بازدید 4820
۹

شهریه دلاری در کدام مدارس دریافت می‌شود؟

دانش‌آموزانی که بین ایران و سایر کشورها تردد می‌کنند یا بخشی از دوران تحصیل خود را در خارج کشور حضور داشتند در مدارس بین‌الملل تحصیل می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۷۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷ 29 April 2023

به گزارش تابناک، رئیس سازمان مدارس غیردولتی درباره دریافت شهریه دلاری و گزارش روزنامه سازندگی در این باره توضیحاتی ارائه کرد.
 
احمد محمودزاده؛ رئیس سازمان مدارس غیردولتی در گفت‌وگو با تسنیم درباره دریافت شهریه دلاری در مدارس غیردولتی اظهار کرد: مدارس بین‌الملل نوعی از مدارس غیردولتی هستند که در داخل و خارج از کشور فعالیت می‌کنند، بخشی از مدارس بین‌الملل با مجوز آموزش و پرورش در خارج از کشور فعالیت می‌کنند و طبیعی است که شهریه آنها متناسب با واحد پول آن کشور باشد.
 
وی افزود: بخشی از مدارس بین‌الملل داخل کشور فعالیت می‌کنند و در سال‌های گذشته نامه‌ای از سوی وزارت آموزش و پرورش با امضای معاون وزیر وقت ابلاغ شد که براساس آن به مدارس بین‌الملل داخل کشور اجازه می‌داد شهریه بخشی از خدمات خود را به‌صورت دلار دریافت کنند.
 
رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: در دولت سیزدهم به همه مدارس غیردولتی و بین‌الملل اعلام شد، دریافت شهریه به‌صورت ریالی باشد و اگر برای ارائه بخشی از خدمات ناگزیر به همکاری با سایر کشورها هستند باز هم شهریه به‌صورت ریالی دریافت شود و خود مؤسس باید تبدیل آن را انجام دهد.
 
محمودزاده ادامه داد: نامه قبلی وزارت آموزش و پرورش برای دریافت شهریه دلاری منتفی است و اکنون دریافت شهریه به‌صورت دلار تخلف است و این را به مدارس اعلام کردیم.
 
وی درباره دانش‌آموزان حاضر در مدارس بین‌الملل عنوان کرد: دانش‌آموزانی که بین ایران و سایر کشورها تردد می‌کنند یا بخشی از دوران تحصیل خود را در خارج کشور حضور داشتند در مدارس بین‌الملل تحصیل می‌کنند.
 
محمودزاده تأکید کرد: هم‌اکنون در هیچ یک از مدارس غیردولتی عادی دریافت شهریه به‌صورت دلاری نداریم و هیچ مدرسه غیردولتی اجازه چنین کاری را چه در سال‌های گذشته و چه اکنون ندارد.
 
همچنین مهدی اسماعیلی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تهیه طرح ساماندهی مدارس غیردولتی با هدف نظارت بر میزان شهریه، حقوق معلمان و رتبه‌بندی این مدارس خبر داد و گفت: این طرح در کمیسیون آموزش تصویب شده و در انتظار بررسی در صحن علنی مجلس است.شهریه بعضی از مدارس غیر دولتی از مرز پنجاه هزار دلار رد شد و دولت برای کنترل قیمت شهریه ‌ها قبل از بازگشایی مدارس تلاش می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
از آموزش رایگان رسیدیم به شهریه ارزی
واقعا جالبه دولت بدنبال حذف دلار از معاملات است پشت سر دولت مدارس دلاری
اجاره دلاری و ....
دولت بی کفایت
بیا دم از مستضعف بزن بخدا اینجا بهشته برای بعضیها
بنظر من دولت یه مدتی تعطیل بشه اعضای دولت برن خوب در مورد کارهاشون فکر کنن بعد بیان که شاید اینقدر سوتی ندن.
گریه داره
دیروز سری به مشاورین املاک در شهر خودمان زدم . سپرده های رهن خانه هم دلاری شده . یک مورد آپارتمان 60 متری بدون پارکینگ با 8500 دلار ودیعه و ماهانه 200 دلار اجاره وجود داشت . قطار پیشرفت آقای رئیسی با سرعت به کوه برخورد کرده .
شهریه دلاری واجاره دلاری وگوشت ومرغ دلارب معنی خاصی نداردپهن کاوی هم دلاری شده دوبرابرقیمت سال قبل مزدعمله افغانی وایرانی همگی دلاری شده منظورازدلاری آنستکه همراه باافزایش قیمتها چون ارزش دلارثابت است ولی پول ما روزبروزکم ارزشترمیشودوبهای هرچیزی بهمان نسبت کم ارزشترشدن پول ما دربرابردلار قیمتها ترقی میکند درهرحال هرچیزی بااین روندگران میشودوهیچکس بدادکسی نمیرسدتاروزی که مرگ براثرگرسنگی وفقرغذائی امری عادی شود
جمع کنید این خیانت ها را.
عراق اشغال شده، سوریه جنگزده و افغانستان بدون زیرساختار هیچکدام تورمی را که ما داریم را ندارند ، چرا؟
یکی دلیل را تحریم ها اعلام میکند، دیگر مدعی صادرات عمده نفت و پتروشیمی و بی اثری تحریم ها
یکی چاپ پول بی پشتوانه را عامل میداند و دیگر اصل موضوع را رد میکند
یکی دزدی و اختلاس را عامل میداند و دیگر میزان آنرا اندک
و…..
چیزی که مردم میبینند کوچک شدن سفره خالیشان هست و بزرگ تر شدن سفر کسانیکه مردم را به مقاومت و سکوت دعوت میکنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست