بازدید 13480

حساب ایران خودرو دیزل مسدود شد

وی گفت: این پرونده ابتدا با شکایت مردم درباره 400 دستگاه کامیون هوو آغاز شد اما اکنون به صدور حکم برای 2904 شکایت منجر شده است.
کد خبر: ۱۱۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۴ 28 August 2010
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از انسداد حساب شرکت ایران خودرو دیزل مربوط به خودروهای کامیون هوو و ضبط 9 میلیارد ریال به نفع کامیون داران خبرداد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، علی مژدهی پور در دیدار مردمی در پاسخ به شکایت یکی از مراجعه کنندگان از شرکت ایران خودرو دیزل در باره کامیون هوو گفت: این موضوع در چند مرحله رسیدگی و به نفع شاکیان رای صادر شده است.

وی گفت: این پرونده ابتدا با شکایت مردم درباره 400 دستگاه کامیون هوو آغاز شد اما اکنون به صدور حکم برای 2904 شکایت منجر شده است.

مژدهی پور افزود: احکام مرجع بدوی در شعبه تجدید نظر نیز تایید شد اما با شکایت شرکت ایران خودرو دیزل به دیوان عدالت اداری ارجاع یافت و دیوان حکم را نقض کرد.

وی گفت: با رسیدگی این پرونده در شعبه هم عرض حکمی مشابه دادگاه تجدید نظر صادر شد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: این سازمان با انسداد حساب بانکی متعلق به این محصول ایران خودرو دیزل تاکنون مبلغ 9 میلیارد ریال ضبط کرده است و هر پولی که به این حساب واریز شود نیز به نفع کامیون داران ضبط خواهد شد.

مژدهی پور گفت: با رایزنی حدود یک ماه قبل دولت و قوه قضائیه ، قرار شد شرکت ایران خودرو دیزل در مدت 2 ماه رضایت شاکیان را جلب کند ، در غیر این صورت سازمان تعزیرات حکومتی براساس حکم صادره عمل خواهد کرد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: این سازمان در زمینه اجرای تعهدات دولت و استیفای حق مردم از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهد کرد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
اميدوارم كه واقعا اينجوري باشه.اما اين خبر هنوز خبر اوليه است.بايد ببينيم آخرش چي ميشه.
اهسنت
چرا این کامیون چینی رو از رده خارج نمی کنن؟؟؟؟؟ چند نفر دیگه باید بمیرن تا ایران خودرو دست از سود کلان کامیون هووو برداره؟؟؟
روز اولی که این کامیون وارد ایران شد اکثر کارشناسان شرکت با فروش این محصول و قیمت اعلام شده مخالفت کردند اما مسولین شرکت گوش به حرف کسی ندادند حالا باید همانهارا بیاورند تا پاسخگو باشند
خدا وکیلی کی تو این مملکت از ایران خودرو وسایپا ومحصولاتش راضیه؟
سالي 1/4 ميليون ماشين نا امن و پرخطر که يا اتش مي گيرن يا براحتي چپ مي کنن مصرف بنزين بالا بردند الودگي هوا درست کردند هنره و جايي مي ذاره براي دفاع ازش؟يا جاي حمايت با اين تفاسير صبر کردن ومهلت دادن محروم ساختن مردم از ورود ماشين هاي استاندارد رضايت خدا رو در پيش داره يا بنده خدا ويا حمايت کردن از ان ؟؟؟
این خبر حدودا برای 10روز پیش بوده که دوباره رد شد چرا این قضیه دوباره توسط سایت شما نوشته شده .... امید وارم سهامشو خریده باشید چون دیگه با این خبرای دست دوم ....بیدی نیست که با این بادا بلرزه.....!!!!!!!!!!!
با سلام
بنده یکی از کسانی هستم که در سال 84 کامیون هوو را از شرکت ایران خودرو دیزل خریداری کردم. این شرکت واقعا مصداق فریب دادن مشتری و غالب نمودن این محصول ارزان خارجی با قیمتی غیر واقعی به تعدادی از ایرانیانی است که برای روزی حلال جوانی خود را در این راه گذاشته اند. از دستگاه قضایی خواهشمندیم حق ما را از این شرکت که با خون دل هزاران نفر بنا شده است بستاند.
احسنت رو با ح می نویسن داداش
9 میایارد ریال میشه 900 میلیون تومن ، فوقش میشه پول 20 تا کامیون ، بعدشم میگن که هر پولی که بیاد تو این حساب مصادره میشه ، خوب معلومه که حسابداری شرکت پول دیگه ای رو به این حساب واریز نمیکنه
پس جواب 2900 کامیون دار چی میشه ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی