بازدید 4768
۳

دستگیری عاملان سنگ پرانی به خودروهای عبوری

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا از دستگیری عاملان سنگ پرانی و تخریب خودروهای عبوری در عملیات ضربتی مأموران پلیس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۰۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰ 07 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ وجیه الله عبدی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سنگ پرانی و تخریب خودروهای عبوری در محور قزوین-بوئین زهرا نرسیده به میدان امام رضا (ع)، بلافاصله مأموران یگان امداد شهرستان بوئین زهرا به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران مشخص شد، شیشه و قسمت‌هایی از بدنه ۲ دستگاه کامیون باری و تریلی کشنده در اثر اصابت سنگ توسط افراد ناشناس تخریب شده و به همین دلیل هر دو خودرو در حاشیه جاده متوقف و موضوع به پلیس اطلاع داده شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا ادامه داد: رانندگان در اظهارات خود بیان داشتند که ۲ نفر ناشناس با سر و روی پوشیده اقدام به پرتاب سنگ به سمت خودروهای عبوری کرده و پس از توقف خودروها به سمت باغات همجوار جاده متواری شده‌اند.

سرهنگ عبدی با اشاره به اینکه طی هماهنگی انجام شده و عملیات ضربتی مأموران هر ۲ متهم در حال فرار از اراضی و باغات روستای حسین آباد شناسایی و دستگیر شدند. خاطرنشان کرد: محورهای مواصلاتی کشور یکی از امن ترین جاده‌های جهان برای تردد رانندگان می‌باشد و با هرگونه اقدامات هنجارشکنانه که موجبات به زحمت افتادن هموطنان و ایجاد مزاحمت برای آنها شود به شدت برخورد خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
درود بر نیروی انتظامی
مریض هستن
محورهای مواصلاتی کشور یکی از امن ترین جاده‌های جهان برای تردد رانندگان می‌باشد و با هرگونه اقدامات هنجارشکنانه که موجبات به زحمت افتادن هموطنان و ایجاد مزاحمت برای آنها شود به شدت برخورد خواهد شد.
..... خدا کی میشه ملت از این شعارهای مشمئز کننده مسئولین خلاص بشن؟!! چرا مسئولین ما بعد از هر جرم و جنایت و گند کاری شعار میدن؟؟؟ درستش اینه که هرجا جرم و جنایتی رخ داد اول داروغه و کلانتر محل رو توبیخ شدید بکنن و بعدش شدیداً از ملت عذرخواهی رسمی بکنن! اینکار رو بکنید و نتیجه ش رو ببینید! البته اگه راست میگید که پر واضحه که دروغ میگید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل