بازدید 8217
۹
فوتو نیوز تابناک

وزیر خارجه عمان: ایران و آمریکا به توافق تبادل زندانیان نزدیک شده‌اند / مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از تنش آبی در ۱۷ هزار و ۶۰۰ روستا خبر داد

«بدر البوسعیدی»، وزیر امور خارجه عمان، روز چهارشنبه اعلام کرد که ایران و آمریکا به حصول توافق برای تبادل زندانیان نزدیک شده‌اند. البوسعیدی در مصاحبه با رسانه آمریکایی «المانیتور» تاکید کرد که من جدی بودن واشنگتن و تهران در تلاش‌ها برای احیای توافق هسته‌ای را احساس می‌کنم. وی درباره توافق احتمالی تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا گفت می‌توانم بگویم آنها نزدیک هستند و احتمالاً تنها بحث موضوعات فنی مانده است.
کد خبر: ۱۱۷۹۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲ 15 June 2023
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۹
وقتی امریکا سیم تلفن داشتند ما در ایران موبایل داشتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
خوشمزه چه بانمک براخودت اسفنددودکن
پس کی .. بود که مبگفت توانایی تامین آب برای دومیلیارد جمعیت را داریم ؟؟؟؟!!!!
والله نماند اثر از آل سعودی... حداقل قسم جلاله نمی خوردید
پس کی .. بود که مبگفت توانایی تامین آب برای دومیلیارد جمعیت را داریم
این روز ها مد شده که همه وعده تو خالی و شعار میدهند این بنده خدا هم خواسته عقب نمونه.
چهار میلیون مسکن میسازیم‌
دلار را پنج هزار تومان میکنیم
افزایش قیمت گوشت ‌مرغ چه ربطی به تحریم‌ها دارد که صد هزار تومان شده
ترا بخدا به هر کس که میپرستید بروید در جایی خدمت کنید که توان و لیاقش را دارید ما ملت چه گناهی کردیم‌که گیر شما مدیران و‌مسئولین بی سواد افتادیم که حقوق ها کفاف بک هفته را نمی دهد و از سر ناچاری در غربت گرفتار شویم ، قبول کنید ابنکاره نیستید بگذارید جوانان با سواد و دلسوز مملکت را دوباره از نو بسازند، عمر ما را که بر باد دادید لااقل عمر بچه های خودتان را بر باد ندهید.
قالیباف به اتهامات دوران شهرداریش جواب نداد بعد نماینده افشاگرررا ممنوع سخن کرد!!! کی میخواد جلوی فساد در این مملکت را بگیره؟!!
توافق تبادل زندانیان نزدیک است؟ مگه چی از توش درمیاد. پرپرش ۵ میلیارد دلارم ایران بگیره. این با ادعا و توهم برجام هم خیلی فاصله داره که تازه برجام هم دیدیم هیچی توش نبود چه برسه به گشایش اقتصادی!!!!
بستن میکروفن یک نماینده کثیف ترین کاری بود که تاکنون در این قوه شده بود . نمایند با دهها فیلتر وارد می شود بعد می گویند حرف نزن آنچه در مورد شاسی بلند ها زده بود کاملا درست بود و دیگر نمایندگان هم تایید کردند .
تبادل زندانیان بین ایران وآمریکاهیچ دردی ازمردم ما رادوانمیکند چون درست استکه مقدرای دلار ازدرب خزانه واردمیشودولی همزمان ازدروازه خزانه خارج میشود پس این دلارها بقول قدیمی هابرای فاطی تمبان نمیشود فقط اثرروانی مختصری داردکه چند روزی ارزش دلاراندکی کاهش یافته وبعدازمدت بسیارکوتاهی چندین برابرمبلغی که کاهش یافته بود افزایش خواهد یافت یعنی چ برای زندگی ما هیچ تاثیرمثبتی نداردوروندگرانی ها بی وقفه ادامه خواهدداشت چون وروددلاردربرابرآزادی زندانی بدست آمده ونه درازای تعامل سازنده ودرست براساس احترام متقابل بادنیا که باعث رونق اقتصادی وافزایش ارزش واعتبار پول ما باشد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست