سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان:

اظهارات علیرضابیگی کذب تشخیص داده شد و در دستگاه قضایی رسیدگی خواهد شد/ وی اظهارات خود مبنی بر تحویل خودرو برای پس گرفتن امضا را تکذیب کرد

موسی غضنفرآبادی با اشاره به تشکیل جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان برای رسیدگی به اظهارات احمد علیرضابیگی گفت: در این جلسه ایشان تصریح کرد که نگفته است تحویل ادعایی خودروها برای پس گرفتن امضای استیضاح بوده است.
کد خبر: ۱۱۷۳۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵ 29 April 2023

تابناک_ سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس با اشاره به به برگزاری جلسه فوق‌العاده این هیئت برای رسیدگی به اظهارات علیرضابیگی مبنی بر تحویل خودروی شاسی بلند به ۷۵ نماینده برای پس گرفتن استیضاح با حضور وی گفت: با بررسی اظهارات آقای علیرضابیگی، اظهارات وی کذب تشخیص داده شد و پرونده وی در دستگاه قضایی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

موسی غضنفرآبادی با اشاره به تشکیل جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان برای رسیدگی به اظهارات احمد علیرضابیگی گفت: در این جلسه ایشان تصریح کرد که نگفته است تحویل ادعایی خودروها برای پس گرفتن امضای استیضاح بوده است.

غضنفرآبادی اضافه کرد: همچنین آقای علیرضابیگی مستندی برای اثبات ادعای خود به این هیئت ارائه نکرد و در مقابل مطالبه اعضای هیئت، تنها لیستی را ارائه کرد که اولا فاقد اسامی 75 نماینده بود، ثانیا ارتباطی بین ادعای مطرح شده و استیضاح وجود نداشت و ثالثا فاقد ارزش حقوقی بود.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان افزود: بر این اساس ادعای ایشان مبنی بر پس گرفتن امضای استیضاح وزیر صمت توسط 75نماینده در قبال گرفتن خودرو کذب تشخیص داده شد و موضوع اظهارات کذب ایشان در دستگاه های قضایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

غضنفرآبادی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین تاکید می شود از این پس نیز این هیئت در صورتی که مستنداتی مبنی بر تخلف نماینده ای به هیئت برسد، حتما مورد بررسی قرار خواهد داد و با متخلف احتمالی مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

گفتنی است علیرضابیگی نماینده مجلس در نامه ای به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره موضوع تحویل خودروهای شاسی بلند به برخی نمایندگان توضیحاتی را منتشر کرد.

به پیوست این نامه لیستی ادعایی از نمایندگانی که برای دریافت خودرو معرفی شدند منتشر شده است و این لیست همچنین به دادستانی و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

توضیحات نماینده مجلس درباره واگذاری خودرو به برخی از نمایندگان در دادستانی‌کل کشور اخذ شد

همچنین معاون دادستان‌کل کشور در امور حقوق عامه در راستای وظایف ذاتی دستگاه قضائی، احمد علیرضابیگی؛ نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی را فراخواند و مستندات مورد ادعا را مورد مطالبه قرار داد.

راجع به ادعای مطروحه از سوی یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر واگذاری تعدادی خودرو به برخی از نمایندگان توسط وزارت صمت به‌منظور انصراف از پیگیری استیضاح وزیر، معاون دادستان‌کل کشور در امور حقوق عامه در راستای وظایف ذاتی دستگاه قضائی با ورود به موضوع، آقای احمد علیرضابیگی؛ نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی را فراخوانده ضمن اخذ توضیحات نامبرده، مستندات مورد ادعا را مورد مطالبه قرار داد.

با عنایت به اهمیت مسئله و ضرورت بررسی ابعاد مختلف آن و ارزیابی سوابق مرتبط، موضوع با قید فوریت در دست رسیدگی قرار می‌گیرد و نتایج حاصله به‌منظور روشن کردن افکار عمومی در اولین فرصت به استحضار مردم شریف خواهد رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۶۷
این لیستی که پخش شده پس برای چی ماشین دریافت کردند؟ دیگنیتی و فیدلیتی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
این لیستی که میگی رو آقای علیرضابیگی انتشار داده؟ یا مجلس اعلام کرده؟
یا آنهایی که پوست موز زیر پای آقای علیرضابیگی گذاشتند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
هنوز چند روز قبل برای اینکه هر ایرانی یک تخلف اقتصادی یا رشوه را خبر دهد جایزه تعیین کردید مردم بالاخره چکار کنند
پروردگارا، به لطف و خشم خود ایران را از دروغ و دروغگو و ریا و ریاکار پاک گردان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
الهی آمین
حالا 75 تا نه 70 تا
فاقد ارزش حقوقی بود یعنی چی؟ یعنی بره برگه را برابر اصلش کنه؟! این مزخرفات چیه، ربط به استیضاح هم داشته یا نداشته مهم نیست، بالاخره نمایندگان خودرو گرفتند یا نگرفتند؟! بله یا خیر
ماستمالی وختم به خیر شد
صلوات
وقتی غضنفر میگه کذبه یعنی کذبه دیگه.
شاید نباشه شاید هم باشه خدااعلم
اما اگر هم باشه دو طرف آنقدر زرنگ تشریف دارند که همه رو بپیچونن!!
آخه چرا یک نماینده باید خودش و نمایندگان دیگر را زیر سوال ببرد و بعد تکذیب کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
ساده لوحی یک نماینده و پوست موز زیر پای ایشان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
ساده لوحی از ماست اگر باور کنیم تکذیبیه درسته
اینکه اصلا احضار لازم نبود، مشخص بود که نتیجه اش چیست، ولی خوب بود دادستانی هیئت رئیسه مجلس را هم احضار میکرد و از آنها میخواست به چه دلیل پس از آنکه نمایندگان درخواست خود را با تعداد امضای لازم جهت استیضاح یک وزیر به هیئت رئیسه تقدیم میکنند،هیئت تا چند روز اعلام وصول نمیکند و در این مدت با لابی گری تعداد امضاها از حد نصاب می‌افتد، دادستانی محترم ببیند که چه میشود که امضا کنندگان استیضاح پشیمان میشوند و چگونه.
مافیا داخلی و خارجی با همه قدرت میخان وزیر که تولید خودرو را 50 درصد افزایش داده و داخلی سازی صدرصد بیشتر شد درست کیفیت کمی اومد پایین که اونم بعد دو سه سال رفع میشه همه قدرت نمیخان اجازه بدن ایران خودرو ساز بشه ما همیشه باید به غربیا وابسته باشیم
پاسخ ها
بچه محل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
مردم از خنده، مافیا اومدن یواشکی 75 خودرو لوکس گذاشتن توی پارکینگ مجلس و بعد نماینده ها را هیپنوتیزم کردن که بنامشون بشه و بعد شایعه درست کردن که وزیر انقلابی و عالی را که گند زده به صنعت ضایع کنند...
بابا درست تیتر بزن اسم 147 نفرشون رو سایت ها است
ملت انتظاری جز این جواب رو نداشتن ولی کسی باور نمیکنه
چطور یکشبه رای ها برگشت؟
اینو نگید چی بگید؟
بله کاملا مشخص هست که قضیه چی بوده!!!!!
چه شیر تو شیریه ، البته اون هم موجود مفیدی است .
مهم اینه که ۷۵ نماینده ۷۵ خودروی شاسی بلند گرفتند حالا در ارتباط با استیضاح بوده یا نبودنش مهم نیست چرا می‌خواهید مردم رو گول بزنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
خودروی شاسی بلند نوک قله امکانات مختلفی است که می گیرند و نمایان شده.پس فکر می کنید برای چی خودشان را به آب و آتش می زنند و میلیاردها هزینه می کنند تا به بهارستان راه یابند؟
سخنگوی نظارت بر نمایندگان باید بازداشت بشه که این نماینده شجاع را تهدید کرده. خودرو ها به اون ۷۵ نماینده تحویل داده شده و مستنداتش را ارائه داده . حالا شما می‌گوید این خودرو ها ربطی به استیضاح نداره. واقعا خجالت بکشید از مردم
حالا یک جایزه هم به او بدید.
دوستان من خیلی سیاسی نیستم ولی یاد ندارم در سطح وزیر و نماینده مجلس و بالاتر تا بحال فساد مالی تایید شده باشه فقط تکذیب شنیدم
واقعا شاید بوده من اطلاع ندارم اگر بوده یک نفر به من بگه
چون خیلی برام سواله که چرا همه جا صحبتش میشه ولی هرگز چیزی تایید نشده یا پروپاگاندای تخریب سران خیلی قوی هست که ما اخبار کذب زیاد میشنویم و حتی یک مورد هم نشده شیطان یکی از مسئولان رو جول بزنه یا اینکه واقعا بنا براین نیست که اگرم هست رسانه ای بشه . در هر صورت من منتظرم دوستان که اطلاعاتشون بیشتر هست منو راهنمایی کنند اگر اشتباه میکنم
همان قدر که به سیلی زدن و دروغ های عنابستانی رسیدگی شد به این مورد هم رسیدگی خواهد شد
مثل اینکه اصل قضیه یعنی 75 دستگاه خودروی شاسی بلند فراموش شده ...
بالاخره این 75 نماینده محترم مجلس خودروهای شاسی بلند مطروحه را از شرکت های خودروسازی داخلی دریافت کرده اند یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هر چند که حتماً پول خودروها را از چندر غاز حقوق نمایندگی پرداخت کرداند . اگر هم نه ، در صورت داشتن بدهی به خودروسازان ، شماره حساب بانکی خود را اعلام تا موکلان آنان با کمک های مردمی بدهی شان را تسویه کنند ...

حالا بخاطر پا پس کشیدن از استیضاح بوده یا خیر ، بماند سر جای خودش ...
همین نتیجه را انتظار داشتیم! تکذیب رشوه و متهم کردن برملا کننده فساد! همیشه همینطور بوده و همینطور هم خواهد ماند.
خخخخ. ما هم گوشامون دراز!!!
بازگشت او پایان خیلی هاست.
درود بر نماینده احمدی نژادی
حالا این بار ممکن است بدلیل تعجیل نماینده در افشای خبر قضییه را ماست مالی کرده باشند اما اگر قانون از کجا آورده ای را از ابتدای شروع هر مجلس اجرایی میکردند آنگاه مشخص می شد که هر کس چه کارهایی انجام داده است !
همین فشارهایی که امروز بصورت همزمان و هماهنگ و فشرده به جناب بیگی وارد میکنند
بیشتر سک ها را به یقین نزدیک کرده و میکند که دادن رشوه ۷۵ دستگاه شاسی بلند از طرف وزیر صمت به نمایندگان صحت داشته است
بنده خدا را تحت فشار. گذاشتن. این نوع تکذیب نشون میده حتما دادن خودرو به نمایندگان صحت داره
دنا پلاس ها هم شایعه بود؟ شما مدیون اون شرکت شدید .به نوعی موکل آنها هستید.
کاری می کنند که دیگر کسی جرات افشای تخلفات و رشوه گیری نمایندگان و دیگر مسئولین را نداشته باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
مثل سیسمونی گیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
نتیجه پرونده سیسمونی گیت
افشاکننده دستگیر و زندانی شد .
با مردم چنین نکنید
واقعا انتظار داشتین نتیجه جلسه غیر این میشد؟
تابی در مورد هرمطلبی اگر ازانتشارکامنت میترسی محل کامنت رو حذف کن. ملت چندساعت میشینن کامنت میذارن بعد متوجه میشن درمورد این مسئله نباید حرفی زده شود.خب شما که میدونستی این یارو وزیرصنعت وتجارت ومعدن وچند چیز دیگر انقدرگردن کلفته که نمیشه راجع بهش کامنت گذاری کرد این قسمت کامنت رو حذف میکردین.
چه زود بررسی شد
البته گرفتن ۷۵ خودرو شاسی بلند توسط وکلای پاک دست و ساده زیست هم تکذیب نشده و فقط گرفتن این خودرو ها را برای پس گرفتن استیضاح وزیر اثبات نشده... تو خو د بخوان حدیث این مجمل...
لیست را که داده. دیگه تمومه
نظریات رو کلا سانسور کردید؟؟؟
تشخیص داده شد! یعنی کذب نبود بلکه انطور تشخیص داده شد
کاملا قابل پیشبینی بود ... یک نمونه بیارید که در این ماجراها بجز افشا کننده فرد دیگری مواخذه شود؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
دقیقا
اگر مستندات می خواهید برید اسناد فروش کارخانه را چک کنید و جریان پول در حساب نمایندگان متهم و نزدیکانشان. انتظار دارید افشاکننده برود اسناد خودرو ها را به نام نمایندگان بیاورد تحویل دهد؟؟!
تکذیبی که از قبل پیش بینی می شد.
درست می فرمایید که ایشان نتوانسته لیست ۷۵ نفر نماینده را ارائه بدهد چون گفته بودند ۷۵ "نماینده و کارمند"! کار خوبی هم می کنید که در هیات نظارت با ایشان برخورد می کنید چون اگر نمایندگی مجلس جنبه های رانتی، باج خواهی و درآمدی خود را از دست بدهد کسی از دوستان برای رضای خدا در اسفند کاندیدا نخواهد شد.
چه کذبی که لیستش هم اومد بیرون
البته همه میدانیم که حرف آقای بیگی صحت دارد اما آقایان آنقدر تجربه و مهارت دارند که ردپایی نماند
حتما ادعا کذب بوده
پس نتیجه میگیریم نمایندگان خدوم شاسی بلند رو گرفتند اما ارتباطی با انصراف از استیضاح نداشته است!!!
اظهارات علیرضابیگی کذب تشخیص داده شد و در دستگاه قضایی رسیدگی خواهد شد/

نتیجه ای غیر از این میشد ، جای بسی تعجب داشت .!؟!؟!؟
لگد به ته مانده اعتماد عمومی زده شد .
صبح بخیر سخنگو!علیرضا بیگی هم اسم خودروهای شاسی بلند دریافتی را گفته و هم اسامی نمایندگان.با لباس پیامبر نباید دروغ گفت!!!
کذب محض؟؟؟؟
بعد از سیسمونی گیت، حالا شاسی گیت!

مجلس انقلابی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
شاسی بلند گیت!
چه انتظاری داشتید. بگویند آری ما خودروی شاسی بلند گرفتیم؟
تابی جون مطمئنی تعداد کامنتها همین 50-60 تا بود یا کامنتهاهم مثل خودروها آب رفتند؟
همین چند هفته پیش بود که طرح حمایت از سوت زنان( افشاء کنندگان فساد) در مجلس تصویب شد. طبق این مصوبه این افراد ضمن تشویق نقدی، مورد حمایت قانونی قوه قضاییه هم قرار میگرند. جالب اینکه هنوز مهر و امضای این قانون خشک نشده، خود مجلس بنا دارد بر خلاف مصوبه خود عمل نماید!!!!
نقی هم باور کرده.شما راست میگی
سرانجام قانون حمایت از سوت زنان چی شد؟
تورو خدا سخنگو را باش
بله. اینکه نماینده با چه نیتی خودرو گرفته رو در سند ننوشته اند. البته عجیب است، چون هرجای دنیا رشوه داده شود (عمل غیرقانونی)، شخص دلیل مشخص دریافت رشوه را سند کرده و تحویل می دهد!. همه تخلف ها کذب است. مردم هم قدرت تحلیل کافی ندارند!
خبر فوری
ملت غیور وانقلابی ایران
موضوع 75دستگاه خودرو به نمایندگان انقلابی ومومن مشخص شد
شرکت خودروساز بدلیل نداشتن جای پارکینگ از پارکینک مجلس استفاده کرده والا این دروغ بزرگ به این نمایندگان متخب ملت نمی چسبد
طبق معمول ماست مالي شد!
از اول هم معلوم بود کذب تشخیص داده می شود و غیر از این هم بود باید شک می کردی.!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی