بازدید 9282

محمدعلی نیکبخت به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مجلس معرفی شد

معرفی نیکبخت به مجلس برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی انجام شده است. سوابق آموزشی، علمی، پژوهشی، مدیریتی و برنامه‌های فوری و اولویت‌دار نیکبخت به پیوست نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس ارسال شده است.
کد خبر: ۱۱۷۸۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲ 12 June 2023

محمدعلی نیکبخت به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مجلس معرفی شد

 

تابناک _ معاون پارلمانی رئیس جمهور از معرفی «محمد علی نیکبخت» به عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور از معرفی محمد علی نیکبخت به عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: آیت‌الله رئیسی در نامه‌ای به «محمدباقر قالیباف»، مهندس محمد علی نیکبخت را به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

وی افزود: معرفی نیکبخت به مجلس برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی انجام شده است. سوابق آموزشی، علمی، پژوهشی، مدیریتی و برنامه‌های فوری و اولویت‌دار نیکبخت به پیوست نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس ارسال شده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به بخشی از سوابق و تجربیات نیکبخت گفت: گزینه دولت برای وزارت جهاد کشاورزی تجربیات ارزنده‌ای در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی دارد و در رده‌های بالای این وزارتخانه از جمله معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، ریاست جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان و به‌عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران مشغول فعالیت بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۲۷
ظاهرا دستی در کشاورزی هم دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
بله بنده هم توی خونه گوجه توی گلدون کاشتم دستی در کشاورزی دارم پس من هم باید وزیر کشاورزی بشم
نادان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
و ظاهراً همین آلان هم از سر زمین آمدند
دیگه این بنده خدا از دل وزارت خانه اومد دیگه ببنیم بهانه ملت چیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
باید معلوم شود کجا مدرک گرفته و کارهای شاخص او کدام است چند سال سابقه کار دارد
ناشناس
| Austria |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
از دل وزارت اومده باشه باید دید چه کار ارزنده ای انجام داده پست و مقام رانتی که هنر نیست این آقا در سیستان و بلوچستان پست و مقام داشته هنرش چی بوده اونجا که وضع سیستان و بلوچستان از همه جا بدتره؟ فقط حقوق گرفته و رزومه درست کرده برا خودش با خروجی صفر
هه هه، با اعلام ثبت که به همه زمینهایی که قبل از سال 85 تفکیک شدن سند میدن، رفتم برای زمین 2 هکتاریم تو استان البرز سند بگیرم، ثبت میگه باید جهاد کشاورزی اعلام کنه، رفتم جهاد، میگه ما با این چیزها کار نداریم و براساس حدنصاب نطر میدیم و چون زمین زیر دو و نیم هکتاره، فقط مینویسیم سند مشاع، ثبت هم میگه ما به زمین مشاع سند نمیدیم، اونوقت تو زمینهای طلایی شمال گر و گر ویلا میسازن
........تجربیات ارزنده‌ای در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی دارد و در رده‌های بالای این وزارتخانه از جمله معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، ریاست جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان و به‌عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران مشغول فعالیت بوده است.........................!!!!!!!!!!


ابنا تجربیات ارزنده نیست اینا پست و مقام هایی است که با صف اول نماز جماعت و رانت گرفته تجربیات ارزنده یعنی اینکه چه مشکلی را در سطح ملی حل کرده چهارتا پست و سمت داشته ردیف کردن به عنوان تجربیات ارزنده !!!!!!!
پاسخ ها
مزدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
درست گفتی.
این که قبلا چه مسئولیتهایی داشته که مهم نیست. بازنشسته های زمان شاه هم مسئولیت داشتند چندتاچندتا!!
پس برین یکی از اونا رو بیارین بزارین!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
جنابعالي لطف كن در صف اول نماز جماعت وايسا بعد ببين پست و مقامي حاصل خواهي كرد؟
ناشناس
| Austria |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
۱۱:۴۶
خب چرا زورتون میاد چندتا از کارهای مهمش رو نام ببرید ببینیم این رستم دستان چه مشکلی رو حل کرده؟ در ضمن این همه دانشگاه و راه آهن و فرودگاه و بندر و نیروگاه و کارخانه نتیجه همون بازنشسته هاست نه شما
در شرایط فعلی کشور دیگه فرقی نمی کنه که چه کسی از دوستان در چه پستی باشد!
بعید میدانم خوب باشد در کشور ما یک جریان مرموز و غربگرا بر همه ارکان سلطه دارد وزیری که انتخاب میشود هم باید مورد تایید این جریان باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
حق مردم است در مورد مسئولین نقد کنن .
ضمناً تاییدهای وزارت اطلاعات و سازمان بازرسی راهم دیدیم که سر از کانادا درآوردند
نمایندگان محتر مواظب دهن بند باشند واز اقای بیگی عبرت بگیرند
امید وارم امام صادقی یا سهمیه ای ویا مدرک غیر مرتبط نداشته باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
مطمئن باش کمترین تخصصی نداره
فکر میکنم که تاریخ تولید ایشون به دانشگاه امام صادق نمیخوره ولی، باز هم بدید نمیخوره!!! اگر عملکرد قابل قبولی می‌داشت وضع جهاد این نبود!
شما فقط کافیه عکسی این استاد را در این خبر ببینید.
کاملا مشخصه که چه مسیری در انتظاره
این پست ها و مسئولیت ها را نه به تخصص بلکه با رانت اهدا می کنند کلا دولت و مجلس شده یک لاتاری که هر بار عده ای رو از فرش به عرش می رسونند الان برای این فرد هم یک رزومه جدید درست می شه که زمانی وزیر جهاد کشاورزی بوده فردا روزی می شه کاندیدای ریاست جمهوری بدون اینکه هیچ کار مفیدی انجام داده باشه فقط با رانت پست و مقام گرفته کلا در این سیستم اگر تخصص داشته باشی پست و مقام نمی گیری .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
حداقل درمورد ایشون صدق نمی کند
ایشان کارشناس و مدیری سالم و با تجربه است
وزارت جهاد کشاورزی از پایبست ویران است. از دانشگاه صنعتی اصفهان لیسانس مهندسی کشاورزی گرفتم و سال 80 از دانشگاه تهران فوق لیسانس کشاورزی گرفتم . سرتاسر ایران را گشتم و ده ها بار به وزارتخانه و سایر ارگانها رفتم. منی که رتبه 5 کنکور فوق لیسانس بودم و با نمره 19.8 موفق به اخذ پایاننامه گشته بودم در طرحی که بخشهای مختلف کشاورزی را متحول کرد در هیچ کجای این وزارتخانه و سازمانهای استانی و اداره های آن به من کار ندادند.هر بار مراجعه می کردم فردی با سهمیه مقابل من بود یا اینکه می گفتند مدرک لیسانس نیاز داریم نه فوق لیسانس. از آن زمان متوجه شدم کل تحصیلاتم در این رشته اشتباه بود. در یک عقبگرد سریع وارد صنعت شدم و اکنون پس از بیست سال فعالیت سنگین و ارزشمند در صنعت نفت و گاز مملکت خوشحالم که حتی یک روز هم وارد وزارت پر از رانت جهاد کشاورزی نشدم. فقط خدا به داد مسئولین این وزارتخانه در روز حساب برسد زیرا بازیهای رانتی زیادی با رزق مردم در این وزارتخانه می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
فقط وزارت کشاورزی نیست همه جا همین طور شده کلا از تخصص تهی شده هر چی بالاتر می ری تخصص کمتر و تعهد هم کمتر می شه هر چی پایینتر میایی بیشتر آدم متخصص می بینی این بلاییه که سر کشور آوردن
ازشنیدن امتخاب ایشون تعجب کردم هم وارد به کار وزارتخانه هست هم آدم شریف که به همه احترام می گذارند خدا کنه مشکلات وزارتخانه ازجمله حل مشکل الگوی کشت . انتصاب معا ونین وروسای سازمان سالم وبدون داشتن پارتی . حل مسئله آمار کشاورزی در وزارتخانه . بازگرداندن تعاونی روستایی به روال اولیه نه این تعاونی روستایی که کارمندانش از کشاورزان بیشتر هستندوهیچ اماری از اعضا وکار سازمان وجود ندارد . ایجاد زنجیره تولید درامور کشاورزی . حل مشکل سازمان جنگلها ومراتع که دچار معضل فساد و...حل مشکل شیلات که چرخه ناسالم آن فاجعه آمیز است . انتخاب مدیران سالم در جهاد کشاورزی شهرستانه
حل مشکل علوفه دام ودان مرغداریها . تامین بذر کود و سموم . حل مشکل آبیاری ومنابع اب کشاورزی .
نظارت بر قرادادهای شرکتهای مشاوره ای که فساد در واحدهای مطالعاتی ایجاد کرده اند . منع برءزاری سمینهارهای فراوان در شهرهای مختلف با توجه به فصل . جلوگیری از هزینه های گژاف جلسات بیهوده . جلوگیری از دریافت هدایای اجباری از زادعین باغداران صیادان که کمر آنها را شکسته . منع مشارکت اجباری بخش خصوصی در مراسم . ارزیابی وبازرسی از مجتمعهای به ظاهر علمی فاقد دستاورد . تعطیلی خیلی از ادارات وسازمانها فاقد کارایی و...
خداوند که به ایشان قیافه نداده ...امیدواریم استعداد کار برای مردم را داده باشد..همه میدانیم بحران اب و افزایش رسمی قیمت ارز در چند سال اینده بنیاد خانواده را هدف قرار داده..حالا هر چقدر هم که ادعای مردم گرایی و عدالت داشته باشند فایده ندارد.
کل این مسافرتها رفتن ها هم اخرش ۱ میلیارد یورو برای این کشور عایدی دارد
برای کشوری که باید سالانه ۱۵۰ میلیارد یورو درامد از منابع کشور داشته باشد
اخرش هویچ هم که صادر کنند.. در داخل باید ۵ برابر بخریم
تجربه خیار و گوجه و سیب زمینی و پیاز و غیره را داریم
علاج واقعه تغییر در روش و نگاه به مسائل بین المللی و داخلی است
لیسانس مدیریت از دانشگاه شیراز ، فوق لیسانس اقتصاد کشاورزی از دانشگاه تهران از سال 63 همزمان با دانشجویی عضو جهاد سازندگی بودند تا الان . از سنتهای کارشناسی تا مدیریت ارشد فقط در همین وزارتخانه بوده است البته مدیریت کردن در این کشور بسیار سخت و تابع دستورات و مصالح سیاسی است و امیدوارم دوست دوران دانشجویی و همکار سابق از عهده این پست خطیر برآینذ.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی