بازدید 3021
۳

آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور

مرکز مدیریت راه های کشور همزمان با پایان تعطیلات عید سعید فطر اعلام کرد: هم اکنون ترافیک‌ جاده‌های شمالی در مسیر شمال به جنوب همچنان سنگین است.
کد خبر: ۱۱۷۲۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳ 24 April 2023


به گزارش تابناک به نقل از مدیریت راه های کشور، در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۴۶۰ ترددشمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۳۱.۹ درصد افزایش ثبت شده است.

سهم وسایل نقلیه سنگین ۸.۳ درصد اوج تردد بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعت ۴ تا ۵ انجام شده است که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعت مناسب‌تری را انتخاب کنند.

آخرین وضعیت محورهای شمالی نیز از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های سیاه بیشه، پیچ سرهنگ و نساء خبر می‌دهد.

هم اکنون ترافیک در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های محمدآباد، بایجان، وانا، شاهاندشت و آب اسک نیز سنگین است.

ترافیک سنگینی نیز در آزادراه رشت – قزوین حدفاصل دولت آباد تا رودبار گزارش شده است. ترافیک در آزادراه پردیس – تهران محدوده جاجرود نیز سنگین است و فقط تردد در محور فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال (رفت و برگشت) روان است.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های کشور از وضعیت ترافیکی سایر محورها هم اکنون ترافیک سنگینی در آزادراه قزوین – کرج - تهران محدوده هشتگرد و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و آزادراه ساوه – تهران محدوده عوارضی اول گزارش شده است. ترافیک در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع نیز سنگین است.


منبع: مهر

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بیشتر معضل ترافیک مربوط به مرزن آباداست ،میدان مرزن آباد گنجایش خودروهای زیاد را ندارد ومتاسفانه مشکل ترافیک منطقه است مسِئولین باید بفکر کمربندی یا پل رو گذر ازبخش مرزن آباد باشند تا مسافریت راحت بتوانند عبور کنند.
عامل ترافیک در مرزن اباد است
میدان مرزن آباد منطقه ترافیک خیزه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست