بازدید 6450

راهنمای هوشمند خرید بلیط هواپیما لحظه آخری

اگر اهل سفرهای بدون برنامه‌ریزی باشید خرید بلیط هواپیما لحظه آخری یکی از بهترین راه‌ها برای داشتن سفر هوایی ارزان است. معمولا تصور عموم این است که باید هزینه زیادی برای خرید بلیط هواپیما پرداخت کنند اما پرواز لحظه آخری به مسافران اجازه می‌دهد با هزینه کم یک مسافرت لذت‌‌بخش و راحت را تجربه کنند.
کد خبر: ۱۱۷۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱ 13 June 2023

راهنمای هوشمند خرید بلیط هواپیما لحظه آخری

بلیط هواپیما لحظه آخری چیست؟

شاید برایتان سوال باشد که بلیط هواپیما لحظه آخری چیست و چرا با قیمت ارزان به فروش می‌رسد؟ بلیط لحظه آخری نوعی بلیط چارتر است، زمانی که با نزدیک شدن به موعد پرواز، چارترکننده نتواند تمام بلیط‌ها را به فروش برساند آن‌ها را با قیمت بسیار پایین‌تر عرضه می‌کند. فروش بلیط‌ها با نرخ بسیار پایین راه‌حل خوبی برای جلوگیری از خالی ماندن صندلی‌هاست. همچنین این کار به مسافران اجازه می‌دهد بلیط هواپیما را ارزان‌تر خریداری کرده و با پرداخت هزینه کم، سفر هوایی راحتی را تجربه کنند. برای خرید بلیط لحظه آخری فقط کافیست به سایت‌هایی مانند الی گشت سر بزنید.

خرید بلیط هواپیما لحظه آخری

خرید بلیط هواپیما لحظه آخری همیشه امکانپذیر نیست زیرا این بلیط‌ها فقط در فصل‌ها و روزهایی که اوج سفر نباشند در دسترس هستند. همانطور که گفته شد با نزدیک شدن به زمان پرواز، بلیط‌های فروش نرفته ارزان‌تر می‌شوند اما در ایام پرمسافرت سال به علت استقبال مسافران، بلیط‌ها خیلی زود فروش می‌روند و هیچ بلیطی برای لحظه آخر باقی نمی‌ماند. برای مثال در مناسبت‌های خاص و تعطیلات بلیط‌ها از قبل رزرو می‌شوند و شما نمی‌توانید پرواز لحظه آخری پیدا کنید.

بلیط لحظه آخری معمولا زمانی در دسترس است که تقاضا برای پرواز کم باشد. در صورتی که برنامه خاصی برای سفر ندارید و یا زمان برایتان مهم نیست می‌توانید صبر کنید تا در زمان مناسب از پرواز لحظه آخری استفاده کنید، در این صورت هزینه بلیط برایتان به طور قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

بلیط لحظه آخری بیشتر مناسب افرادی است که سفرشان را بدون برنامه‌ریزی قبلی انجام می‌دهند اما افرادی که سفر برنامه‌ریزی شده دارند و یا برای سفر کاری مجبور هستند بلیط هواپیما بخرند معمولا بلیط سیستمی را ترجیح می‌دهند. به طور کلی اگر برنامه‌ریزی دقیقی برای سفرتان دارید نباید روی بلیط لحظه آخری حساب باز کنید.

راهنمای هوشمند خرید بلیط هواپیما لحظه آخری

اگر هدف شما کاهش هزینه‌های سفر و خرید بلیط هواپیما لحظه آخری است باید همیشه آماده‌ی سفر باشید و به طور مرتب سایت‌های آژانس‌های گردشگری معتبر مانند الی گشت را بررسی کرده و در صورت مشاهده این نوع بلیط‌ها، هر چه سریع‌تر نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید.

مزایای خرید بلیط لحظه آخری

از مهم‌ترین مزایای خرید بلیط لحظه آخری می‌توان به قیمت پایین این نوع بلیط‌ها اشاره کرد. در صورتی که می‌خواهید سفرهای مقرون به صرفه‌ای را تجربه کنید می‌توانید با استفاده از پرواز لحظه آخری در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید.

معایب بلیط لحظه آخری

بلیط‌های لحظه آخری زمان کمی تا پرواز دارند به همین علت قابل استرداد نیستند. بنابراین از معایب بلیط لحظه آخری می‌توان به غیرقابل استرداد بودن آن اشاره کرد. در صورتی که بعد از خرید این بلیط‌ها، پشیمان شوید کل هزینه بلیط یا بخش زیادی از آن سوخت می‌شود.

امکانات و خدمات بلیط لحظه آخری

به علت پایین بودن قیمت پرواز لحظه آخری شاید فکر کنید امکانات و خدمات این بلیط‌ها کم هستند. اما باید به این نکته اشاره کنیم که امکانات و خدمات بلیط لحظه آخری مانند سایر بلیط‌هاست. اگر چه با خرید بلیط هواپیما لحظه آخری هزینه پایین‌تری را پرداخت می‌کنید اما از همان امکاناتی برخوردار می‌شوید که بلیط‌های سیستمی و چارتری دارند.

خرید بلیط پرواز لحظه آخری برای سفرهای گروهی و خانوادگی

یکی از مهم‌ترین مواردی که مسافران با آن مواجه هستند خرید بلیط پرواز لحظه آخری برای سفرهای گروهی و خانوادگی است. این بلیط‌ها هیچ تفاوتی با بلیط‌های عادی ندارند و مسافران می‌توانند برای سفرهای گروهی از آن استفاده کنند. اما نکته مهم در خرید بلیط پرواز لحظه آخری، ظرفیت باقیمانده هواپیما است، در صورتی که تعداد بلیط‌های درخواستی شما موجود باشد به راحتی می‌توانید با هزینه بسیار پایین یک سفر گروهی مقرون‌به صرفه داشته باشید.

راهنمای هوشمند خرید بلیط هواپیما لحظه آخری

خرید بلیط هواپیما لحظه آخری از الی گشت

یکی از معتبرترین سایت‌های فروش آنلاین بلیط لحظه آخری، سایت الی گشت است. مسافران می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز به بخش خرید بلیط هواپیمای این سایت سر زده و با مشخص کردن مبدا، مقصد و تاریخ پرواز بلیط‌های موجود را مشاهده کنند. همچنین در صورتی که تمایل داشته باشند فقط بلیط‌های لحظه آخری را در نتایج ببینند فقط کافیست در قسمت بالای صفحه گزینه بلیط هواپیما لحظه آخری را انتخاب کنند. با این کار تعداد زیادی پرواز لحظه آخری با تخفیف‌های جذاب و باورنکردنی نمایش داده می‌شوند که مسافران در صورت تمایل می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست