بازدید 3827
۲

نظرات جالب اسپیلبرگ درباره موجودات فضایی

هیچ وقت پیش نیامده چیزی ببینم که توضیحی منطقی برایش وجود نداشته باشد البته هستند کسانی که چیزهای غیرقابل توضیح را دیده‌اند.
کد خبر: ۱۱۶۶۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷ 06 March 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایندی‌وایر، استیون اسپیلبرگ کارگردان «برخورد نزدیک از نوع سوم» توضیحی جالب درباره دیدن یوفوها در آسمان دارد و گمان نمی‌کند که آن‌ها حیات فرازمینی باشند.

 اسپیلبرگ برخی از به یاد ماندنی‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما از جمله «برخورد نزدیک از نوع سوم» و «ای تی» را درباره حیات فرازمینی‌ ساخته است.

او در برنامه استیون کولبر درباره دیده شدن اشیا ناشناس پرنده در آسمان آمریکا و احتمال اینکه موجودات فضایی باشند گفت: «من هرگز یوفو ندیده‌ام. راستش هیچ وقت پیش نیامده چیزی ببینم که توضیحی منطقی برایش وجود نداشته باشد البته هستند کسانی که چیزهای غیرقابل توضیح را دیده‌اند.»

خالق «برخورد نزدیک از نوع سوم» گفت: «به نظر من ما در دنیا تنها نیستیم و از نظر ریاضی غیرممکن است که ما تنها موجودات هوشمند کیهان باشیم. در عین حال جز در فیلم‌ها به نظر غیرممکن می‌رسد که موجودی پیشرفته ۴۰۰ میلیون سال نوری سفر کند تا به ما سر بزند. خوشبینانه‌ترین چیزی که من درباره یوفوها که در دوربین جنگنده‌ها و هواپیماها دیده می‌شود، به ذهنم می‌رسد این است که شاید آن‌ها از کهکشانی دور در فاصله چند صد سال نوری نیامده باشند. شاید انسان‌هایی هستند که آینده (۵۰۰ هزار سال بعد) به قرن ۲۱ سفر می‌کنند تا درباره رویدادهای این دوره از تاریخ زمین پژوهش کنند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
درست ترین جواب میتواند همین باشد...منتهازمان راکمی نزدیکترباید آورد،،،آینده پهپادها همین اشیا پرنده هستند...که درزمان تبد یل شده اند...

تبدیل ماده به ضدماده وبالعکس
اگر یک نگاه به ساختار ویروس های پیچیده که دارای یک کلاهک چند وجهی منظم و یک بدنه گرد و پایه های برای استقرار دارد نگاه بکنیم کاملا شبیه یک موشک یا سفینه آماده پرتاب است برای من خیلی سخت است که باور بکنم این ساختار حاصل یک انتخاب طبیعی است. شاید نشانه ای از موجودات پیشرفته (نه الزاما فضایی ) قبل از دوران ما باشد که هنگام ترک زمین نشانه یا پیام های را برای نسل آینده بشر گذاشتند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی