بازدید 82721

۹۳۰ هزار متقاضی خودروی داخلی با قیمت‌های جدید تعیین تکلیف شدند/ ۹۳ هزار میلیارد تومان پول پارک شده در بانک‌ها آزاد می‌شود

سخنگوی وزارت صمت خبر داد: از فردا ۱۰۰ میلیون تومان که متقاضیان برای نام نویسی در حساب خود (به نام سازمان حمایت) مسدود کرده اند، با حفظ نوبت تحویل خودرو آزاد می‌شود و انتظار می‌رود، بانک‌ها همکاری لازم را در این رابطه داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۷۱۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵ 15 April 2023

به گزارش تابناک اقتصادی؛ هفته‌های پایانی سال گذشته، سخنگوی وزارت صمت با اشاره به اینکه طرح یکپارچه عرضه خودرو از بیستم اسفندماه آغاز می‌شود، گفته بود: در گام نخست، متقاضیان خرید خودروی داخلی از بیستم اسفند تا سه شنبه ۲۳ اسفند فرصت دارند، حساب شخصی وکالتی به نام سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان در آن مسدود کنند. همچنین متقاضیان نباید پلاک فعال به نام خود داشته و طی ۴۸ ماه گذشته از ایران خودرو و سایپا خودرو نخریده باشند.

قالیباف هدف از این طرح را عرضه گسترده و شفاف خودرو‌های داخلی با توجه به کسب موفقیت افزایش بیش از ۳۰ درصدی تولید خودرو در سال جاری و تثبیت جریان تولید و برنامه ریزی دقیق‌تر برای تولید خودرو در سال ۱۴۰۲ ذکر کرد و اظهار داشت: این طرح بر اساس الگوبرداری از نحوه فروش بسیاری از خودروسازان جهانی و به منظور شفاف سازی عرضه خودروسازان انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، امروز امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت گفت‌وگویی در خصوص تعیین تکلیف حدود ۹۳۰ هزار متقاضی خرید خودرو‌های داخلی در طرح یکپارچه عرضه خودرو اظهار داشت: نوبت دهی متقاضیان خرید خودرو از شرکت‌های سایپا، مدیران خودرو، فردا و ایلیا انجام شده است و تمامی این متقاضیان حداکثر تا سه ماه خودروی خود را دریافت خواهند کرد.

سخنگوی وزارت صمت افزود: متقاضیان خودرو‌های شرکت‌های کرمان موتور و مکث موتور نیز حداکثر در مدت شش ماه می‌توانند خودروی خود را تحویل بگیرند.

وی با اشاره به اینکه نوبت دهی متقاضیان خودرو از شرکت‌های ایران خودرو، بهمن خودرو و آرین خودرو نیز انجام گرفته است، گفت: در مورد این سه شرکت باید برنامه تولید با لیست متقاضیان تطبیق داده شود که این کار در حال انجام است و حداکثر تا آخر این هفته مشتریان این شرکت‌ها می‌توانند با مراجعه به حساب کاربری خود و انتخاب گزینه "جزئیات سفارش" از زمان تحویل خودروی خود مطلع شوند.

مشاور وزیر صمت همچنین اعلام کرد: نوبت دوم نام نوسی خودرو در قالب طرح یکپارچه تخصیص خودرو به جای آخر بهار ـ که پیشتر اعلام شده بود ـ در نیمه اردیبهشت انجام خواهد شد، اما کسانی که در نوبت اول این طرح ثبت نام کردند، تنها در صورتی می‌توانند در مرحله دوم خودرو ثبت نام کنند که ابتدا از طرح اول انصراف دهند.

قالیباف تاکید کرد: از فردا ۱۰۰ میلیون تومان که متقاضیان جهت ثبت نام در حساب خود (به نام سازمان حمایت) مسدود کرده اند با حفظ نوبت تحویل خودرو آزاد می‌شود و انتظار می‌رود بانک‌ها همکاری لازم را در این رابطه داشته باشند.

سخنگوی وزارت صمت گفت: حذف قرعه کشی از طریق رشد ۳۹ درصدی تولید خودرو در مدت یک سال موفقیت بزرگی برای دولت است و امیدوارم با استمرار رشد تولید و واردات خودرو تا آخر سال، تقاضای سرمایه گذاری برای خودرو کاملا حذف شود. قالیباف گفت: این هفته خبر‌های خوبی در صنعت خودرو خواهیم داشت.

بانک‌ها دوباره در مسیر آزادسازی پول بلوکه شده سنگ اندازی می‌کنند؟

تاکید سخنگوی وزارت صمت بر آزادسازی مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان پول متقاضی در حساب‌های بانکی از فردا در شرایطی است که در روز‌های گذشته، عدم همراهی برخی از بانک‌ها در آزادسازی پول متقاضیان خودرو‌های وارداتی به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان، حواشی بسیاری ایجاد کرده بود؛ تا جایی که سید مهدی نیازی، قائم مقام وزیر در امور بازرگانی وزارت صمت، با ارسال نامه‌ای به بانک مرکزی، خواستار رفع مسدودی حساب وکالتی سازمان حمایت در صورت درخواست متقاضیان شد.

در این نامه تأکید شده بود: همان گونه که مستحضرید، فرایند ثبت نام خودرو‌های وارداتی و تولید داخل مقرر شد، متقاضیان حساب وکالتی به نام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان افتتاح کرده و مطابق تصمیمات متخذه در مواردی که به هر دلیلی متقاضیان از ادامه فرآیند خرید خودرو‌های وارداتی و یا طرح فروش خودرو‌های داخلی از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو منصرف شوند کلیه بانک‌های عامل نسبت به رفع مسدودی حساب این افراد اقدام نمایند.

این موضوع طی نامه‌های مختلفی به کلیه بانک‌ها ابلاغ و به دنبال آن نیز به معاون نظارت بانک مرکزی اعلام شده است، در حالی که متاسفانه علیرغم مکاتبات مذکور و تاکید صورت‌گرفته مبنی بر ضرورت رعایت حقوق افراد و رفع مسدودی حساب اشخاص پس از اعلام انصراف و یا درخواست کتبی متقاضی، همچنان برخی بانک‌های عامل از آزادسازی حساب‌های مذکور امتناع ورزیده و بعضاً در توجیه این موضوع، عدم اقدام توسط بانک مرکزی را اعلام نمودند که این امر منجر به نارضایتی و وصول شکواییه‌های متعددی در این زمینه شده است؛ لذا خواهشمند است دستور فرمایید به منظور جلوگیری از سرگردانی هم وطنان و تسریع در انجام امور مرتبط، موضوع به نحو مقتضی به بانک‌های عامل ابلاغ شود و از نتیجه اقدام این وزارتخانه را مطلع نمایید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۷۷
اقا یعنی یکی ماشین کهنه ۱۷ سال پیش داره نمیتونه ثبت نام کنه؟یکی توضیح بده که این یعنی چی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
یه قانون مسخره مثل بقیه قوانین مسخره مملکت
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
سلام، میتونید ماشین رو بفروشید خودرو بهنامتون نباشه ثبت نام کنید، یا طرح ایقاط خودرو ثبت نام کنید.
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
پلاک فعال ماشین من مزدا وانت مدل ۶۳ یعنی مال ۳۹ سال پیشه و نمیتونم ثبت نام کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
خودشان قانون تصویب می کنند برای سهمیه خودرو های فرسوده از مدل 85 به پایین بعد خودشان هم این سهمیه رو حذف می کنند!!؟
چرا!؟ اگر می خواستند برای خودروهای فرسوده سهمیه اختصاص بدهند مجبور بودند حساب وکالتی رو کنسل کنند چون خود خودروی فرسوده خودش مبلغ ودیعه به حساب میآید اینا شب عید بیشتر نیازمند پول نقدی بودند این رو میشه از رفع مسدودیت حساب ها فهمید که بعد از یک ماه هنوز رفع مسدودیت نشده معلوم نیست پولا رو کجا خرج کردند که حالا جاشو پر کنند!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
سلام وقتی پلاک فعال به نام تونه نمیشه چه 17سال باشه چه 1روز فرقی نمیکنه
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
اون که هیچی ، خوش گذشتا هنوز قبلی ها کاملادمشخص نشده ، دوباره دارن ثبت نام میکنن
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
پلاکش بزن به اسم کسی بعد ثبتنام کن،پلاک فعال نباید به اسمت باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
یعنی هیچ مطلعی نیست جواب این سوال رو بده؟
جوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
هنوز از ماشینهای کهنه هیچ چی نگفتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
در عوض یک بچه 18 ساله که هیچ مسئولیتی ندارد و هنوز . خانواده ایی تشکیل نداده ثبت نام می کند. طرح مسخره
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
یعنی فساد یعنی بدبختی یعنی پایان این ح
رضا
| Canada |
۰۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
صرف نظر از مزخرف بودن قاعده پلاک فعال شما هم مشگل آی کیو دارید خوب خودرو را بکن به نام بچه ات
آقای وزارت صمت قبلان گفته بودی بعد اعلام نوبت دهی امکان تغییر خودرو فراهم می‌شود بخاطر گران شدن خودرو در کارخانه لطفاً این امکان را فراهم کنید تا خودرو قیمت پایین انتخاب کنیم بتونیم بگیریم
پول و گذفتن حقوقارو نصف و نیمه دادن الانم پس نمیدن... واقعا برای کسایی که ثبت نام کردن و بازم گول خوردن متاسفم... ولی از ماست که برماست
یه فکری به حال خودرو های فرسوده و با سن بالای ۱۰ سال بکنید ، وگرنه مصرف سوخت بالا و آلایندگی شون ضرر فراوانی میزند
1_930 هزار نفر موفق شدند شما فکر کن چند نفر بخاطر اشتباهات بانکی در وکالتی و اعلام به موقع و مشکلات سامانه در هنگام ثبت نام موفق نشده اند!!!!
2_این طرح بر اساس الگو برداری از خودروسازان جهانی!!!؟
میشه چندتا از این خودروسازان جهانی رو معرفی کنی که اول پول می گیرند بعد یک سال تحویل می دهند؟
3_طبق اعلام آمار ارقام خودتان 400 هزار دستگاه معوقات برای امسال دارید که اگر ماهی 100 هزار هم تولید شود 4 ماه طول می کشد بعد چطور سه ماهه می خواهید تحویل بدهید!!؟
4_با توجه به اینکه برنامه فروش با تحویل سه ماهه اسمش فروش فوریه نه پیش فروش کل مبلغ باید پرداخت می شد مثل سنوات گذشته چرا انجام نشد!؟ جلسه اعلام افزایش شورای رقابت هم قرار بود تا 20 اسفند به نتیجه برسد و اعلام شود منتظر شدید پول نقدی که لازم دارید برای پرداخت حقوق معلمین فراهم شود بعد!!؟ که الان با خیال راحت می گویند رفع مسدودیت کنید!!؟
5_مرحله بعدی از آخر فصل بهار به نیمه دوم اردیبهشت چرا؟ چون هرچی بدبخت بیچاره مردم عادی رو گذاشتند برای آخر سال مطمئن هستند انصراف خواهند داد!!
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
آقای سخنگوی صمت قبلا که خبر نگار بودی خیلی مردانه صحبت می کردی چه شد
صمت مردم را مسخره کردن سایپا و۳شرکت دیگر که شرکت کننده کمتر داشته پول آزاد می شود ولی ایران خودرو تا آخر هفته صبر کنن تو اردیبهشت هم همان شرکتها که مشتری ندان ثبت نام می کنن
آقا چرا ثبت نام خودروی خارجی رو پیگیری و نتیجه رو به اطلاع عموم نمی رسانید تا تشت رسوایی این نامسولین به زمین بیافت. آقایان با ندانم کاری قانون 1401 رو به 1402 حواله کرده و با بلوکه کردن پانصد میلیون ناقابل، نه پول مردم رو آزاد می کنند و نه از ماشین خبری هست. سی و دو هزار نفر رو با هزارتا ماشین چینی سرکار گذاشتن.
سلام زمان تحویل خورو برامون پیامک بیاد با تشکر
ایا ویرایش خودرو خواهد بود
ما پول گذاشتیم ماشین بگیریم ماشین که ندادند پولمونم بلوکه کردن که این خیانت در امانت است درحکومت اسلامی جای بسی تعجب است که اینگنونه رفتار زشتی انجام شود
جالب بود، سود حداقلی این مبلغ بلوکه شده حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان هست- نوش جون اونی که این طرح و برنامه را طراحی کرده بود!!
بنده به قسمت جزئیات حسابم مراجعه کردم نوشته رد درخواست بعلت عدم تطابق کد ملی با شماره موبایل. شماره موبایل رو چک کردم درست بوده . چکار کنم. تو رو خدا منو خط نزنید. با یه بدبختی پول جور کردم. الان یکماهه منتظرم .
سود روزانه این پول نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان میباشد .یعنی روزانه ۱۷۰ عدد سمند قیمت کارخانه. یا بعبارتی روزانه دو میلیون سکه تمام بهار.
من در تایید صحبت های هموطنان عزیز ماشین داریم اردی مدل 82رفتیم ایران خودرو مسئوثبت نام فتوکپی مدارک گرفت هفت ماهه مدارک دادیم سه مرحله ثبت نام کردیم امیدوارم طرح تخصیص یکپارچه اینبار به خودروهای فرسوده توجه کرده و وزارت صمت این طرح را نیز لحاظ کنند به جهت فرسودگی و الایندگی تا به وجود هوای پاک کمک شود
ااقای‌قالی‌باف‌وزیر‌صمت‌مای‌وانت‌‌پیکان‌قدیمی‌به‌نامم‌هست‌‌چرانباید‌‌مابتونیم‌ ‌ی ‌ماشین‌سواری‌ثبت‌نام‌کنیم‌لطفا‌‌شرایط‌درست‌کنید‌که‌خانواده‌هایی‌که‌ پلاک‌فعال‌وانت‌دارن‌بتونن‌ سواری‌ثبت‌نام‌کنن‌ممنون
لطفا مشخص کنید پیش پرداخت هر ماشینی چقدر هست اگر نتوانستیم انصراف بدیم .‌یا ماشین عوض کنیم.
دنا پلاس ثبت‌نام کردم وسیله نداریم خوار شدیم تو همین هفته اعلام کنین تا ما بقیه پول خودرو بریزیم حساب تا فکرمون راحت بشه به خاطر پلاک فعال تراکتور مجبور شدیم به اسم خانمم ثبت نام کردم
پاسخ ها
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
همون تراکتور را سوار شو بهتر از دنا پلاسیه که ایران خودرو تو
این طرح میخاد بده حتما همه آپشنهایی را هم که داره برداشته تا بیشتر سود کنه بیچاره مردم ساد‌‌‌‌‌‌ه لوحه این مملکت که دوست دارن سریع پول را بریزن به حساب خودروساز نامرد و بشینن تا یه روزی یه فرغون تحویل بگیرن
خواب ماشینهای زپرتیه
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
درود برهموطنان گلم
بایه حساب سرانگشتی ازاول سال خودروسازان تابه الانچندین هزار میلیارد پول مردم روگرفتن که قراره ارابه مرگ به اونها بدن یادادن!
شما ببینید بااین سرمایه ها میتونی چند تا کارخانه بنز وتویوتا از کشورهای بی دین به مملکت بیاری وچندین هزار شغل ایجادکنی ویک خودروساز قدر دردنیا باشی؟
حالا ما میخوایم وزیر صمت رواستیضاح کنیم!
آخه ایشون که به شماخدمت کرده با اینهمه نقدینگی که جمع آوری کرده!!!
برای مادران چی شایع کردند گواهینامه می خواهد شوهر گواهینامه دارد مادر خانه داری می‌کند بچه شیر میده نمیتونه گواهینامه بگیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
نه دیگه داداش.اگه به اسم خانمتون ثبت نام کنی باید گواهینامه داشته باشه
ماهم ماشین پراید مدل ۸۹ داریم غرازه یعنی نمیشه ثبت نام کنیم چون پلاک انتظامی داریم ؟ما تا حالاهیچ وقت ماشین از ایران خودرو وسایپا نگرفتیم این پراید هم از بازارآزاد خریدیم
چرا اینهای که به ایران خودور وکالت دادن وپول انهاهنوز است رسیدگی نمی کنید چرا هم اسمیهارونمی برید زیر نظر خودتان باتشکر........
چرا کسی اعتراض نمیکنه
چرا هیچ کارزاری برای اعتراض نیست ک بریم امضا کنیم
مگه قرار نبود قیمت ها نهایت ۲۹درصد افزایش بخوره چرا تا۴۲درصد هم افزایش پیدا کرده پس؟
یه قیمت الکی نوشتن ک مردم رو گمراه کنن چرا قیمت تمام شده رو اعلام نکردن ک مردم اگاه باشن .زدن ۲۰۷رو ۲۵۷میلیون ماهم خوشحال شدیم ک نهایت ۴۰تومن افزایش خورده بیشتر از ۴۰تومن نیست
الان رفتیم قیمت تمام شده رو نگاه کردیم نوشته ۲۹۷میلیون .راحت ۸۲میلیون رفته رو قیمت ها چه خبره مگه
قبل اعلام قیمت ۲۰۷تو بازار ۶۵۰تومن بود الان ۸۰۰تومن رو هم ردکرده
واقعا عجب مدیریتی دارن تر زدن تو مملکت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
بقول یک بنده خدا که مردم ایران خودشون انتخاب کردند اینجوری زندگی کنن
کاش اجازه میدادند خودروهای کارکرده هم وارد بشه تا کمی بازار آروم بگیره
با تشکر از وزیر صنعت بابت زحمات زیادی که کشیده انصافا
در کدام کشوری مثل ایران خودرو دست مشتری میدن؟یه نمونه لطفا بفرمایید کدام کشوری مثل اینجا خودرو جز سرمایه است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
دقیقا چه زحمتی کشیده: اینکه قیمت ماشین از زمان ورودش به دولت 3 برابر کرده تو بازار زحمت بوده
آقای قالیباف لطفا سخنگوی این ملت برای وزرات صمت و شورای نگهبان باشید که با این اوضاعی که درست کردن تکلیف خودروهای فرسوده که دیگه معاینه فنی بهش نمیدن و سوار شدنش هم خیلی خطرناکه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟
لطفا اعلام کنید برای تغییر مدل خودرو از یک شرکت دیگر خودرو سازی امکانش هست یا نه؟
با سلام داخل پروفایل من نوشتن عدم احراز دلیلش ننوشتن آخه من پلاک فعال ندارنم و چند سال که ثبت نام نداشتم دلیل چیه
چرا میگین 29درصد بعد میشه 42درصد چی فکر کردین راجب این مردم جلو دوربین میگین 29درصد توی لیست میزنید42درصد یعنی......
سلام. من یک فرد عادی هستم ولی توی ثبت‌نام خودروی تارا دستی برام آزاد بود و انتخابش کردم و هیییچ پیام خطایی هم نداد. میخواستم بدونم بهم میدنش یا نه ایراد میگیرن. توی جزئیات سفارش هم که میرم کماکان خودروی تارا دستی ثبت هست
شما گفتین پرشیا29د رصدگران شده ولی الان 42گران کردین تازه 16 درصدهم کشیدین رو قیمت پایه مردم مسخره کردین
خودروی فرسوده پس چی میشه؟؟؟؟؟؟
الان من طرح مادران می‌خوام شرکت کنم یک پراید مدل 83هم بناممه 100میلیونم باید بلوکه کنم الان امتیاز من نسبت به بقیه چیه چرا اسم در آورده قانون حمایت از خانواده همش تو همه الان 100تومنو از کجا بیارم ماشین ثبت نام کنم فعلا تو صف وامم ماشین زیر پامونم با سه تا بچه آیا میتونم بفروشم بی انصاف ها حداقل برای مادران 100تومن اولش رو بلوکه نکنید که ما هم بتونیم صاحب ماشین بشیم
من پلاک فعال دارم نمی تونم ثبت نام کنم ولی کسانی هستند که خودرو گرفتن وفروختن ودوباره دارن می گیرن این عدالته واقعا به هرکدملی کلا یکبار خودرو بدهید به کسانی که یک پلتک فعال دارند هم یکبار تحویل دهید این انصاف نیست
سلام. امتیاز مادران در این مرحله کجا ست‌.به همه که قراره بیفته؟
اینایی که دوستان میگن درست ولی من یه چیزی دیدم جالب تر بود
تو ثبت‌نام مادران خودرو ی وانت هست .یه زن که تازه بچه اش به دنیا اومده وانت میخواد چکار
چرا مثل آدم کار نمیکنید چرا مردم باید حتما ثبت‌نام کنند
چرا اونقدر خودرو وارد نمیکنید تا رقابت بره بالا و مردم حق انتخاب داشته باشند
چرا من 4ساله ثبت نام میکنم وهیچ خبری نیست .جواب ...چون یه طرحی دارید به نام مزایده خودروهای سالمی که عمدی خراب جزعی شدن تا با قیمت بازار آزاد بفروشید .
مردم را به حرام خواری دعوت نکنید چرا که خداوند متعال از شما انتقامی بزرگ خواهد گرفت با گران فروشی نان حرام را بر سر سفره ی آنها می آورید و مردم را به گمراهی می‌کشانید پس از خداوند متعال بترسید و توبه کنید تا شاید خداوند متعال شما را ببخشد
پس ما نتیجه میگیریم که خودرو های این سه شرکت که اعلام نتایج نکردن،،،،مثل ایران خودرو همه محصولات تو بازار گرون میشن چون عرضه قطره چکانی واسه اونا دارن چون درخواست برای اونا زیاد بوده،،،مثل اینا نبوده سریع اعلام کردن
من ی خانم معلولم که همسرم فوت کرده الان حدود ۳۰ بار ثبت نام کردم نیفتاد والان وکالتی نوشتم برا دخترم چون واقعا احتیاج به ماشین داریم تکلیف رو مشخص کنید تا ماهم وسیله دار بشیم بخدا آنقدر اذیت میشم وقتی تاکسی یا اسنب کنسل میکنه وقتی میبینه با ویلچر هستم واقعا بعضی وقتا از رفتن به فیزیو تراپی ودیالیز انصراف میدم این حق من نیست تو حکومت اسلامی یک فرد مریض آنقدر بی حمایتی بشه واولاد از دستش خسته بشه
۵۰۰ میلیون ثبت نامی خودروهای خارجی را هم آزاد کنید
سلام.دولت برای اینکه کمک بشود به کاهش قیمت خودرو و همچنین کاهش آلودگی هوا با خودرو سازان خارجی برای جایگزینی خودرو های فرسوده وارد مذاکره بشود و قبال تحویل نفت و محصولات دیگر خودرو های فرسوده را جایگزین کند چون خودرو سازان داخلی توان تامین تقاضای خریداران خودرو را ندارند لطفا رئیس محترم جمهور هرچه سریعتر فکری برای خودرو های فرسوده انجام دهد
آقا شما که تیتر میزنید پیگیر خودرو فرسوده باشید که چرا این طرح حذف شده علیرغم پیگیر بودن خود مسئولان درخصوص هوای پاک
آیااین قشر جزئ از این مملکت هستن ؟؟؟
آقای قالیباف لطفاً پلاک فعال ماشینهای باری رو حذف کنید تا ما بتونیم یه سواری ثبت نام کنیم
وقتی پستهارا خواندم درد خودم از یاد رفت. آهای خودرو ساز . آهای مدیر .اذیت نکنید قانون را منطقی وضع کنید ..ملت صبرش اندازه دارد ...دست بردارید .ای بانکهای مفتخور دست بردارید از خیانت در امانت ...مگه گناه کردیم به درگاه چه کسی که اینقدر ملت را مجازات میکنید.من نه پول دارم نه ماشین ثبت نام کردم اما برای افرادی که در گیر با خرید و ماشین اسقاطی دارن به عنوان یک هموطن شریک غمشان هستم
من در یکی از دانشگاه های عمان مشغول تدریس هستم. در یکی از کلاس هایم به دانشجویان گفتم که در یکی از کشورها، باید برای خرید خودرو در قرعه کشی شرکت کنید، کل کلاس از خنده ترکید.
پاسخ ها
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
خودمان این روش زندگی را انتخاب کردیم
من حاضرم قسم بخورم که پژو پارس یا محصولات ایران خودرو توی چند ماه بعد حداقل ده تا بیست درصد گرون میشن چون درخواست برای اونا زیاده ،،،عرضه با تقاضا همخوانی ندارد بهتون قول میدم شاید به قبر ابوالفضل قسم من یا خانواده ام هیچگونه ماشینی نداریم که فک نکنید که دارم بازار گرمی میکنم فقط حرف منو داشته باشید چند ماه دیگه
من وزده عدم احراز بعد نوشته لیست خرید خودرو سازان،من توی طرح های قبلی ایران خودرو مینوشتم وهمه چی اوکی لود الان تماس گرقتم با سایپا میگه شما شهریور ۹۷ ثبت نام کردید ولی ما شهریور ۹۸ ماشین و بهتون تحویل دادیم پس عدم احراز شدید.ی
ما و کسانی که در طرح پیش فروش خودروهای شرکت سایپا و ایرانخودرو شرکت کرده‌ایم از شورای رقابت و وزارت صنعت و معدن درخواست داریم تا مصوبه ۴۷۳ شورای رقابت موضوع پنجم را اجرایی کرده و مبلغی که در مرحله اول پرداخت شده است را شامل افزایش قیمت نکنند. و صرفا درصد افزایش قیمت به باقی مانده مبلغ خودرو در زمان ثبت نام تعلق بگیرد. بدیهی است مبلغ پرداختی در زمان ثبت نام ارزش خود را داشته و در صورت اجرا نشدن قانون مصرف کننده متضرر می‌شود ، البته که بسیاری از ثبت نام کنندگان و حواله داران بدون مشارکت و بدون سود انصرافی در این طرح ها شرکت کرده اند. فلذا درخواست داریم قوه قضاییه و سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و وزارت صنعت از مصرف کنندگان حمایت کرده و نیز قانون را اجرا کرده و حسن نیت خود را به مردم محترم ایران نشان دهند.
من برا ایران خودرو ثبت نام کردم یه ماهه پولم بلوکه شده الان که رفتم رو سایت نوشته شماره موبایل بنام خودتان نیست چرا همان اول ثبت نام که این شماره را دادیم اعلام نکردیم که اصلاحش کنیم حالا چی که کار از کار گذشته اعلام می‌کنیم دزدی تو روز روشن
تابناک جان بپرس هر ماشین هر کدام چن تا ثبت‌نامی داره. مثلا ۲۰۷ اتو. چن نفر ثبت کردن؟
سلام خسته نباشید خدمت مدیران گرامی بخداقسم مردم. خودشان مقصر هستند وقتی که ثبت‌نام می‌کنند شما همیشه موفق هستید در مورد قیمت بعس خداحافط
سلام خسته نباشید خدمت شما دوست گرامی خود مردم مقصر هستند بعس خداحافط
با این پولای که از مردم جمع کردن مردم خودشون میتونستن شرکت ایران خودرو بخرن
امسال ایران خودرو باید کلی تعهدات سال های قبل رو تحویل بده، 930 هزار نفر هم ثبت نام طرح یکپارچه بوده که به نظرم بیش از 70% اونا باز مشتری ایران خودرو بودن(بخاطر اختلاف زیاد قیمت بازار با کارخونه)، یعنی همینجوری کل تولیدات امسال و حتی اوایل سال آینده پیش فروش شدن، اونوقت اون کسانی که در طرح های اردیبهشت و یا ماههای بعد می خوان ثبت نام بکنن، کی به خودروهاشون میرسن؟!! پیدا کنید سیستم کلاه برداری دولتی را
همه مردم را بدبخت کردن یکی دنبال دلارهه یکی دنبال سکه است یکی دنبال خودرو که بتونه پولش و حفظ کنه زندگی را از مردم خودتون گرفتید
با سلام داخل پروفایل من نوشتن عدم احراز دلیلش ننوشتن آخه من پلاک فعال ندارنم و چند سال که ثبت نام نداشتم دلیل چیه
پلاک وانت گفتن جزش نیست چرا گذاشتن پول واریز کردیم
با این پول چه کارخونه هایی میشه خرید بعد ما وایسیم تو نوبت ماشین چقد ما بدبختیم فک کنین اینم حجابه سه سوت درستش میکردین
ما خودمان مقصریم قیمت رفت بالا بازار دلال....
خداوندا خودت به دادمان برس که خودرو گران نشود مردم عضو اعضای این خانواده (ملت) هستند به فرزندان خودتان کمک کنید
سلام تو سامانه نوشته عدم مطابقت شماره تماس با گد ملی
متاسفانه شماره قذیممرو تبلت دخترم بودی سر سوزن فکرنمیکردم ب نامم نباشه.. لطفا اطلاعرسانی کنید ک ویرایشقرار بدن.. حالا ماچ کار باید کنیم..
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی