بازدید 3233

پارس‌جم و استقلال؛ فرصت فراموش کردن دربی

کد خبر: ۱۱۷۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴ 29 April 2023

مرحله یک چهارم نهایی فوتبال جام حذفی کشور امروز (شنبه) آغاز می‌شود که در مهمترین بازی تیم استقلال میهمان پارس جنوبی جم خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ شاگردان ریکاردو ساپینتو که با شکست مقابل پرسپولیس در دربی همه چیز را به یکباره برای رسیدن به قهرمانی از دست دادند به هیچ عنوان دوست ندارند در جام حذفی هم غافلگیر شوند. استقلال با وجود اینکه هنوز در لیگ برتر شانس قهرمانی دارد، اما ابتکار عمل در دستان خودش نیست، به همین دلیل جام حذفی بهترین فرصت برای شاگردان ساپینتوست که حداقل یک جام را در فصل جاری از آن خود کنند. آنها برای اینکه با روحیه‌ای مضاعف رقابت‌های لیگ را دنبال کنند، هدفی جز شکست پارس جنوبی ندارند.

روی کاغذ، استقلال بازی راحت‌تری در پیش دارد، اما جام حذفی است و جام شگفتی‌ها و آبی‌پوشان نمی‌خواهند شوک دیگری را متحمل شوند. استقلال برای این بازی کوین یامگا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، بازیکنی که در فصل جاری از بهترین‌های تیمش بوده است.

پارس جنوبی هم که پس از سقوط به لیگ دسته اول نتوانسته است به لیگ برتر بازگردد، امسال در جایگاه نهم جدول لیگ آزادگان ایستاده است و شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد. روی نیمکت این تیم امید روانخواه می‌نشیند که سابقه بازی در استقلال را دارد و شاید شناخت او بتواند به تیم جمی کمک کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار