بازدید 18909
شهردار منطقه ۱۵

یک خانه تیمی با ۷۰ معتاد تخریب شد

شهردار منطقه ۱۵ تهران گفت: شب عید نیز یک خانه تیمی با حضور ۷۰ معتاد تخریب شد و خوشبختانه بخشی از مشکلات محله با این اقدام کاهش یافت و اگر دستور قضایی بگیریم پلمب و تخریب سایر خانه ها نیز انجام خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۷۸۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹ 11 June 2023


به گزارش تابناک به نقل از  خبرگزاری شهر، محمد شیری در یکصد و پنجاه و سومین جلسه شورای شهر با بیان اینکه ساماندهی خیابان شهرزاد منطقه ۱۵ یکی از اقداماتی بود که در مدت اخیر انجام شد، گفت: جلسه ای را با قوه قضاییه و کلانتری محله برگزار کردیم و شهردار تهران نیز در ایام منتهی به عید چهار جلسه را برای ساماندهی خیابان شهرزاد و سد معبر برگزار کرد. تأکید می کنم که این خیابان هیچ وقت به اندازه امروز وضعیت خوبی نداشته است.

او افزود: ۱۰۰ هزار دانش آموز در منطقه ۱۵ تحصیل می کنند و بالاترین تعداد دانش آموز را دارد که ۱۰ هزار نفر از این دانش آموزان از اتباع بیگانه هستند؛ بیشتر این دانش آموزان به محله شوش تعلق دارد.

شیری در خصوص ساماندهی معتادان متجاهر نیز گفت: در سال ۱۴۰۰ در مجموع هزار و ۹۲۰ نفر، تا پایان آذر سال قبل چهار هزار و ۱۷۳ نفر، از دی ماه تا پایان سال دو هزار و ۹۷۱ نفر و در مجموع هفت هزار و ۱۴۴ نفر معتاد متجاهر جمع آوری شدند و آمار امسال دو هزار و ۵۶۳ نفر است که شیب صعودی جمع‌آوری معتادان را نشان می‌دهد.

او ادامه داد: مراکز ماده ۱۶ معتادان را بیشتر از ۶ ماه نگهداری نمی کنند و مجدداً افراد باز می گردند و این نگرانی وجود دارد که معتادان به منطقه سرازیر شوند که این اتفاق نیز افتاده است؛ ما معتادان را جمع آوری می کنیم و به مراکز تحویل می دهیم؛ قبول داریم که مشکلاتی وجود دارد و باید بیش از این انجام شود.

شهردار منطقه ۱۵ تهران با بیان اینکه ۳۲ درصد نوسازی بافت فرسوده در منطقه انجام شده است، یادآور شد: هزار و ۳۰۰ فقره پروانه در سال قبل صادر شده و امسال حداقل دو هزار پروانه را در دستور کار قرار داده ایم.

او از توزیع ۲۵ هزار تن آسفالت در سطح منطقه خبر داد و افزود: منطقه ۱۵ از لحاظ حریم دهمین منطقه است اما از لحاظ میزان توزیع آسفالت دومین منطقه بوده است؛ امسال توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در برنامه قرار دارد که ۱۸ هزار تن در ناحیه یک است و محله شوش را نیز شامل می شود.

شیری با اعلام اینکه ۱۸ پلاک قرمز در این منطقه پلمب شده است، یادآور شد: شب عید نیز یک خانه تیمی با حضور ۷۰ معتاد تخریب شد و خوشبختانه بخشی از مشکلات محله با این اقدام کاهش یافت و اگر دستور قضایی بگیریم پلمب و تخریب سایر خانه ها نیز انجام خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۵ تهران با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در منطقه، تصریح کرد: شهروند در برخی موارد حاضر نیست زباله را با نایلون در مخازن تخلیه کند و بعضاً زباله با سطل در مخازن تخلیه می شود و یا با نایلون تخلیه و مجدداً نایلون مورد استفاده قرار می گیرد.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۹
چه فایده پخش پیشن همه جا
آخه با خرابی جایی آباد نمیشه
اقا ما یه همسایه داریم دو تا پسر معتاد داره که روانگردان مصرف می کنن و هر روز دعوا و فحش و فحش کاری می کنن. به نیروی انتظامی چند بار گفتیم اومدن ،خودمون رفتیم خونشون اخطار دادیم ، دعوا کردیم باهاشون و ... هیچ نتیچه ای نداشته ضمن اینکه قبلا یکبار یکیشونو شش ماه قرار بوده زندان بره که از طریق اشنایانشان یک ماهم نمونده و اخیرا هم از بیمارستان رازی تبریز داشته دزدی می کرده که گرفتن و جالب اینکه فرستادنش کمپ و یک هفته ای ازاد شده !!!!
خواستم ببینم در این مملکت اگر کسی در خانه اش سگ نگهداری کند و همسایه شاکی باشد به ان رسیدگی می شود اما به چنین افرادی چرا رسیدگی نمی شود؟
چه کسی باید به این امور رسیدگی کند؟ راه حل واقعی چیست؟
کاش انقدر که به مو و سگ و ... واکنش نشان می دادند به چنین موضوعات خطرناکی با جدیت برخود می کردند
الان دوساله که دختر کوچک و همسر من و خودم روانی شدیم .
این هفتاد نفر کجا بروند؟ کنار خیابان؟
پاسخ ها
علی نقی کشاورز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
‌‌

... معتاد که خانه خراب اسب
بابا جان مادرتان اینارو بگیرید سرنگون کنید همه دزدی و کشتار و همه چیز زیر سر معتادان هست
حالا این بنده خداهاکجابرن شبها توی خیابان بخوابن حداقل یک جای بود داخلش بخوابن واستراحت کنن ومصرف کنن حالا هم داخل خیابان پرسه میزنن واستراحت میکنن ومصرف میکنن شماها بایدجلوی موادفروشهای صنعتی مثل شیشه وهرویین رابگیرید وبجاش تریاک راارزون کنید آن هم به صورت کپنی وداروخانه ای بخداتوی شهرما موادفروشها که موادصنعتی میفروشن خیلی راحت برای خودشون آزادنه موادمیفروشن دلیل این هست ماموران ازساقی پول میگیرن وکاری هم ندارن من بخداباچشم خودم دیدم واگرزمانی هم قصددارن کسی رابگیرن خرده فروش رامیگیرن که ازمجبوری وخماری برای ساقی خلاف میکند تاخرج مصرفش دربیاد ازخرده فروش سوال کردم چقدربهتون میده خرده فروشی گفت هرده عددبسته یک عددبه من میدهد گفتم ارزش داره اگرگیرکنی توپای تومیره گفت مجبورم توان خماری وکارراندارم اگراینکاررانکنم هم خماروهم گرسنه میمانم ماموران فقطاینهارادستگیرمیکنن صاحب جنس راکارندارن چونکه پول بهشون میده خداشاهده
باریکلا دمتون گرم عرضه دارین فقط برای این بدبختها حتی جای خواب راازشون گرفتید گناه دارن بخدااینها یه مدت کوتاهی زنده هستن توی محله ما۴۰۰تامعتاد داغون هست که توی یکماه ۳۷نفرشون مردن همشون هم جوان بودن بایدتحملشون کردبخدامهمان هستن اینها هم برای خودشون آرزوها داشتن توی این معضل اجتماعی همه ماهابخصوص مسولین مقصرهستن فقط باقطع کردن ورود موادمخدر آن هم ازنوع صنعتی وساخت داخل میشود جلوی این معضل راگرفت فقط اراده وتجهیزات وامکانات ونیرو ویک حرکت ملی فقط واردکننده وتوزیع کننده بزرگ راازبین ببرید کم کم میشود
شما فرض کن لوله ای ترکیده و دیوار نم کشیده، اگر شما این دیوار و هزار بار هم رنگ کنی، بازهم فایده نداره... در مورد معتادان هم همینه طرف اگر کار داشت زندگی داشت مطمئن باشید حاضر به همچین زندگی نبود.
اگ دولت محترم ایران اجازه کشت کشاورزی داروگیاهی خشخاش تریاک اصل کشاورزی ازنورخورشید و آب و خاک طبیعی طبیعت بعمل آمده باشد رابدهد--- کسي به سمت انواع مختلف( موادصنعتی و انواع مخدر های دست ساز خطرناک ) وکوفت زهرماری نمیرود باتشکر
مردم ایران ازدولت محترم درخواست دارند نیازهای ۱-- اجازه کشت کشاورزی داروگیاهی خشخاش تریاک طبیعی طبیعت کشت کشاورزی شود ۲-- به هیچ عنوان کسی به سمت انواع مختلف موادصنعتی خطرناک و مخدر دست ساز وانواع کوفت و زهر ماری نمیرود
همه اینا میراث حکومت پهلوی است !

نه افقط الان ، بلکه در آینده هم هرچی معضلات اجتماعی اعم از کارتن خوابی ، اعتیاد ، فساد و فحشا و رانت خواری اتفاق بیفتد تقصیر نظام منحط شاهنشاهی پهلوی است .

یادمون باشه این یه اصل همیشگی هست
سلام
خبر خوشحالی میدید؟؟
این 70 نفر جای دیگه میرند
برای درمان اعتیاد چیکار کردند؟؟
بهترین راه #کنگره_60 هست
من خودم جزو درمان یافته های این مجموعه هستم
وقتی اعتیاد شیش ماه در این مراکزاعتیاد بامتادون ترک میدین فرد هنوز معتاد به شمار میاد این کار درست نیست دوباره شیش ماه این ها گرایش مصرف پیدا می کنند
فقط خواستم بگویم مشکلات سال‌هاست انباشته شده ورفوی ان فایده ای ندارد.باید کشور در مسیر عادی و معمولی مانند دیگر کشورها قرار گیرد تا صدها مشکل بزرگ و کوچک حل شود.
همون هفتاد نفر تو اون خونه جا ومکان داشتن و پخش تو خیابون نبودن و چهره محله و خیابون رو خراب نکرده بودن . حالا هر روز جنازه یکیشون رو از کف خیابون باید جمع کنید و مردم جمع شن دورشون. آقای محترم طوری حرف میزنی که کاری کردی کارستان!!! شورای شهر نیستی مگه ؟؟؟ پخش کردن این بدبخت ها تو سرما وگرما تو خیابون ها کار بزرگی نیست. خیلی کننده هستید مراکز رایگان باز پروری ونگهداری زیر نظر شهرداری بزنید . فقط بلدید صورت مسئله رو پاک کنید
حالا این هفتاد نقر هفتاد نقطه دیگر را به گند میکشند. لابد حالا باید از انجمن شهر تشکر هم بکنیم .
این کاهش قیمت یعنی املاک رو به افول و نابودی پیش می رود
هنر کردین
اگردولت محترم اجازه کشت داروگیاهی تریاک کشاورزی داروگیاهی طبیعی طبیعت صادر بفرمایید کسی به سمت مواد صنعتی مخدر خطرناک و انواع مخدر های دست ساز و غیره نمیرود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست