بازدید 2340
حکایت تیمی که از سکوهایش ضربه می‌خورد

تماشاگران تراکتور پول نمی‌دهند، خرج میلیاردی هم دارند!

تراکتور درآمد چندانی از محل فروش بلیت مسابقات خود ندارد و اغلب صندلی‌های بازی‌های با تماشاگر این تیم، به طور رایگان برگزار شده، اما حالا با این جریمه‌ها گویا تراکتور برای داشتن تماشاگر باید پول هم بدهد!
کد خبر: ۱۱۶۷۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۰ 11 March 2023

باشگاه تراکتور تبریز که پرتاب یک چاقو در یکی از بازی‌های نفت مسجدسلیمان را به عنوان دلیل عدم حضور در این شهر اعلام کرده است، خود از سوی فدراسیون به دلیل پرتاب اشیا توسط هواداران خود محکوم و جریمه نقدی شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رسانه رسمی باشگاه تراکتور تبریز نوشت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه تراکتور را به دلیل پرتاب اشیا از سوی هواداران به سمت زمین در بازی مقابل آلومینیوم اراک جریمه نقدی کرد.

بر اساس رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه تراکتور به دلیل پرتاب اشیا از سوی هواداران در بازی مقابل آلومینیوم اراک در ورزشگاه یادگار امام (ره)، به پرداخت یک و نیم میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

باشگاه تراکتور پیش از این نیز از سوی کمیته انضباطی، به دلیل توهین هواداران به پرداخت دو میلیارد ریال جریمه محکوم شده بود.

گفته می‌شود باشگاه تراکتور درآمد چندانی از محل فروش بلیت مسابقات خود ندارد و اغلب صندلی‌های بازی‌های با تماشاگر این تیم، به طور رایگان برگزار شده است، اما حالا با این جریمه‌ها گویا تراکتور برای داشتن تماشاگر باید پول هم بدهد!

این تیم با هدایت پاکو خمز در نیم‌فصل دوم خوب نتیجه گرفته است و این اقدامات تماشاگران تبریزی ، تنها اثر منفی روی عملکرد تیم خودشان دارد. این حواشی تمرکز بازیکنان تراکتور را به هم خواهد ریخت و در مسابقات اثر منفی خواهد گذاشت. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی