بازدید 11884
تصویب دستورالعمل های انتخاباتی فدراسیون آمادگی جسمانی

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی: مخاطب ما با فوتبال برابری می‌کند

فلسفه تشکیل فدراسیون آمادگی جسمانی مدیریت درآمد-هزینه ای بوده است و در سال 1402 با انرژی و توان بیشتر، فعالیت ها را پیش خواهیم برد و به دنبال درآمدزایی برای ورزش کشور هستیم.
کد خبر: ۱۱۶۵۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱ 27 February 2023

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی از تصویب دستورالعمل‌های مختلف به منظور برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون خبر داد و گفت: با تصویب این دستورالعمل ها، می توانیم روند برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون آمادگی جسمانی را به خوبی پیش ببریم.

به گزارش تابناک ورزشی؛ احمد گواری در اولین مجمع فوق العاده فدراسیون آمادگی جسمانی که با حضور سینا کلهر؛ معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، مهین فرهادی زاد؛ نایب رییس کمیته ملی المپیک، آرش فرهادیان؛ مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی، علی خلیلی؛ سرپرست دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و سایر اعضای مجمع این فدراسیون برگزار شد، اظهار کرد: استقلال و منفک شدن فدراسیون آمادگی جسمانی با توجه به پتانسیل های موجود و مضاعف رشته های زیر مجموعه، مدنظر قرار گرفت.

پیشنهاد تشکیل فدراسیون آمادگی جسمانی

وی ادامه داد: پیشنهاد تشکیل فدراسیون آمادگی جسمانی از سوی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی مدنظر قرار گرفت و خوشبختانه با پشت سر گذاشتن جلسات متعدد کارشناسی در وزارت ورزش و جوانان و تایید وزیر ورزش، تشکیل این فدراسیون از 30 مردادماه سال جاری، توسط وزیر ورزش و جوانان ابلاغ شد.

باید حداکثر مخاطبان را جذب کنیم

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با بیان اینکه تلاش ها و پیگیری های مستمری از سوی معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی صورت گرفت و با تایید وزیر ورزش، شاهد اتفاق خوبی تحت عنوان تشکیل فدراسیون آمادگی جسمانی بودیم، خاطرنشان کرد: باید حداکثر مخاطبان را جذب کنیم و سطح سلامت عمومی جامعه را بالا ببریم.

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی: مخاطب ما با فوتبال برابری می‌کند

اثر مثبت توسعه رشته های آمادگی جسمانی در کشور

گواری با اشاره به تاثیر مثبت توسعه رشته های آمادگی جسمانی در توسعه ورزش قهرمانی و کمک به سایر رشته های ورزشی که در کشور فعالیت دارند، تاکید کرد: ظرفیت فدراسیون آمادگی جسمانی بسیار بالا است و شاید با فوتبال از نظر جامعه مخاطب برابری کند که باید به این نکته توجه ویژه داشته باشیم.

وی افزود: در ابتدای فعالیت فدراسیون آمادگی جسمانی مشکلاتی وجود داشت، باید بدانیم هر تغییری با مسائل مختلفی همراه است اما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم و موانع را برطرف کردیم و خوشبختانه فعالیت ها، طی چند ماهه اخیر امیدوار کننده بوده است.

تصویب برنامه راهبردی 4 ساله

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با اشاره به تدوین و تصویب برنامه راهبردی 4 ساله فدراسیون آمادگی جسمانی، اظهار کرد: باید بدانیم در چه مسیری حرکت می کنیم و منابع مالی و هدفگذاری 2 شاخص بسیار مهم در مسیر حرکت فدراسیون به شمار می روند.

گواری ادامه داد: فلسفه تشکیل فدراسیون آمادگی جسمانی مدیریت درآمد-هزینه ای بوده است و در سال 1402 با انرژی و توان بیشتر، فعالیت ها را پیش خواهیم برد و به دنبال درآمدزایی برای ورزش کشور هستیم.

وی همچنین از تصویب دستورالعمل شرایط اختصاصی نامزدهای پست‌های مختلف فدراسیون‌های ورزشی اعم از رییس، هیئت رییسه و ... فدراسیون آمادگی جسمانی، دستورالعمل های کمیسیون ورزشکاران، کمیسیون مربیان و کمیسیون داوران فدراسیون آمادگی جسمانی با رای اعضای مجمع خبر داد و گفت: با تصویب این دستورالعمل ها، می توانیم روند برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون آمادگی جسمانی را به خوبی پیش ببریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست