندونزی مسخره کردند.
آمریکای لاتین...
آقای عبداللهیان لطفا یه سفر اروپای غربی جور کن با این‌ها به تفاهم برسیم از٢٠۶ کشور این‌ها حداکثر١۵مورد را کشور (دنیا) میدانند!

روایت مدیرعامل ایرنا از ظرفیت «روشنفکری» همسر رئیسی برای تقویت «دیپلماسی عمومی»
علی نادری مدیرعامل ««ایرنا»، خبرگزاری دولت نوشت: دکتر علم الهدی قبل از جایگاه «همسر رییس جمهوری» چهره‌ای شناخته در میان متفکران فلسفه تعلیم و تربیت است. حضور یک بانوی روشنفکری و فرهیخته در کنار رییس جمهور ظرفیتی مهم برای دیپلماسی عمومی است. هر چند جایگاهش کنش رسانه‌ای او را محدود کرده، این ظرفیت باید به نفع کشور فعال‌تر شود.


توصیه محسن رضایی به اصولگرایان درباره پرهیز از بروز اختلاف‌ها
رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در جلسه شورای مرکزی ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: نکته مهمی که باید در سال جاری به آن توجه کنیم این است که بچه‌های انقلاب نباید با یک دیگر در نهاد‌های مختلف درگیر بشوند و اختلافات خود را بروز دهند. رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: نکته مهمی که باید در سال جاری به آن توجه کنیم این است که بچه‌های انقلاب نباید با یک دیگر در نهاد‌های مختلف درگیر بشوند و اختلافات خود را بروز دهند. محسن رضایی رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در جلسه شورای مرکزی ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی که شامگاه چهارشنبه (۲۴ خردادماه) با حضور غلامعلی حداد عادل رئیس این شورا برگزار شد، گفت: واقعا باید خداقوت بگوییم به آقای حداد که با این حجم از مشغله‌های کاری همیشه پای کار بودند و این جلسات را راهبری و مدیریت می‌کنند و از شما خواهران و برادران تشکر ویژه می‌کنم که این جلسات را ادامه دادید تا به نتیجه برسد. وی افزود: چند ماه قبل که آقای حداد خدمت آقا رسیده بودند، ایشان بر مساله انقلاب و ارزش‌های انقلاب در این جمع تاکید کردند و من می‌خواهم کمی درباره این موضوع صحبت کنم، ما اکنون شاهد انبوهی از مشکلات در محور اقتصاد و فرهنگ هستیم که بر دوش نظام قرار گرفته که عمده آن هم مربوط به ۸-۹ سال قبل است.

رضایی خاطرنشان کرد: هیچ فردی هم غیر از نیرو‌های انقلابی نمی‌توانند شانه هایشان را زیر بار این مسائل بگذارند، چون دولت‌ها و مجالس مختلف در دوره‌های مختلف می‌آیند و می‌روند و معمولاً هم، چون رای می‌خواهند، چندان به این مسائل ریشه‌ای توجه نمی‌کنند. اما، نیرو‌های انقلابی که دغدغه ایران و انقلاب را دارند هرکجا که باشند، احساس وظیفه کرده و درصدد حل مشکلات بر می‌آیند. رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره لزوم حفظ وحدت نیرو‌های انقلاب تصریح کرد: نکته مهمی که باید در سال جاری به آن توجه کنیم این است که بچه‌های انقلاب نباید با یکدیگر در نهاد‌های مختلف درگیر شوند و اختلافات خود را بروز دهند. /فارس

طالبان در میز مذاکره یک حرف و خارج از آن، حرف دیگری می‌زند
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم پایبندی طالبان به تامین حق ابه هیرمند، گفت: مشکلاتی که در منطقه و سیستان و بلوچستان داریم مردم را به شدت متاثر کرده است که باید اقدامات سریع تری در این رابطه اتخاذ شود؛ اما طالبان در میز مذاکره یک حرف و خارج از آن حرف دیگری می‌زند. فداحسین مالکی در گفت‌وگو با شفقنا در رابطه با بیانیه ۲۰۰ نماینده مجلس برای تامین حق ابه هیرمند، گفت: اهمیت این بیانیه در دو مساله است؛ حق آبه هیرمند یکی از قوانین بین المللی است بنابراین هر جریانی که در راس کشور افغانستان باشد حق ابه ایران را باید رعایت کند. همچنین مشکلاتی که در منطقه و سیستان و بلوچستان داریم، مردم را به شدت متاثر کرده است که باید اقدامات سریع تری در این رابطه اتخاذ شود؛ اما طالبان در میز مذاکره یک حرف و خارج از آن حرف دیگری می‌زند.


نامه قانونگذار ارشد آمریکا به بایدن درباره ایران
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به بایدن نوشت که دولت وی نتوانسته از "اهرم‌های دیپلماتیک" علیه ایران استفاده کند. مایکل مک‌کال، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا،

روز جمعه اعلام کرد که ضمن اعتراض به "تصمیم احتمالی" دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا برای مذاکره با ایران در نامه‌ای خطاب به بایدن از "عدم شفافیت و رایزنی کاخ سفید با کنگره" ابراز ناامیدی کرده است. در این نامه که در توییتر مک‌کال هم منتشر شده آمده است که وزارت خارجه به درخواست کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان مبنی بر شهادت رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در این کمیته عمل نکرده است. مایکل مک‌کال همچنین مدعی تلاش ایران برای "غنی‌سازی اورانیوم تا سطح نظامی و ممانعت از انجام تحقیقات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی" شده است. رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا ادعا کرد، هر گونه توافق هسته‌ای با ایران، که تنها آن را محدود کند، بدون اینکه کامل به آن پایان دهد، نظام بین‌المللی عدم اشاعه هسته‌ای را تضعیف کرده و تهدیدی جدی برای امنیت ملی آمریکا قلمداد می‌شود.

ادعای رویترز درباره جزئیات مذاکره غیرمستقیم باقری و مقام کاخ سفید
یک مقام غربی که نخواست نامش فاش شود، به رویترز گفت: بیش از یک دور گفت‌وگوی غیرمستقیم در عمان بین برت مک‌گورک، هماهنگ‌کننده شورای امنیت ملی کاخ سفید در امور خاورمیانه و شمال آفریقا و علی باقری کنی، مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای ایران انجام شده است. ایده اصلی این است که یک وضعیت قابل قبول برای همه بوجود آید تا ایران از خط قرمز غرب یعنی غنی‌سازی تا خلوص ۹۰ درصد که معمولا به عنوان درجه تسلیحات تلقی می‌شود، اجتناب کند و احتمالا حتی غنی‌سازی خود تا ۶۰ درصد را نیز به حالت «وقفه» درآورد. طبق گزارش رویترز، مقامات ایرانی و غربی خبر دادند که ایالات متحده در حال مذاکره با ایران برای ترسیم اقداماتی است که به موجب آن بتوان برنامه هسته‌ای ایران را محدود کرد. برخی از شهروندان آمریکایی بازداشت شده در ایران رها را کرد و از طرفی بخشی از دارایی‌های مسدودشده ایران در خارج از کشور نیز آزاد شود. رویترز می‌نویسد: «واشنگتن که نتوانسته توافق هسته‌ای برجام با ایران را ـ که در سال ۲۰۱۵ میلادی به سرانجام رسید ـ احیا کند، امیدوار است بتواند برخی محدودیت‌ها برای برنامه هسته‌ای ایران را بازگرداند تا از دستیابی آن به سلاح هسته‌ای که تهدیدی برای اسرائیل به حساب می‌آید و همچنین آغاز یک مسابقه تسلیحاتی منطقه‌ای می‌تواند رقم زند، جلوگیری کند؛ هر چند تهران بار‌ها تاکید کرده است که تصمیم جاه‌طلبانه‌ای برای ساخت سلاح هسته‌ای ندارد.»

وزیر مسکن روسیه: مشتاق ورود سیمان و مصالح ساختمانی ایران به روسیه هستیم
بذرپاش وزیر راه و شهرسازی کشورمان، که بامداد دیروز جهت پیگیری موضوعات گسترش روابط فی مابین دو کشور به‌خصوص تکمیل کریدور شمال_جنوب به سن پترزبورگ روسیه سفر کرده بود، امروز ادامه سلسه جلسات تخصصی را با سران کشور میزبان، برگزار کرد. در این راستا بذرپاش و فازئولین وزیر مسکن روسیه، در خصوص خرید و تأمین مصالح ساختمانی از جمله سیمان به بحث و تبادل نظر پرداختند. وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ۵۰ شهرک جدید در دست ساخت است گفت: ۲۷ شهرک ساحلی نیز در دست اقدام است که مجموعأ به ۷۷ شهرک می‌رسد. وی با اشاره به بحث جزایر مسکونی در شمال و جنوب افزود: این فرصتی مغتنم برای سرمایه گذاری است. وزیر مسکن روسیه ضمن استقبال از حضور هیات ایرانی گفت: بسیار مشتاقیم که در خصوص ورود سیمان به روسیه و سایر مصالح ساختمانی و مواد اولیه تسهیل شود. با توجه به تحریم‌هایی که وجود دارد تمایل داریم از توانمندی شرکت‌های ما و صدور خدمات فنی و مهندسی استفاده شود و جلسات این چنینی تداوم داشته باشد.

اعتماد به دلار از بین رفته است
«آنتون سیلوانوف» وزیر دارایی روسیه گفت که اعتماد به دلار، یورو و سایر ارزهای کشورهای غربی از بین رفته است. وی در گفت‌وگو با شبکه آر تی در برنامه «نیوز میکر» که در حاشیه شرکت در مجمع بین‌المللی اقتصاد پترزبورگ انجام شد، گفت: دیگر اعتمادی به تسویه با دلار، یورو یا سایر ارزهای کشورهای غربی وجود ندارد. سیلوانوف افزود: این نه تنها در مورد روسیه و چین، بلکه در مورد سایر کشورها نیز صدق می‌کند که به طور فزاینده‌ای شروع به تسویه حساب با ارزهای ملی یا با ارزهای قابل اعتماد و فاصله گرفتن از واحد پول ایالات متحده کرده‌اند. وزیر دارایی روسیه با اشاره به اینکه روسیه به زودی روبل دیجیتال خود را راه اندازی خواهد کرد که مشمول هیچ محدودیتی نخواهد بود، گفت: انتظار می‌رود اجرای پرداخت با ارزهای ملی در جهان با افزایش همراه باشد.

پیش‌بینی حال و هوای بازار سکه در هفته آتی
کشتی آرای فعال صنفی گفت: در مجموع با توجه به خبرهای خوب اقتصادی و سیاسی کشور و روابط بین المللی و فرامنطقه‌ای به نظر می‌رسد اقتصاد کشور رشد داشته و این رشد اقتصادی باعث شد ارزش ریال افزایش و نرخ ارز کاهش یافت. مجموع این اتفاقات باعث شده تمام کالاهای سرمایه‌ای همچون طلا و ارز سیر نزولی داشته باشند. کشتی آرای اظهار داشت: قیمت دیگر فلزات گرانبها مثل نقره، پلاتین و پالادیوم هم در هفته گذشته با کاهش همراه بود. وی بیان کرد: در آخرین معاملات روز گذشته قیمت انواع سکه (طرح قدیم، طرح جدید، نیم سکه، ربع سکه و سکه‌های گرمی) نسبت به ابتدای هفته تغییری نداشت و در مجموع ثبات قیمت را شاهد بودیم. به گفته این فعال صنفی هفته گذشته قیمت هر مثقال طلای آب شده ۱۰۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۰ هزار تومان کاهش یافت. وی گفت: حباب سکه نیز در هفته چهارم خرداد ماه بین پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در نوسان بود. این فعال صنفی بیان کرد: هفته گذشته ضمن کاهش قیمت انواع سکه و طلا ثبات بها را نیز شاهد بودیم و پیش‌بینی می‌شود این روند در چند روز آینده نیز ادامه داشته باشد.

علم‌الهدی: در حوزه اقتصادی در حال پیشرفت هستیم؛ مردم هم این را لمس می‌کنند 
علم‌الهدی، امام جمعه مشهد با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری متقابل میان ایران و ونزوئلا برای افزایش چهار برابری صادرات ایران در سفر اخیر رئیس‌جمهور ابراز کرد: اخیراً صادرات ایران به ونزوئلا چهار برابر شده و از عرصه‌های علمی و نظامی گرفته تا اقتصادی در حال پیشرفت هستیم. مردم هم این پیشرفت را لمس می‌کنند زیرا همه پیشرفت‌ها به نحوی هدف گذاری شده که در نهایت گره از سفره مردم باز کند. علاوه بر این، ایران اسلامی به دنیا ثابت کرد که همه عالم، چهار کشور اروپایی نیست و لازم نیست یک ملت با نگرش ذلیلانه از همه دستاوردهایش دست بکشد تا چهار کشور اروپایی به او توجه کنند. /انتخاب

وزارت صمت سند تایید مدارک تحصیلی وزیر جدید را منتشر کرد
وزارت صمت اعلام کرد: "طی هفته اخیر و قبل از برگزاری جلسه بررسی صلاحیت عباس علی‌آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت، برخی فعالان سیاسی منتقد دولت در فضای مجازی ادعا‌هایی درباره مدارک تحصیلی علی‌آبادی مطرح کردند تا در افکار عمومی، شائبه جعلی بودن این مدارج تحصیلی وزیر پیشنهادی صمت را مطرح کنند. متاسفانه این موضوع کذب، در جلسه بررسی رای اعتماد نیز از سوی برخی نمایندگان مجلس تکرار شد. این در حالی است که طبق قاعده مجلس در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی، کمیسیون‌های تخصصی مربوطه مدارک تحصیلی وزرای پیشنهادی را از وزارت علوم استعلام و نتیجه آن را در جلسه علنی مجلس نیز قرائت می‌کنند. در مورد وزیر پیشنهادی صمت نیز روح‌الله عباسپور سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس در جلسه علنی سه‌شنبه، ۲۳ خردادماه مجلس شورای در اسلامی جریان بررسی صلاحیت عباس علی‌آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت، گزارش کمیسیون صنایع و معادن در خصوص برنامه‌های وزیر پیشنهادی را قرائت کرد که در بخش اول این گزارش آمده است: «در راستای بررسی صحت مدارک تحصیلی وزیر محترم پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در مقاطع دانشگاهی موضوع، طی نامه مورخ ۱۷/۰۳/ ۱۴۰۲ از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری استعلام گردید که بر اساس مکاتبه مورخ ۲۱/۰۳/۱۴۰۲ آن وزارتخانه مدارک تحصیلی مشارالیه در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا که در سوابق وزیر پیشنهادی اشاره گردیده مورد تایید قرار گرفت.» آنچه  کمیسیون صنایع مجلس به آن استناد کرده، نامه وزارت علوم است که در ادامه می‌آید.

بسته 26 خرداد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۷
در انتظار بررسی: ۳۲۵
انتشار یافته: ۱۰۳
فرمانده گرامی، آنقدر هم کی به کی نشد آدمهای از جان گذشته فراوانند.
یک فرمانده لایق گردن نمیشکند. نصیحتهای امام علی به مالک اشتر را عمیقا مطالعه کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
اونوقت این حرف خودش قانون شکنی نیست؟ گردنش رو باید شکست؟!
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
دم شما گرم. ضمن اینکه در ماجرای مهسا امینی هیچ کس جرات نداشت مسولیت رو گردن بگیره! تو که جای خودت
رضا اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
گردنش رو بشکنید پاسخش با من!
مگه شما بکسی هم پاسخگو هستی؟
خون اون سرگرد که تو ایذه کشته شد گردن شما و امثال شماست که با حرفاتون مردم رو به خشم میارید
اگر فرمانده انتظامی مازندران گفته باشه هر کس حرف و عمل خلاف قانون زد بزنید گردنش را بشکنید ،از دو حال خارج نیست ،یا طبق معمول تکذیب میکنه یا اگر هم گفته جو گیر شده خواسته ارادت خودش رو خیلی بیشتر از معمول نشون بده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
هرچقدرافرادی مانند گنجی زور می زنند گنجشک دولت رئیسی را رنگ کنند و به جای قناری به مردم قالب کنند نمی شه.
آخه ارتباط تجاری با کشورهای عقب مانده ای مانند نیکاراگوا. ونزوئلا و تحریم زده ی گرسنه کوبا چه گره ای از مشکلات ایران حل می کند.
شما که زندانی نمی کنید حداقل بی بند وبارها را بفرستید تبعید تا جامعه را به گند نکشاندن و با هم در آن تبعید خوش باشند
گردن شکستن به حکم قانون باشد دیگر نیاز به پاسخ شما نیست
آقای قالیباف خرد جمعی؟ نمیدانی رئیس کجا هستی ؟ در مورد خانم علم الهدی خواهشن ظرفیتش را فعال تر نکنید که فال نشده این افاضات را فرموده که چون درختان محل تدریسش قدیمیاست بس آمریکا آخ است و ایشان برتر
جناب علم الهدی اینکه گفته اید مردم هم پیشرفت های اقتصادی را لمس کرده اند،اگر منظور شما از مردم ما قشر ضعیف جامعه است که هنوز سفره ها و جیب های مان خالی است.
پاسخ ها
رضا
| Bulgaria |
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
فقط خود علم الهدی و دوستان لمس می‌کنند...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
وقتی در دوره احمدی نژاد روغن مایع 10 هزار تومان و پیاز کیلویی 500 تومان بود ایشان توصیه به اشکنه خوری می کرد. حالا با روغن مایع 100000تومان و پیاز 20000 تومان
ایشان پیشرفت اقتصادی را می بیند و لمس می کند.
غرب گداها از این سفر مانند سفرهای دیگر که دنبال حاشیه هستند و اصل سفر را خدشه دار می کنند و به حاشیه می رانند همین کافی هست که ضد ایران هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
سجاده ای که روی آن نماز می خوانید را باید 180 درجه بچرخانید . قبله مسلمانان کاخ کرملین نیست و کعبه هست . به سمت اشتباهی نماز می خوانید .
ناشناس
| Hong Kong |
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
خب جناب شرق گدا شما بفرما دستاورد این سفرها برای ملک و ملت چیست؟؟؟؟
چطوره که با هوش مصنوعی میتونین بی حجابارو شناسایی کنید اما نمیتونید عامل مرگ ۱۴ نفر و ۸۸ مسموم رو پیدا کنید؟!!
واقعا مضحکه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
سطح فکری رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
احسنت
اگر چنین توانایی دارید ، عاملین حملات شیمیایی به مدارس را پیدا کنید !؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
شما که نوشتی عاملین حمله شیمیایی به مدارس رو پیدا کنید. امثال این آقایون دارن می گن دیگه.گشتن نمی خواد. یکی از همینا تشخیص داده اینها میخوان هنجار شکنی کنند و.... قتل اجرا میشه
جناب فراندار انتظامی مازندران
شما واقعاً فهمیدی چه گفتی
توو که باید مجری قانون باشس ولی داری بی قانونی را ترویج میکنی
در هر کجای دنیا بود این فرد باید استفا میداد و محامه میشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
مگر امتال شما قانون هم سرتان می شود؟
پس کی بود در خبرها می گفت بی حجاب ول بگردن و خوب کاری می کنند!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
اتفاقا خوب شد . فرمانده کل نیروی انتظامی ادعا میکرد که : در قضایای اخیر هیچ خشونتی از طرف پلیس انجام نشده و اتفاقا پلیس ها هم ضرب وشتم شدند و مظلومانه پاسخ ندادند !!! بعضی مواقع حرف های فرماندهانی مثل این آقا نشان می دهد که نگرش پلیس نسبت به افراد جامعه چگونه است . خوراک خوبی برای رسانه های خارجی درست شد .
پلیس حافظ امنیت مردمه نه این که مردم رو تهدید بکنه
کجای قانون به مامور انتظامی اجازه داده که گردن کسی را بشکند و فرمانده اش پاسخگو باشد؟حاجی تو چجوری فرمانده شدی که از قانون چیزی نمیدانی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
مظلوم نمایی پلیس را زیر سئوال برد . تمام رشته های پلیس
در چند ماه گذشته را حسابی پنبه کرد . یک گل به خودی عالی بود .
آقای رضایی همومن اقتصاد رو که ادعا میکردی سرو سامان بدی ندادی حالا رفتی داری نصحیت میکنی! بس دیگه بازنشستگی هم بد نیست برو استراحت کن..
آقای علم الهدی فقط شما مثل اینکه حس میکنی وضع بهتر شده ما که چیزی نفهمیدیم هرچی باشه داماد شماست چیز دیگه ای نمی تونی بگی..
چطور فرمانده شده که حتی نمی داند قانون چی هست
یعنی هم قانون می نویسد، هم حکم می دهد و‌ قاضی است، هم اجرا می کند
اینطور مملکت پیشرفت می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Hong Kong |
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
اتفاقا این فرمانده واقعیتی که در کشور حاکم است را به صراحت بیان کرده است که هیچ قانونی در کشور وجود ندارد و هر چه هست ظاهر سازی است
یعنی سیمان و فولاد ایران جای اینکه برای ساخت مسکن برای مردم خودمون استفاده کنید می خواهید بفرستید روسیه؟ شرم کنید
فیلم و حرف های فرمانده انتظامی در مورد گردن شکستن را دیدیم و شنیدیم.فردا نیای بگی حرف هام تقطیع شده و فیلم رو مونتاژ کردن و از این حرف ها!!!!
معاون وزیر امضا کرده؟
حداقل سال ورود رو هم میزدین با سهمیه و معدل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
من هم شک کردم . یک تایپ معمولی و ناشیانه بدون هولوگرام و شماره معتبر هست که هر کسی می تواند براحتی در کامپیوتر ایجاد کند . این تائیدیه در مقایسه با سایر تائیدیه تحصیلی ها که وزارت علوم تحویل می دهد خیلی ساده و بچه گانه هست .
نه تاریخ تحصیل دارد و نه فارغ التحصیلی معتبر . احتمالا اگر تاریخ می زدند عده ای که در آن بازه زمانی در آن دانشگاه ها بودند این موضوع را زیر سئوال می بردند .
علم‌الهدی: در حوزه اقتصادی در حال پیشرفت هستیم؛ مردم هم این را لمس می‌کنند
آقای علم الهدی، به بیان بهتر مردم این پیشرفت های اقتصادی رو نه که لمس میکنند بلکه حس میکنند، منظورم رو که متوجه می شوید ؟
آقای علم الهدی
فقط یک نمونه از پیشرفت را بفرمایید.
می خواهید من صد نمونه ویرانی این دو ساله دولت انقلابی را بگویم.
تورم آمریکا روی ۵ تا ۱۵.۲۵ درصد همچنان توسط فدرال رزرو تصویب شد و اعلام کردند که برای ماه آینده باید افزایش یابد
این موضوع بیانگر رکود طلا و کاهش قیمت طلا در آینده است حالا اینکه تا کی ادامه دار باشد بستگی به تصمیمات آتی فدرال دارد که تا عد تورم ۶ درصدی را هم پیش بینی کرده است
این تصمیم در روز ۴ شنبه اتخاذ شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
اصلاح شود ۵ الی ۵/۲۵
دکتری که الکی بهش دادند . بقیه را نمیدونم.
من و شما نان و میوه ای که می خوریم دسترنج کشاورزان و قشر زحمت کش است و شما نمی توانید ادعا کنید که نان شما توسط قشر ثروتمند تامین می شود

اگر ارتباط با کشور های پیشرفته دارای اهمیت است یقین بدانید که ارتباط با کشورهای کمتر توسعه یافته هم به خاطر بازار و منابع خام آنها و زمینه های سرمایه گذاری مهم است که نباید فراموش کرد بخصوص اینکه کشورهای پیشرفته چشم دیدن ما را هم ندارند و حسادت و خودخواهی و تکبر آنها مانع ارتباط سودآور ما با آنها شود

دنیا نیاز دارد که هزمونی دلار را کنار بزند و کنار زدن هژمونی دلار فقط با همین کشورهایی است که عده ای روی آنها حساب باز نمی کنند و دنیا را فقط در همین چند کشور بظاهر پیشرفته می بینند

فرصت بسیار طلائی با وجود چین و روسیه و ... پدیدار شده است که به نفع هژمونی دلار نیست و باید دنیا و کشورهای مستقل از آن استفاده کنند
آینده از آن ما است و باید امیدوار باشیم
مدیر عامل ایرنا بهترین مکان برای خودشیرینی پیدا کرده .... همسر رئیس جمهور ...!
فقط خواجه حافظ فردوسی نمی داند که مدارک تحصیلی تمام مسئولین خصوصا از احمدی نژاد تا کنون قلابی نبوده است!!!!
پول ملی در حال پیدا کردن اعتبارات جدید است.

من که هر چی زور زدم معنی «پیدا کردن اعتبارات جدید» را متوجه نشدم. احتمالاً منظورشان «اعتباری جدید» است.

البته فرقی هم نمی کند. عبارت اول بی معنی است و عبارت دوم ..
فرمانده انتظامی مازندران: کسی خواست ناهنجاری کند، به حکم قانون گردنش را بشکنید؛ پاسخش هم با من!!!
بدون حکم قوه قضاییه فرماندهی انتظامی حکم می دهد و اجرا می کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
وقتی یک منشی دادگاه پلیس راهنمایی را تهدید میکند و می گوید : خدا -قاضی - قاضی . پلیس هم قاضی را دور می زند و حکم صادر میکند . مافیا هم اجازه نطق به نماینده مجلس نمی دهد شهردار هم اموال بیت المال را می فروشد و ...
وزیر مسکن روسیه: مشتاق ورود سیمان و مصالح ساختمانی ایران به روسیه هستیم.

معلوم است که مشتاق هستند. خیلی از کشورهای دیگر هم مشتاق ورود این جور چیزها از ایران هستند. اتفاقاً خیلی هم با معرفتند. دندان اسب پیشکشی را هم اصلاً نمی شمارند.
فرمانده انتظامی مازندران: کسی خواست ناهنجاری کند، به حکم قانون گردنش را بشکنید؛ پاسخش هم با من

غولومتیم سردار. گردن چیه، لب تر کن روده هاشونم می ریزیم بیرون.
پاسخ ها
ناشناس
| Hong Kong |
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
خب این سردارتون راست می گه بدون محافظ و نگهبان بیاد بین مردم این ادعا رو بگه ببینیم سالم بر می گرده یا نه !!!
از این سفر ها چه چیزی عاید ملت ایران شده ؟ جز این که همسر رییس جمهور فرموده باشند تمدن ایران ۱۵۰۰ ساله است و زن ها نباید کار کنند و درس بخوانند؟ ایا روابط ما با امریکای جنوبی تغییری در وضعیت اقتصادی ما ایجاد کرده؟ واقعا این همه هزینه از بیت المال برای سفر های بیهوده منطقی است،؟
اعتماد به دلار از بین رفته است.

با «ریال ایران» هر که درافتاد ور افتاد.
امام جمعه قم: برخی با سلیقه‌های شخصی، به دنبال معاندسازی علیه نظام هستند.

«سلیقه شخصی» کدومه؟ اتفاقاً خیلی هم هماهنگ و یک دست این کار را می کنند.
علم‌الهدی: در حوزه اقتصادی در حال پیشرفت هستیم؛ مردم هم این را لمس می‌کنند.

با اعماق وجودشان!
به این آقابفرمایید اگر قرار است به حکم قانون کاری انجام شود خیلی خوب در کجای قانون شکستن گردن داریم که مسئولیت آن باشما باشد ؟
کدام قانون حکم شکستن گردن افراد متخلف را به نیروی انتظامی داده است ؟ باید فرد متخلف به دادسرا معرفی شود . اینکه نیروی انتظامی خود کار دادگاه را انجام بدهد پس چه میماند از اعتبار دادگستری و دادگاه وووو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
مگر دادگاه و دادگستری و قاضی بنفع اینها رای نخواهد داد ؟ همگی ورق های یک دفتر طوسی رنگ هستند که در انتها دفتر به هم وصلند .
...لازم نیست یک ملت از همه دستاوردهایش دست بکشد تا چهار کشور اروپایی به او توجه کنند.

آره، بابا. وقتی کشورهای پیشرفته و قدرتمندی مثل ونزوئلا و نیکاراگوئه و کوبا این قدر تحویلمان می گیرند مگر مرض داریم دنبال روابط با کشورهای دیگر باشیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
سفر به کشورهای تاثیر گذاری مثل اندونزی ، بولیوی ، ونزوئلا و امثالهم برای آنهایی که نقشه کره زمین را یکبار هم ندیده اند افتخار بزرگی هست .
عرضه جمع کردن فساد آقازاده ها رو ندارید، برای چهار تار موی دختران ...
جناب فرمانده؛ شما اگه عرضه دارید گردن مفسدان اقتصادی و اختلاسگران و عاملان گرانی و تورم و غیره را بشکنید
سردار ، به حکم قانون گردنش رو بشکنید؟ مگه داریم همچنین قانونی؟ لااقل بگید قانون من .... عجب ...
واقعاً به نظر شما خنده دار نیست که رییس جمهور ما بگوید جوانان ونزوئلا به انقلاب اسلامی علاقه دارند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
ایران و ونوزئولا یک روح در دو پیکر هستند و جوانات ونوزئولایی همان جوانان ایرانی هستند
درباره نطق:
وظایف نمایندگیِ مورد بحث در اصل 86 ق.ا در ماده 73 آیین نامه داخلی مجلس ذکر شده اند و نطق اولین وظیفه نمایندگی ذکر شده است. ناآگاهی مجلس انقلابی نسبت به تعریف وظایف نمایندگی در تبصره ماده 73 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، جای سوال است.

واژه "نطق" 31بار در مواد مختلف آیین نامه داخلی مجلس آمده است. (طبعاً در برخی مواد بیش از یکبار آمده)
ماده73 آیین نامه داخلی مجلس ابتدا اصل 86 قانون اساسی عینا تکرار می شود: نمایندگان در مقام ایفای وظایف نمایندگی در اظهار نظر خود کاملاً آزادند
قانونگذار در تبصره ماده 73 وظایف نمایندگی را اینگونه تعریف می کند: نطق ....
این بدان معناست که نطق قطعاً یکی از موارد و وظایف نمایندگی است و شمول اصل 86 در آن قطعیست.
تنها جایی که آیین نامه اجازه قطع و ممنوعیت نطق داده در ماده 109 آیین نامه به عنوان یکی از اختیارات رئیس است و هر گونه اعمال محدودیت بر نطق نماینده، نقض صریح اصل 86 و آزادی های قانونی نماینده در ایفای یکی از وظایف نمایندگی اش است. اینکه سلب آزادی ای که صراحتاً در قانون اساسی برای نماینده با قید "کاملاً آزاد" ذکر شده می بایست با ایران نقض قانون اساسی از سوی نهادهایی مواجه می شود که بر اساس قانون اساسی، مسئولیت اجرای قانون اساسی بر عهده ایشان است و یا دیگر نهادهای نظارتی.

علی ایّ حال؛ اعضای هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان می بایست به دلیل #سلب_آزادی علیرضابیگی در ایفای وظایف نمایندگی، پاسخگو شوند.
لغو مکاتبه صورت گرفته، نباید با گزاره رفع محدودیت وضع شده، توصیف می شد بلکه می بایست با گزاره ای متناسب با نقض فاحش آزادی مصرح در قانون اساسی توصیف می گشت که دلالت بر عدم جواز بر تکرار این کار داشته باشد، توصیف شود.

اینکه در مجلس، سلب آزادی های مصرح در قانون اساسی آنهم در خصوص یک نماینده مجلس اتفاق افتاده و آقایان به سادگی میتوانند آنرا ماستمالی کنند صرفاً به این دلیل است که برخی از نمایندگان مجلس، نماینده ترند که همین نماینده تر بودن به آنها شأن فراقانونی و حتی فرا قانونِ اساسی داده است

حق تعدیل و سانسور برای تابناک محفوظ است.
اگه من جای فرمانده کل نیرو انتظامی بودم، شبانه حکمتو میزدم تا فردا تو ستاد راهت نده

برو استراحت تو خونه ات

تا یاد بگیری چجوری باید قانونی حرف بزنی
احسنت به گنجی این شد حرف حساب.
سلام این خوب شدن وضعیت اقتصادی کجا اتفاق افتاده که فقط ائمه جمعه آنرا می بینند و ما و مردم کوچه وبازار عکس آنرا می بینیم که هر روز سفره ما کوچکتر میشودبهتر نیست حضرات مقداری هم وقت بگذارند و هم قدم بامردم عادی بشوند و ببینند که مردم در چه وضعیت اسفباری زندگی می‌کنند آقایان گرامی اگر بدبختی مردم را نمی خواهید ببینید حداقل با حرفهای بولتنی نمک برزخم مردم نپاشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
شما مو میبینی و امامان جمعه پیچش مو
آنها از بالای تریبون چیزی را می بینند که من و شما در پایین قادر به دیدن آن نیستیم اگر تو هم در آن بالا پست و مقام داشتی یقینا همین حرف ها را می زدی
سلام این خوب شدن وضعیت اقتصادی کجا اتفاق افتاده که فقط ائمه جمعه آنرا می بینند و ما و مردم کوچه وبازار عکس آنرا می بینیم که هر روز سفره ما کوچکتر میشودبهتر نیست حضرات مقداری هم وقت بگذارند و هم قدم بامردم عادی بشوند و ببینند که مردم در چه وضعیت اسفباری زندگی می‌کنند آقایان گرامی اگر بدبختی مردم را نمی خواهید ببینید حداقل با حرفهای بولتنی نمک برزخم مردم نپاشید
فرمانده انتظامی مازندران: کسی خواست ناهنجاری کند، به حکم قانون گردنش را بشکنید؛ پاسخش هم با من

جناب فرمانده چه کسی به شما چنین اختیاری داده که اینگونه برای مردم رجز می خوانید !

مقامات قضایی مگر نگفتید با هر شهروندی که تشویش اذهان عمومی و ایجاد رعب و وحشت کند برخورد می کنید !
بسم الله !!!!!!!؟؟؟؟؟
تابناک منتشر کنید .
عدم برخورد قضایی با تندرویهای مسئولین در خشونت واقع شده در دانشگاه هنر تهران منجر به این می‌شود که فرمانده نیروی انتظامی تهدید به شکستن گردن می کند !!!!!!؟؟؟؟؟

دست از رفتار دوگانه بردارید !!!!؟؟؟؟
وضعیت تحریم ها در سال جاری نسبت به سال های گذشته تفاوت بنیادین دارند
وقتی تحریم ها و برجام ایجاد شد می توان گفت که در تحریم ها ایران تنها و سلطه دلار بیشتر بود اما بعد از گذشت چند سال از برجام سلطه دلار کم و در حال کمتر شدن است و نکته جالب این است که کسانی دنبال خروج از دلار هستند که از لحاظ اقتصادی از کشورهای اقتصادی مطرحی هستند کشورهایی چون چین و روسیه و هند و کشور ما
کشورهایی که هم در نفت و گاز و فولاد و پتروشیمی قسمت اعظمی از اقتصاد دنیا را در دست دارند و همین موضوع دلیلی است که ایران بررسی کند که آیا احیای برجام به نفع ایران است یا خیر

به شخصه موافق تقابل با آمریکا و اروپا نیستم و حتی مدافع بازگشایی سفارت ها هستم
اما احساس می کنم که بازگشت به برجام به نفع ایران نیست هر چند که باید این موضوع بصورت کارشناسی و پخته شده بررسی شود و جوری نشود افرادی که ترببنی دارند و تخصصی ندارند حرف های بیربط در مورد آن بزنند
از قبیل برخی از امامان جمعه و روحانیون که متاسفانه بدون اینکه تخصصی در کاری داشته باشند حرف هایی می زنند که نباید بزنند و باید موضوع را به اهلش و متخصصینش واگزار کنند
معاون سازمان تبلیغات: کسی که روسری از سر تو برداشته، عمامه را از سر من می‌پراند

به هیچ وجه این دو موضوع در یک وجه قرار نمی گیرند ، لطفاً مغلطه نکنید .
قالیباف از تصمیم‌گیری در حداقل زمان با خردجمعی درباره لایحه عفاف و حجاب خبر داد

جناب قالیباف ، خرد جمعی یعنی رفراندوم
متاسفانه اكثر مسولين ما گيج شده و حرفهاي عجيب غريب ميزنند.باز متاسفانه هيچكدام بفكر كشور ومملكت ورفع گرفتاريهاي مردم نيستند يا بفكر منافع خودشان ويا منافع گروه و باند خودشان هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
گیج نیستند حرف های عجیب و غریب آنها علت دارد و علت آنهم انحراف افکار عمومی از موضوعات مهم است
استفاده از هوش مصنوعی برای شناسایی زنان بدون حجاب

این فقط یک بلوف است و لاغیر
#مستعان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
چرا هستش اما نمی دانم چگونه می خواهند در تمام کوچه و پس کوچه ها از آن استفاده کنند
مثل این است که بالای هر نفر یک پاسبان بگزارند و بالای هر پاسبان هم یک پاسبان دیگر
روایت مدیرعامل ایرنا از ظرفیت «روشنفکری» همسر رئیسی برای تقویت «دیپلماسی عمومی»!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به شرطی که انگلیسی صحبت نکنند !
حالا اون فرمانده 4 تا خبر نگار و عکاس دورش جمع شدن بنده خدا جوگیر شد یه چیزی گفت شما جدی نگیرید .
ایشان 10 متر از محافظاشون فاصله بگیرن و بیان گردن 4 تا بیحجابو ببینیم چطوری میشکنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
مرحبا ،،، گل گفتی
نوری قزلجه، نماینده مجلس: این گونه پیش برود در مجلس بعد ۵۰ نفر ممنوع‌النطق هستند

مجلس در رسیدگی به موضوع شاسی بلندها ، اعتماد عمومی را بیش از هر زمان دیگر از دست داد .
توصیه محسن رضایی به اصولگرایان درباره پرهیز از بروز اختلاف‌ها
به عبارتی دیگر
با هم خوب باشید تا ب ضعف مون پی نبرند !
حسن مفخمی....یواششش........جو گیر نشو.....هیچ قانونی وجود ندارد که بتونه گردن کسی را بشکند.
روایت مدیرعامل ایرنا از ظرفیت «روشنفکری» همسر رئیسی برای تقویت «دیپلماسی عمومی»

خدایا ، کسب روزی حلال و بدون استفاده از تملق را نصیب همگی ما بفرما !
علم‌الهدی: در حوزه اقتصادی در حال پیشرفت هستیم؛ مردم هم این را لمس می‌کنند

واقعاً در این وضعیت اسفناک اقتصادی چطور رویتان میشه چنین اظهار نظر هایی بکنید
معلوم هست جناب عبدی خیلی داری زجر می کشی و باید بازخواست شوی از دوقطبی سازی که دنبال خیر نیستی
راستی آخر دنیای مدینه فاضله ات این هست که شیطان پرستی را در مدارس آموزش بدهند؟!!
لطفا ليست حقوق وزير جديد صنايع و معادن را در شركت مپنا راهم اعلام كنيد. ضمنا اقاي فرمانده محترم انتظامي مازندران نيز بفرماييد برابر قانون نمي شود گردن مردم مظلوم را شكست . لطفا شرم كنيد واز مردم عذدخواهي كنيد. اقايان ميخواهنن سيمان به روسيه صادر كنند غافل از اين كه مردم گرفتارند. صد البته دولت قراره براي مردم خانه بسازد؟!؟!
فرمانده ای که دستور گردن شکستن دختران بی گناه را می دهی، اولا که حرفت خلاف قانون است، دوما، در کدام مرکز دانشگاه نظامی درس خواندی ودرجه گرفتی و سلسله مراتب از ستوان سومی یا دومی شروع کردی که الان سرتیپ شدی؟ سوما، قبل از گفتن این حرف های گردن کلفتی یه نگاهی به هیکل آرنولدی خودت در آیینه بینداز، بعد مثل فیلم فارسی ها دستور گردن شکستن بده! چهارما شماها قرار بود حافظ امنیت مردم باشید پنجما اگر بنویسیم قابل انتشار نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
وقتی برای وزیرش مدرک سازی می کنند برای این همه درجه کیلویی درست می کنند فکر کردی خیلی سخته؟
صدیقی: پول ملی در حال پیدا کردن اعتبارات جدید است 

آره تو گفتی و مردم هم باور کردند
این چیزی که می گویی حتی مریدان تو هم آنرا باور ندارند و همین حرف ها را می زنید که مردم دیگر به حرف های شما بها و اعتنا نمی کنند

کاری به کشور کردید که هیچ کس اعتقاد به نگه داشتن پول نقد که چه عرض کنم حتی سپرده گزاری در بانک هم ندارد و پول ها فقط منتظر جایی است که به آن هجوم ببرد حالا مسکن یا طلا و یا هر کالای بارزش که بتواند دارایی مردم را حفظ کند
شما اگر در مسائل اقتصادی دخالت نکنید هم به نفع خودتان است و هم به نفع دینی است که برایش تبلیغ می کنید
حداد عادل قصد بازنشتگی ندارد.کلیه اقوام گویا آمریکا تشریف دارند و ایشون دنبال جمع و جور کردن نیروهای جبهه انقلاب هستن عجب پارادوکسی
وزارت صمت سند تایید مدارک تحصیلی وزیر جدید را منتشر کرد!!!!!!!


مفهپم این خبر اینه که وزیر جدید که مدرکش زیر سئوال رفته خودش ادعا کرده مدرک داره !!!!! این آقا یک روز هم دانشجو نبوده و همه این مدارک جعلی است اگه راست می گه فقط تز لیسانسش رو بیاد دوباره ارائه بده و جلوی چند تا دانشجوی ترم اول دانشگاه از تزش دفاع کنه. این مدرک سازی هاست که جریان داره و فقط مختص به این فرد بی تخصص بی تعهد نیست جناب دکتر خلبان جهادگر شهردار هم یک روزه از دانشگاه آزاد برایش مدرک دکتری درست کردند. رییسی هم از آسمان برایش یک دکترا درست کردند قبلا که حجه الاسلام ها را هم یک شبه آیت ا.. کرده بودند !!!!!!
جناب حجت‌الاسلام و المسلمین رضا عزت زمانی میدانید چرا نمیتوانید این جوانان را به این باور برسانید ؟

چون نمایندگان شاسی بلند گیت را متدین میدانید بنابراین با این دیدگاه از تدین انتظار تاثیر گذاری حرفهایتان را نداشته باشید.
مدرک شرط لازم است اما کافی نیست
خیلی ها مدرک دارند اما در استفاده از دانشی که کسب کرده اند عاجز هستند و بیشتر دنبال پاس کردن و نمره گرفتن بوده اند

بعضی ها هم در رزومه شان صدها پست و جایگاه تعریف شده است این هم رزومه خوبی نیست چون از این شاخه و به آن شاخه پریده و در هر کجا قرار گرفته اند خرابکاری کرده اند
اما یک عده ای هم فقط در رشته خودشان حرفه ای تمام معنا و با مهارت تمام مسلط و سمت و سوی رزومه آنها به یک جهت اما قوی و محکم و خیره کننده است

علامه طباطبایی فقط در تفسیر قرآن تبحر داشت و متخصص در آن بود پروفسور حسابی هم در رشته خودش تبحر داشت
شهید بابایی و بسیاری از خلبانان در رشته خودشان زبانزد بودند خیلی از افراد هم مثل پروفسور سمیعی در پزشکی زبانزد هستند
آدم متخصص و متبحر هیچ وقت همه کاره و هیچ کاره نیست
بعضی ها هم که فقط لب و دهان و ادعا و شعار هستند و دروغ پشت دروغ و وعده هایی که هرگز عملی نمی شود این افراد حتی در ظاهر دکتر و مهندس هم هستند اما چیزی جز حرافی بارشان نیست و فقط تریبون مجانی در اختیار آنها است
ما موفق این فرمانده گردن شکن بلا فاصله باید او را عزل کند. این افراد واقعا خطرناکند.
اين هم از بيانات فرمانده انتظامى ! حالا فردا به رسانه هاى خارجى خواهند گفت رسانه هاى معاند
"مذاکره با کدخدا" " بدون شرح"
اعلم الهدی از بدبختی مردم ونزوءلا خبر دارید که در چه وضعیتی هستند؟
این حرف هایی که فرمانده انتظامی مازندران می زند نه تنها باعث افزایش اقتدار نیروی انتظامی بلکه اقتدار آنرا خدشه دار و باعث تنفر مردم می شود
شکی نیست که نیروی انتظامی در مورد متجاوز و سارق جنایت کار باید با شدت برخورد کند اما درباره موضوعاتی که در حیطه فرهنگی و سیاسی از قبیل انتقاد و اعتراض و تجمعات اعتراضی و بی حجابی است نباید از چنین لحنی استفاده کند که نه تنها بار مثبت بلکه بار و عکس العمل منفی دارد

متاسفانه خیلی از مسئولین نمی توانند تشخیص دهند که در برخورد با موضوعات مختلف چه رفتار هایی داشته باشند چه در سیاست داخلی و چه خارجی
و بعضا خشونت را درجایی که نباید استفاده کنند استفاده و جایی که باید خشونت داشته باشند با ملایمت برخورد می کنند
از قبیل برخی از تجاوزات و جنایات در مورد مردم
آقای محسن رضایی! ما هم واقعا به آقای حداد تبریک میگوییم. خیلی ایشان زحمت میکشند و کار میکنند تا واژه های خنده دار برای ما تدارک ببیند!!
هر مسئولی یا هر کسی که یک جایگاه را اشغال کرده ( چون ما در کشور اصلا مسئول نداریم !!!) که دائما دعا می کنند قدرت تحلیل دارند سیاست می فهمند اقتصاد می فهمند جامعه شناسی بلدند استراتژیست هستند و پیش بینی کردند که جهان چنین و چنان می شه و نشد و هر روز چک سفید بی محل به نام ملت ایران صادر می کنند لطف کنند یک هفته بدون محافظ و خدم و حشم با اتوبوس و تاکسی و پیاده رفت و آمد کنند تا ما همه حجرفهایشان را دربست قبول کنیم.
همین علم الهدی اصلا حاضر نیست یک قدم بدون محافظ جایی برود و اصلا معلوم نیست کار مفید ایشان در این کشور چیه که باید محافظ داشته باشه همین فرد ادعا می کنه وضع اقتصادی خوب شده خب با این درجه از بی اطلاعی از وضع اقتصاد مهمترین رده های تصمیم گیری را هم اشغال کرده اند.
فرمانده انتظامی مازندران : هر کس ....
مگه شهر هرته که گردن بشکنی ؟
اصلا تو چه کاره ای که گردن بشکنی و بعد جوابش رو بدی ؟
مردم یه کم آروم شدند جو تو رو گرفت ؟
با حرف های سردار نیروی انتظامی مازندران ناخودآگاه به یاد پلیس آمریکا افتادم. ... چشمتان روشن
آقای علم الهدی تشریف بیارین بیرون ولمس کنین
حالا همه سر این فرمانده انتظامی بنده خدا دادبیداد نکنید این سردار بزرگوار هم احتمالا وقت ارتقا درجه اش هستش یک حرفی زده همگی میدونیم تو این مملکت باید خودی نشون بدی پیشرفت گنی واسمت سر زبان‌ها بیفته ایشون هم میخواد بیاد ستاد مرکزی ومنتقل بشه تهران احتمالا دیده این راه خوبی که خودش را مطرح کنه وگرنه ایشون ام چون خودشون در کار قانون ونظم هستش میدونه که نمیشه به این راحتی گردن کسی را بشکنی ونظام وحکومت را در گیر کنی
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست