بازدید 2248
۷

انتقاد کنعانی به عدم احترام به حقوق معترضان فرانسه

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با انتقاد از عملکرد اروپا در قبال حقوق بشر گفت: درس‌های حقوق بشری این مدعیان برای دیگران است و خود در عمل بدان‌ها بیگانه‌اند.
کد خبر: ۱۱۶۷۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹ 12 March 2023

به گزارش «تابناک»، ناصر کنعانی در پی برخورد پلیس فرانسه با معترضان در این کشور در توییتی نوشت: درس عملی پلیس فرانسه به دیگران در رعایت حقوق بشر و احترام به حقوق معترضان؛ این نمونه ای از رعایت حقوق بشر و احترام به حقوق معترضان در "باغ اروپا" است! درس های حقوق بشری این مدعیان برای دیگران است و خود در عمل بدانها بیگانه اند. از این نمونه ها در آمریکا و اروپا بسیار است!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۷
شما که ماشااله در رعایت حقوق بشر زبانزدید!!
عجب؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
آقای کنعانی حرف شما درست. همه دولت ها باید حقوق مردمشان را رعایت کنند اما سوال اینجاست که شما چرا اینقدر به فکر مردم دیگر کشورها هستید؟ لطفا حواستان به حقوق مردم خودتان هم باشد!!!
در فرانسه 600 نفر را کشتند؟ در فرانسه مردم را کور کردند؟ طبق آمار خودتان در فرانسه 80 هزار نفر بازداشت شدند؟ در فرانسه پلیس نما!! ها اموال عمومی و خانه ها را تخریب کردند؟ در فرانسه فوتبالیست و بازیگر و مجری و... به همراه خانواده های شان ممنوع الخروج شدن؟ در فرانسه خبرنگارها را به جرم پوشش خبر زندانی کردند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
احسنت و هزاران درود
چه رویی دارن اینا؟؟؟
تو مملکت خودت به حقوق معترضین احترام بزار نمیخواد غصه کشور دیگرو بخوری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی