بازدید 3467
۲

رکوردی دیگر برای پارس فولاد سبزوار

کسب رکورد جدید تولید روزانه 2856 تن آهن اسفنجی با میانگین ریت تولید 119 تن بر ساعت ( 14.4 درصد بالاتر از ظرفیت اسمی طراحی) در فروردین 1402 در تاریخ 1402/01/25 و ارتقاء رکورد تولید روزانه برای دومین بار به میزان 31 تن نسبت به رکورد قبلی .
کد خبر: ۱۱۷۱۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵ 16 April 2023

رکوردی دیگر برای پارس فولاد سبزوار

کسب رکورد جدید تولید روزانه 2856 تن آهن اسفنجی با میانگین ریت تولید 119 تن بر ساعت ( 14.4 درصد بالاتر از ظرفیت اسمی طراحی) در فروردین 1402 در تاریخ 1402/01/25 و ارتقاء رکورد تولید روزانه برای دومین بار به میزان 31 تن نسبت به رکورد قبلی با تکیه بر تلاش، دانش و تجربه جوانان بومی شاغل در شرکت پارس فولاد سبزوار، در سایه مدیریت دقیق و کارآمد سبب شیرینی کاممان گردید. بی شک استمرار تولید در ریت های بالاتر از ریت نامی کارخانه و شکستن رکوردهای پی در پی بدون همکاری و همدلی و تلاش شبانه روزی همه کارکنان مجموعه پارس فولاد سبزوار بالاخص همکاران پر تلاش واحد بهره برداری میسر نمیشد. بدین وسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را از تمام پرسنل خدوم واحد بهره برداری ابراز نموده و کسب این موفقیت را به مدیرعامل محترم و سایر همکارانمان در مجموعه پارس فولاد سبزوار و تمامی مدیران و پرسنل مجموعه سرمایه گذاری پارسیان تبریک عرض می نماییم.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
البته این کارخانه در منطقه کشاورزی واقع شده و متاسفانه 6 چاه آب عمیق داره که با توجه به واقع شدن در منطقه گودال آب کشاورزی رو بشدت مطرف میکنه.
این کارخانه هیچ سنخیتی با منطقه نداره، نه مواد اولیه در منطقه هست و نه محصول در منطقه مورد استفاده هست، نه دسترسی به آبهای آزاد داره، فقط بخاطر رانت بانکی(بانک پارسیان) و مناطق محروم.
سود اصلی رو سرمایه دارها میبرند
چه فایده.پاداش رکورد رو که به پرسنل نمی‌دن متاسفانه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست