بازدید 3196
۱

مولداوی: بدون نفت روسیه هم می‌توانیم زندگی کنیم

"دورین ریسین" نخست وزیر مولداوی گفت که کشورش می تواند بدون گاز و برق روسیه نیز ادامه حیات دهد.
کد خبر: ۱۱۶۶۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 02 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، ریسین در مصاحبه با شبکه داخلی TVR گفت: "ما می توانیم بدون گاز و برق روسیه زندگی کنیم. البته این به معنای قیمت های بالاتر است، بنابراین ما باید به فکر جمعیت، عوامل اقتصادی، مکانیسم های جبران خسارت باشیم."

ریسین با بیان اینکه اکنون مسئولان توانمندی تمرکز بر سرمایه گذاری در اقتصاد دارند، افزود: ما به مرحله ای رسیده ایم که می توانیم هر متر مکعب گاز یا هر کیلووات برق را کنار بگذاریم.

ولت مولداوی از ماه گذشته به دلیل بحران انرژی در کشور وضعیت اضطراری اعلام کرده است و وضعیت اضطراری به مقامات این امکان را می دهد که به تامین گاز طبیعی و برق مردم بپردازند.

در حال حاضر یک دولت اضطراری در مولداوی حاکم است که به دلیل بحران انرژی در میان مشکلات کمبود گاز و افزایش شدید قیمت منابع انرژی اعلام شده است.

دولت مولداوی مدت‌ها است که روسیه را به دست داشتن و مداخله در ناآرامی‌ها از جمله اعتراضات در کیشیناو پایتخت این کشور متهم می‌کند.

در همین رابطه مایا ساندو رییس جمهوری مولداوی ماه گذشته در اظهاراتی مدعی شد که سرویس‌ اطلاعاتی از طرح روسیه برای اجرای کودتا در این کشور مطلع شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
احتمالا منتظر دلارهای کمکی امریکا هستید . بشینید تا برسه
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی