بازدید 6007

ربودن کودک ۳ ساله تب‌دار از بیمارستان

کد خبر: ۱۱۷۹۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱ 14 June 2023

کودک 3 ساله که به دلیل تب شدید در بیمارستان بستری بود، توسط افراد ناشناس ربوده شد.

به گزارش ایران، چند روز قبل کادر درمان یکی از بیمارستان‌های تهران گم شدن بیمار 3 ساله را از داخل بخش بستری به مأموران پلیس گزارش دادند و 2 زن را که خودشان را همراه بیمار جا زده بودند تا مقدمات ربودنش را فراهم کنند، به پلیس معرفی کردند.

کادر درمان در توضیحات ابتدایی به پلیس گفته بودند: «چند روز قبل پسربچه 3 ساله که به دلیل نامعلومی تب خیلی بالایی داشت توسط زن و مرد جوانی به بیمارستان منتقل شد که به نظر می‌رسید پدر و مادر او هستند. اوضاع جسمی کودک وخیم بود و باید تحت درمان قرار می‌گرفت برای همین با تشخیص پزشک بستری شد.

صبح روز حادثه، این دو خانم جوان به عنوان همراه این کودک در بخش پرسه می‌زدند و در لحظه‌ای از شلوغی بخش استفاده کرده و کودک خردسال را ربوده و توسط دو فرد ناشناس از بیمارستان بیرون بردند.»

رسیدگی به این پرونده در حالی در دستور کار عظیم سهرابی بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت که پدر و مادر این کودک تا کنون اعلام شکایتی نکرده‌اند و مشخص نیست این کودک در حال حاضر کجاست.

ادعای عجیب 2 زن کودک‌ربا

صبح روز گذشته دو زن جوان در اولین جلسه بازجویی در شعبه نهم دادسرای جنایی تهران حاضر شدند و ماجرای ربودن کودک خردسال را اینطور تعریف کردند: «چند روز قبل دو فرد ناشناس از ما خواستند که به عنوان پرستار یک کودک خردسال به بیمارستان برویم و گفتند در ازای این کار روزی 200 هزار تومان به ما می‌پردازند. روز آخر گفتند کودک را آماده کرده و بیرون از بیمارستان ببریم و قرار شد بعد از اینکه پنهانی بچه را خارج کردیم دقایقی در بیمارستان جلوی چشم پرستاران باشیم تا به خروج کودک شک نکنند و بعد خودمان هم بیرون برویم، اما پرستاران موضوع را فهمیدند. الان هم نمی‌دانیم آن کودک کجاست  و کسانی که او را به بیمارستان آورده بودند چه کسانی بودند. یا نمی‌دانیم به چه علت مریض بود و چرا از ما خواستند او را از بیمارستان خارج کنیم.»

رسیدگی به اتهام این 2 زن جوان تا روشن شدن حقیقت در دستور کار بازپرس جنایی قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی