اطلاعیه مهم عرضه اولیه امروز ۱۶ فروردین ۱۴۰۲

امروز چهارشنبه مورخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ عرضه سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد ‎با نماد پی‌پاد، اولین عرضه اولیه بورس در سال ۱۴۰۲ خواهد بود. ثبت سفارش از چه ساعتی آغاز خواهد شد؟
کد خبر: ۱۱۶۹۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳ 05 April 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، روز چهارشنبه مورخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ اولین عرضه اولیه بورس در سال ۱۴۰۲ عرضه سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد ‎با نماد پی‌پاد خواهد بود.

میزان نقدینگی مورد نیاز

حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی ۵۰۰ سهم است و سقف قیمت ۵۵۰ تومان و کف قیمت ۴۵۰ تومان خواهد بود. بنابراین میزان حداکثر نقدینگی ۲۷۵ هزار تومان خواهد بود.

زمان ثبت سفارش

لازم بذکرست:

۱- دوره ثبت سفارش از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۳۰ می‌باشد. امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکانپذیر می‌باشد.

۲- سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر ۵۰۰ سهم می‌باشد. هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش می‌باشد.

۳-ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شده و به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیین شده (حداقل قیمت ۴۵۰۰ و حداکثر قیمت ۵۵۰۰ ریال می‌باشد) جهت ثبت سفارش امکانپذیر می‌باشد و ورود سفارش بصورت گروهی مجاز نمی‌باشد. کلیه مشتریان بر خط نیز می‌توانند با توجه به شرایط ذکر شده فوق نسبت به ورود سفارش اقدام نمایند.

۴- پس از اتمام دوره ثبت سفارش، کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارشات ثبت شده در دوره ثبت سفارش و مطابق با مفاد مندرج در ماده ۱۷ دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران ایران مصوب ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اصلاحات بعدی آن خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی