بازدید 2232
۳

برق ۲۰ اداره پرمصرف دیگر قطع شد

مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: به دنبال برخورد قاطع با ادارات پرمصرف که اقدام به اجرای مصوبه هیئت دولت مبنی بر کاهش مصرف برق نکرده‌اند، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ امروز، دوشنبه برق ۲۰ اداره پرمصرف دیگر تهران را قطع کرد.
کد خبر: ۱۱۷۸۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰ 13 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، کامبیز ناظریان مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ با تاکید بر الزام تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی بر کاهش مصرف برق و برخورد قاطع با دستگاه‌های پرمصرف گفت: اولویت اول در صنعت برق کشور تامین رفاه و آسایش هموطنان است و مطابق مصوبه هیئت وزیران همه دستگاه‌های اداری موظف هستند با کاهش مصرف، صنعت برق را در این مسیر همراهی کنند.

وی گفت: شیوه اجرای این طرح به گونه‌ای است که خللی در ارائه خدمات اداری به مراجعه کنندگان ایجاد نخواهد شد و عدم همکاری تعداد معدودی از دستگاه‌های اداری فاقد توجیه است. 

ناظریان افزود: مصرف برق تمامی ادارات شهر تهران با استفاده از کنتور‌های هوشمند به صورت لحظه‌ای و برخط در حال رصد است و با همین کنترل هوشمند به ادارات پرمصرف اخطار داده می‌شود و در صورت عدم همراهی، برق آن‌ها قطع خواهد شد.

وی با اشاره به قطع برق ۱۵ نهاد عمومی پرمصرف در روز گذشته، خبر از قطع برق ۲۰ دستگاه اداری دیگر در پایتخت را داد، خاطرنشان کرد: در میان لیست اداراتی که با بی‌توجهی به اخطار‌های داده شده در خصوص کاهش مصرف، برقشان قطع شده است پنج بانک و یک وزارتخانه وجود دارد.

ناظریان در پایان از مدیران و مسئولان ادارات شهر تهران درخواست کرد رعایت مصوبه هیئت دولت و کاهش مصرف برق در ساعات اداری و غیراداری را با جدیت در دستور کار قرار داده و بر رعایت دقیق الزامات ابلاغی نظارت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ایشالا برق صدا و سیما هم که بسیار پرمصرف است قطع شود .
کارهای تبلیغی و بدون تفکر
آخه نخبه های مسوول مملکت اداره که برقش قطع بشه زمان عصر حجر نیست نمیتونه خدمات به مردم بده حالا مشکلی بر مشکلات مردم اضافه میشه
بسه دلقک بازی
تنها کار دولت قوه قهریه است . بابا جان باید فرهنگ سازی کنید و هزینه برق رو براشون اینقدر غیر اقتصادی کنید که به پرسنل تذکر از طرف مدیران داده بشه. الان شرکت ما چون آب کم هست تمام بشقاب های غذا و قاشق و چنگال رو حذف کرده و شستن ظروف رو ممنون کرده و از یک ساعتی چیلر رو هم خاموش می کنه و شعار مدیر مجموعه که ما هم خیلی باهاش موافقیم اینه که در شرایط جنگی کشور قرار داره باید همه همکاری کنند و همه هم همکاری می کنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی