بازدید 1973

خرید سکه‌های طلا با فروش اموال سرقتی

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مردی سابقه دار که که از فروشگاه های محله مرزداران سرقت می کرد، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۱۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸ 18 April 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: بیستم دوم فروردین ماه امسال با یک فقره وقوع سرقت از فروشگاهی در مجتمع تجاری در محدوده مرزداران تهران، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی زبده از مأموران کلانتری ۱۳۹ پلیس پیشگیری تهران قرار گرفت و با توجه به اهمیت موضوع، عوامل این یگان وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت متهم به عنوان مشتری وارد واحد صنفی شده است و پس از جلب اعتماد فروشنده وجوه نقد داخل دخل مغازه را کش روی و سرقت اموال کرده است.

وی افزود: با تحقیقات محلی محدوده جغرافیای جرم و استفاده از بانک اطلاعاتی متهم که از مجرمان سابقه دار و مردی حدوداً ۳۱ ساله بود شناسایی شد که در ادامه نیز مخفیگاه وی در محدوده غری تهران شناسایی شد.

سرهنگ گودرزی عنوان کرد: تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی، روز گذشته راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند که در بررسی‌های اولیه از این مکان تعدادی ۱۲ عدد سکه بهار آزادی و حدود ۸۰ میلیون تومان پول نقد مسروقه از مخفیگاه متهم کشف و متهم اظهار داشت با سرقت وجوه نقدی فروشگاه اقدام به تهیه سکه‌های طلا کرده است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم پس از انتقال به کلانتری مرزداران در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی و ۵ فقره سرقت مشابه اعتراف و انگیزه خود را تأمین نیازهای مالی، عنوان کرد.

به گفته این مقام انتظامی تاکنون یک مال باخته به کلانتری مراجعه و با شناسایی متهم شکایت خود را ثبت کرده، متهم نیز پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی اعزام شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست