بازدید 2341

«همه به جز تو» وارد بازار نشر شد

کد خبر: ۱۱۷۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰ 13 May 2023

کتاب ((همه به جز تو)) به قلم  سمیرا ابوترابی ، توسط نشر قو منتشر شد.((همه به جز تو)) رمان بزرگسال و دومین اثر چاپ شده از نویسنده است.

این داستان با رویکرد رفتار شناسی در عشق،به ایجاد چالش‌های عمیقی در ذهن مخاطب می‌پردازد.راستین و سَلوا، به عنوان شخصیت‌های اصلی داستان بارها در موقعیت‌هایی قرار می‌گیرند که منجر به یک واکاوی دوباره و شناخت تازه‌ای از درونیات فردی‌شان می‌شود.

به گونه‌ای که مخاطب را نیز با خود همراه کرده و او را در گردبادی از چیستی‌ها به گردش وامی‌دارند.داستان، از بخش آی سی یوی یک بیمارستان آغاز می شود، جایی که سلوا به کما رفته و همسر سابقش، راستین، به عنوان همراه به آنجا فراخوانده شده.

روایت داستان با فلاش بک های پیوسته به گذشته، ماجرای این ازدواج نافرجام را به تصویر کشیده و راستین سرگردان را همراه مخاطب وادار به واکاوی گذشته گنگ و مبهمی که در ذهنش، با سلوا داشته وا می‌دارد...

روایت چندگانه‌ی داستان، ،طعم از نو دیدن و کشف دوباره‌ی انسان‌ها را به مخاطب می‌چشاند.گوشه چشم کوچکی که نویسنده به مفاهیم علم فیزیک و تعمیم آنها به حوزه روابط انسانی داشته، سبب خلق دیدگاه تازه‌ای برای مخاطب شده و به جذابیت‌های داستان می‌افزاید.

کتاب ((همه به جز تو)) در ۲۷۳ صفحه، با قیمت ۱۴۰۰۰۰ تومان، در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ روانه بازار نشر شده است.

«همه به جز تو» وارد بازار نشر شد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی