بازدید 8497
تاکید کلهر بر ضرورت چرخش نخبگان در فدراسیون آمادگی جسمانی

معاون وزیر خواهان کاهش استرس جامعه با آمادگی جسمانی

فدراسیون آمادگی جسمانی و فدراسیون همگانی باید تعامل بسیار زیادی با یکدیگر داشته باشند و با هم افزایی و هماهنگی به ورزش همگانی و عمومی کشور متعهد باشند.
کد خبر: ۱۱۶۵۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸ 27 February 2023

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر ضرورت توجه جدی به مقوله آمادگی جسمانی در کشور، گفت: در راستای برگزاری انتخابات فدراسیون آمادگی جسمانی باید چرخش نخبگان مدنظر قرار گیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، سینا کلهر ضمن عرض تسلیت بابت درگذشت شهادت گونه اسماعیل احمدی، مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان و مشاور وزیر ورزش و جوانان در سانحه سقوط بالگرد در شهرستان بافت، اظهار کرد: برای وزیر محترم ورزش و جوانان و سایر عزیزانی که در این سانحه آسیب دیده اند از خداوند متعال شفای عاجل، خواستاریم.

وی با اشاره به اینکه باید فضای انتخاباتی فدراسیون آمادگی جسمانی را به گونه ای پیش برد که بتوان مقوله چرخش نخبگان را در دستورکار قرار داد، اظهار کرد: مقوله آمادگی جسمانی باید به صورت عام دیده شود چرا که رشته های زیر مجموعه فدراسیون آمادگی جسمانی مربوط به تمامی رشته های ورزشی است.

معاون وزیر خواهان کاهش استرس جامعه با آمادگی جسمانی

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: مقوله آمادگی جسمانی برای وزارت ورزش و جوانان، شاخه ورزش بدون اضطراب و استرس به شمار می رود. مشکلی که در حوزه ورزش قهرمانی علی رغم تمامی اثرات مثبت نشاط اجتماعی با آن مواجه است، پیامد ناخواسته استرس و اضطراب است و بعضا نگرانی های فراوانی را به همراه دارد.

کلهر با تاکید بر اینکه گاهی اوقات استرس، پیامدها و نتایج مثبت ورزش را کاهش می دهد، عنوان کرد: مزیت آمادگی جسمانی این است که تنش افراد را کاهش می دهد و موجب می شود از چالش های فعلی در حوزه ورزش قهرمانی فاصله بگیریم.

وی افزود: توسعه و شناساندن رشته های آمادگی جسمانی، مسئله بسیار مهمی است و در شرایطی که صدای ورزش قهرمانی بسیار رسا و بلند است اما نباید جامعه ورزش صرفا ورزش کشور را تحت عنوان ورزش قهرمانی ببیند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه مسئولیت سختی را در فدراسیون آمادگی جسمانی پیش رو داریم، اظهار کرد: فدراسیون آمادگی جسمانی و فدراسیون همگانی باید تعامل بسیار زیادی با یکدیگر داشته باشند و با هم افزایی و هماهنگی به ورزش همگانی و عمومی کشور متعهد باشند.

کلهر با اشاره به اینکه حتی رشته های مهم قهرمانی کشور اعم از فوتبال، والیبال و کشتی باید به مقوله همگانی شدن ورزش تاکید داشته باشند، گفت: 2 فدراسیون آمادگی جسمانی و ورزش های همگانی باید در کنار یکدیگر کار خود را پیش ببرند و به توسعه ورزش کشور کمک کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست