بازدید 7881
۵

کاهش قیمت سکه

در معاملات امروز بازار ارز و طلا، سکه طرح قدیم با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی قیمت نسبت به دیروز، با قیمت ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و نیم سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت، به قیمت ۱۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.
کد خبر: ۱۱۷۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸ 13 April 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، امروز سکه امامی (طرح قدیم) در بازار با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به نرخ ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با قیمت ۵۰۰ هزار تومانی به قیمت ۳۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه امروز در بازار با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت، به قیمت ۱۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان نرخ گذاری شد، ربع سکه نیز بدون تغییر به نرخ ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

‌امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار بدون تغییر قیمت به قیمت ۲ میلیون و ۵۵۷ هزار تومان نرخ‌گذاری شد، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۱ میلیون و ۸۰ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) در بازار جهانی امروز نسبت به قیمت روز قبل افزایش ۶۱ صدم درصدی داشت و حدود ۲۰۲۶ دلار بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
چرا قیمت سکه را دروغ می گویید امروز ساعت 12 قیمت سکه 31 میلیون و 600
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
اينا دروغ نگن ؛ حوصلشون سر ميره !. در ضمن گوجه فرنگي محله اينها نيز ارزون تره ! . ما كه هر چي گشتيم محله شون را پيدا نكرديم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
گفتار درمانی
امروز من و شما وکشور ایران در جنگ اقتصادی وسیاسی بزرگ قرار گرفته است و این عامل تحریم بانک باعث عدم ورود منابع دراند دولت مثل ارزی مثل دلار و.. شده در نهایت ایران هم مثل تمام کشورهای برای خرید نیازهای خود به پول جهانی نیاز دارد که راحت خرید کند و به قیمت وگرنه با ارزها و روشهای دیگر باید حداخل ۳۰ تا ۱۰۰ درصد بیشتر هزینه کند تا اون کالا رو بدون دلار بخرد و گاهی صرفه ندارد در نهایت قیمت سکه طلا فعلی با دلار ۱۰۰ هزارتومانی قیمت خورد چرا که وقتی پشتیوانه هر کشور منابع طلا و ارز اوست و چون ایران ارز کم و گران شده اکر قیمت طلا رو افزایش ندهد به علت اختلاف قیمت سکه طلا با انس طلا و قیمت دلار طلا به کشور های خارج قاچاق میشود پس باید قیمت سکه را گران کرد تا نه تنها خارج نوشد بلکه بسیاری از کشورهای دیر طلا به ایران وارد کنند درنهایت بحث مسکن و بحث خودرو نیز داشتان خودش را دارد ولی نکته مهم اینکه هم در بیرون مشکل اقتصادی داریم و هم در داخل بجای تولید به فکر دلالی هستیم و با این اوضاع کاهش ارزش پول هر لحظه اتفاق میفته مگر اینکه دوباره پولها رو به تولید ببریم از مسکن تاخودرو و.. دلالیش بیشتر از تولید کنند سود دارد این یعنی نابودی اقتصاد و جهش تورم بزرگ
لعنت خدابر دروغگو
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی